AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Skrevet 21. desember 2024 1. Gir dere julekort? 2. Til hvem? Venner, familie, bekjente, naboer, kollegaer?? 🎅 Anonymkode: 50df9...e45
tenkselv Skrevet 21. desember 2024 #2 Skrevet 21. desember 2024 Sender julekort/brev i posten til venner som bor langt unna og jeg derfor ikke ser jevnlig.
Daisy-love Skrevet 21. desember 2024 #3 Skrevet 21. desember 2024 Gir til familie, noen venninner, en nabo, og en annen. Hadde tenkt til å gi til flere enn det ble i år, men sånn ble det bare.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Skrevet 21. desember 2024 Daisy-love skrev (1 time siden): Gir til familie, noen venninner, en nabo, og en annen. Hadde tenkt til å gi til flere enn det ble i år, men sånn ble det bare. Hvem flere ville du gitt til? Og hvordan skiller du på hvilke naboer du gur til? Anonymkode: 50df9...e45
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #5 Skrevet 21. desember 2024 Sender til familie, gir til nære venner, naboer vi har tette bånd eller god kontakt med - generelt personer som har en tildels aktiv tilstedeværelse i barnas liv. Ser ingen grunn til å gi til noen som ikke tar del I livene våre - annet enn familie som bor langt unna da.. Anonymkode: e2db1...e97
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #6 Skrevet 21. desember 2024 Gir til familie, gode naboer, venner, barnas venner barna gir julegave til. Gir ikke til kollegaer og perifer omgangskrets. Anonymkode: 867f9...ebe
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #7 Skrevet 21. desember 2024 Nei. Verken gir eller får julekort. Anonymkode: 0417d...cda 1
Sandie Skrevet 21. desember 2024 #8 Skrevet 21. desember 2024 Sender til familie, venner, noen gode naboer og til noen av barna sine venner og deres foreldre.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #9 Skrevet 21. desember 2024 Har sluttet nå. Synes det ble så innmari dyrt med portoen. Anonymkode: 96d62...36a
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #10 Skrevet 21. desember 2024 De forrige to år ga jeg og sendte fysisk julekort til en del familie og noen venner. Noen andre venner fikk digitalt julekort. I år fikk bare familie fysisk julekort og venner får digitalt Rakk rett og slett ikke ordne mer + at porto er så dyrt. Anonymkode: b4897...158
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #11 Skrevet 21. desember 2024 Nei. Har tatt et bilde med hele familien og skrevet god jul og lagt ut på f.b før. Anonymkode: 0ddc3...650
Capazitet Skrevet 21. desember 2024 #12 Skrevet 21. desember 2024 Hverken skriv eller får julekort lenger. Tidleg i 20 åra sende eg over 40...!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #13 Skrevet 22. desember 2024 Ja, sender til tanter og onkler som er over 80. Alle mine søskenbarn gjør det samme (vi er mange), så da leser jeg deres hos mine foreldre. Anonymkode: 05549...cf9
Klokkeblomst_85 Skrevet 22. desember 2024 #14 Skrevet 22. desember 2024 Ja, sender/gir julekort til familie og venner
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #15 Skrevet 22. desember 2024 Nei, ikke i år. De siste fem årene har vi sendt julekort både innenlands og utenlands, fikk så få tilbake. Porto koster. Legger heller ut et julebilde på Facebook og Snapchat. God jul! 🎄 Anonymkode: 84bcb...4a4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #16 Skrevet 28. desember 2024 Til dere som sender til nære venner. Hvordan skiller dere på venninner som får eller ikke? I år fikk jeg ingen. I fjor fikk jeg av flere! I år vet jeg jentene med barn sendte kun til andre jenter med barn selv. Hun ene spurte kun om adressene til de med barn i chaten (ganske uhyggelig). Min bestevenninne gjennom ti år sendte ikke kort i år, jeg tror hun ekskluderer meg fordi jeg er singel, hun har ignorert meg mer og mer etter hun ble mor. Jeg syns dette med julekort er en ugreie om dere ikke sender til alle. Har dere snakket mindre ett år er det ufint å kutte ut. Anonymkode: 6452a...a85
harma Skrevet 28. desember 2024 #17 Skrevet 28. desember 2024 Har pleid å sende rundt 30 julekort til venner og familie, de siste årene har vi fått få tilbake så i år sendte jeg 20. Har mottatt 5. Usikker på om jeg sender neste år, selv om jeg synes det er en fin tradisjon.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #18 Skrevet 28. desember 2024 harma skrev (1 time siden): Har pleid å sende rundt 30 julekort til venner og familie, de siste årene har vi fått få tilbake så i år sendte jeg 20. Har mottatt 5. Usikker på om jeg sender neste år, selv om jeg synes det er en fin tradisjon. Ja eg veldig koselig å få kort, derfor jeg sender. Men sender jo ikke ut for å få tilbake 😊 tenker at mange har tidsnok med julestria, men det er fint å gi til venner, familie og bekjente man setter pris på.❤️ Anonymkode: 50df9...e45
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #19 Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Til dere som sender til nære venner. Hvordan skiller dere på venninner som får eller ikke? I år fikk jeg ingen. I fjor fikk jeg av flere! I år vet jeg jentene med barn sendte kun til andre jenter med barn selv. Hun ene spurte kun om adressene til de med barn i chaten (ganske uhyggelig). Min bestevenninne gjennom ti år sendte ikke kort i år, jeg tror hun ekskluderer meg fordi jeg er singel, hun har ignorert meg mer og mer etter hun ble mor. Jeg syns dette med julekort er en ugreie om dere ikke sender til alle. Har dere snakket mindre ett år er det ufint å kutte ut. Anonymkode: 6452a...a85 Jeg sender til venner, uavhengig av om de har barn eller ikke 😊 mulig det tror at barnløse ikke har interesse av det enda? Kommer kanskje ann på alderen. Fikk selv barn i begynnelsen av 20 årene, mange av mine venner har først nå 13 år senere begynt å få barn..men jeg har alltid sendt til alle jeg har et nært forhold til. Så er det jo sånn at vennskapene både kommer og går, noen man var nære i 20 årene forsvinner for en periode, for så å komme tilbake. Noen bare fader ut. Sånn er det jo bare😊 ville ikke tenkt så mye på om du fikk i år eller i fjor. I år har mange av mine venner droppet det. I fjor fikk jeg av veldig mange. Tenker vennskapet vårt er ikke basert på et julekort, men alt som skjer imellom😊 Anonymkode: 50df9...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå