AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg er på leting etter leilighet, og oppdaget at en leilighet jeg er interessert i ligger i samme bygård som et begravelsesbyrå. Jeg vet at dette begravelsesbyrået har kjølerom, og siden jeg er skvetten og har god fantasi, ble denne boligen uaktuell når jeg fant ut av dette. Jeg har ikke opplevd noe overnaturlig selv, men jeg hadde ikke hatt roen når jeg visste hva som var på andre siden av veggen. Er jeg bekymret uten grunn? Anonymkode: a7ba7...a67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #2 Del Skrevet 21. desember 2024 Det vil nok være en del spøkelser der. Som er på vei hjem. Anonymkode: cbf90...789 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 21. desember 2024 #3 Del Skrevet 21. desember 2024 Det ville jeg sett på som uproblematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Del Skrevet 21. desember 2024 Hadde jeg ikke fiksa. Litt kjipt om kjølerommet får elektriske problemer og det begynner å stinke likvæske og det blir en eim som setter seg i veggene. Anonymkode: 0f5bd...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå