AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #41 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi vi menn ikke vil ha pågående damer, vi vil selv være den initierende og fremoverlente part. Dama skal gi små, subtile hint om at hun er interessert. Jeg vet at en del av dere 5/10 menn ønsker at damer gjør jobben for dere. Anonymkode: 0526f...c6e Snakk for deg selv. Anonymkode: ca127...6c3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #42 Del Skrevet 16 timer siden Julius Cæsar skrev (12 minutter siden): Mange her som har sett for mye på David Attenborough dokumentarer Tror du har forlest deg på radikal, feministisk søppelideologi som mangler rot i virkeligheten. Anonymkode: 0526f...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #43 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du har forlest deg på radikal, feministisk søppelideologi som mangler rot i virkeligheten. Anonymkode: 0526f...c6e Gjesp. Anonymkode: ca127...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #44 Del Skrevet 16 timer siden Fordi det er maskulint. Det er testostoron-drevet for det meste. Jeg tar alltid initativ om jeg ser en mann jeg liker, men bare ved blikk og å vise interesse på avstand. Resten synes jeg bør være opp til mannen. Anonymkode: d3740...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #45 Del Skrevet 16 timer siden Jeg tar initiativ hvis jeg er interessert nok og det passer. En annen skrev at kvinner ofte sender ut signaler til menn som lurer på om de skal ta kontakt, og kvinnen kan vise med f.eks. blikk og smil at hun gjerne vil ha kontakt. Jeg kan godt ta direkte kontakt også, om jeg føler for det. Men, erfaring har gjort at jeg nok er langt mer tilbakeholden nå enn jeg var for noen år siden. Årsaken er at jeg har blitt kontaktet av så mange menn på utesteder som kun er ute etter å ha sex, og/eller menn som har kjæreste/samboer/kone. Og om disse ikke får napp så blir de ofte ubehagelige, både direkte mot meg, og de gjerne begynner å baksnakke meg til andre. Jeg er av andre ansett for å være attraktiv, og selv om jeg opptrer høflig om jeg takker nei til mer kontakt, så er det forbausende mange menn som overhodet ikke takler en avvisning, uansett hvor pent den er pakket inn. Heldigvis tror jeg fremdeles at de fleste menn er greie, selv om de fleste ikke passer for meg (det er ikke fordi disse mennene ikke er "bra nok", men kun en kjennsgjerning at tiltrekningen ev. ikke er gjensidig). De fleste av minne venninner og kvinnelige bekjente tar kontakt om de er virkelig interessert. Men det er jo ikke sikkert de har oppdaget mannen de blir interessert i enda, og da er det viktig at menn også tar initiativ. Men er man seriøst og ønsker noe mer enn bare sex, så må man også vise det. Er man kun ute etter sex må man være ærlig om det. God gammeldags høflighet, respekt og oppriktig omtanke for medmennesker og litt humor, så kommer man langt. Anonymkode: 53ec5...744 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #46 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det er maskulint. Det er testostoron-drevet for det meste. Jeg tar alltid initativ om jeg ser en mann jeg liker, men bare ved blikk og å vise interesse på avstand. Resten synes jeg bør være opp til mannen. Anonymkode: d3740...8bc Det der er gammeldags snakk. Anonymkode: ca127...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julius Cæsar Skrevet 16 timer siden #47 Del Skrevet 16 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi vi menn ikke vil ha pågående damer, vi vil selv være den initierende og fremoverlente part. Dama skal gi små, subtile hint om at hun er interessert. Jeg vet at en del av dere 5/10 menn ønsker at damer gjør jobben for dere. Anonymkode: 0526f...c6e Snakk for deg selv. Jeg vil ha en dame som er interessert i meg. Hint er bra. Kunne ikke brydd meg mindre om å jakte på fremmede damer som aldri fører til noe Endret 16 timer siden av Julius Cæsar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julius Cæsar Skrevet 16 timer siden #48 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror du har forlest deg på radikal, feministisk søppelideologi som mangler rot i virkeligheten. Anonymkode: 0526f...c6e Fullstendig skivebom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #49 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det ofte mannen som må ta initiativ og nærme seg/snakke med damen på utesteder f.eks og ikke omvendt? Singelliv og dating Anonymkode: ca127...6c3 sorry meg, men det er bare et lite fåtall menn som har den "emosjonelle intelligensen" som omtrent kreves av alle kvinner. menn er rett og slett brutale, man skal "takle sannheten", og man får ingen empati. og på toppen av det hele er det jo en hel bunch med menn nå som skal "hevne" seg i tillegg for alle gangene de selv har blitt avvist, i stedet for å være den som er "bedre" ... Anonymkode: 7da0f...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #50 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): sorry meg, men det er bare et lite fåtall menn som har den "emosjonelle intelligensen" som omtrent kreves av alle kvinner. menn er rett og slett brutale, man skal "takle sannheten", og man får ingen empati. og på toppen av det hele er det jo en hel bunch med menn nå som skal "hevne" seg i tillegg for alle gangene de selv har blitt avvist, i stedet for å være den som er "bedre" ... Anonymkode: 7da0f...6b1 Min erfaring, dette. Som mindre pen dame har jeg fått en del skikkelig stygge avvisninger, latterliggjøring, ghosting og hån av menn jeg har prøvd meg på. Avvisning i seg selv er null problem. Latterliggjøring, ghosting og stygge kommentarer - not so much. Anonymkode: 30acc...6ad 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #51 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min erfaring, dette. Som mindre pen dame har jeg fått en del skikkelig stygge avvisninger, latterliggjøring, ghosting og hån av menn jeg har prøvd meg på. Avvisning i seg selv er null problem. Latterliggjøring, ghosting og stygge kommentarer - not so much. Anonymkode: 30acc...6ad Latterliggjøring, ghosting og stygge kommentarer er online dating oppsummert for menn Anonymkode: 1fe28...61a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #52 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min erfaring, dette. Som mindre pen dame har jeg fått en del skikkelig stygge avvisninger, latterliggjøring, ghosting og hån av menn jeg har prøvd meg på. Avvisning i seg selv er null problem. Latterliggjøring, ghosting og stygge kommentarer - not so much. Anonymkode: 30acc...6ad Da fikk du litt innblikk i hvordan dette er for menn. Men vi gir ikke opp, de fleste gjør ikke det ihvertfall, er dessverre bare slik verden er Anonymkode: fc242...315 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 15 timer siden #53 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Jeg tror det har å gjøre med at kvinner er mye mer avhengig av flokken enn det menn er. I små stammesamfunn (som vi egentlig kommer fra) vil det være større risiko for en kvinne å bli avvist. I tillegg har menn mellom 10 og 20 ganger mer testosteron enn kvinner. Man skal ikke glemme det genetiske, når man sammenligner menn og kvinner. Endret 12 timer siden av Chupacabra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #54 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakk for deg selv. Anonymkode: ca127...6c3 Mistenker at den du kommenterer egentlig er en dame Anonymkode: 7da2d...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #55 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Min erfaring, dette. Som mindre pen dame har jeg fått en del skikkelig stygge avvisninger, latterliggjøring, ghosting og hån av menn jeg har prøvd meg på. Avvisning i seg selv er null problem. Latterliggjøring, ghosting og stygge kommentarer - not so much. Anonymkode: 30acc...6ad Vet du, dette har ikke med ditt utseende å gjøre! Jeg, som kvinne som andre anser som attraktiv utseendemessig, jeg har også fått en del skikkelig stygge avvisninger, latterliggjøringer, ghostinger, hån og baksnakkinger av menn som jeg har vist at jeg har vært interessert i. Det jeg vil frem til er at ansvaret for slik stygg behandling av deg (og meg) ligger ene og alene hos disse mennene selv! Så istedenfor å la det gå inn på meg, så valgte jeg å inni meg tenke "TAKK, for at du avslørte deg selv så fort, for du er faktisk en mann som ikke er god nok for meg, jeg må ha en ansvarlig mann som viser andre respekt og omtanke, en normalt anstendig mann, og det er ikke du - ergo, JEG vil IKKE ha deg!" På den måten tok jeg inne i meg tilbake "makten" over situasjonen, for jeg ville ikke tatt i en slik mann med en ildtang en gang. Og jeg blir oppriktig lettet om en mann jeg trodde var interessant viser seg å være idiot så tidlig, for da slipper jeg å kaste bort mer tid og energi på en som jeg uansett ikke vil ha. Prøv å snu tankene dine slik, for det har fungert for meg, men det må jobbes med for å integrere deg i deg selv slik at du ikke bare tenker det, men oppriktig føler det. Anonymkode: 53ec5...744 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 14 timer siden #56 Del Skrevet 14 timer siden Det har hendt jeg har tatt initativ altså. Og det var noen menn som virkelig likte det. Men dette var også litt sånne smålate menn som enten ikke egentlig var så klar for å treffe noen, eller ikke helt tar så trygg i sin maskulinitet. De mer maskulinene mennene tar initiativ. Og da slipper jo jeg å føle meg så maskulin med spørringen min da. Jeg liker jo menn som liker å være maskuline, være litt på tilbudsiden og ta rollen som mannen, fordi da slapper jeg litt av og føler meg feminin. Og det er en helt ok dynamikk altså. Jeg tror det er merkelig nok litt sunt, fordi om jeg skal være så himla maskulin hele tida, være den som spanderer, være den som holder døra, eller passer på han ( noe jeg fin kan være altså, jeg er ikke så veldig rigid på det ) så begynner han faktisk å miste selvtilliten. Dette har jeg erfart. Og menn liker ikke det. menn liker å føle seg bra! Det er bare sånn jeg føler det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #57 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Min erfaring, dette. Som mindre pen dame har jeg fått en del skikkelig stygge avvisninger, latterliggjøring, ghosting og hån av menn jeg har prøvd meg på. Avvisning i seg selv er null problem. Latterliggjøring, ghosting og stygge kommentarer - not so much. Anonymkode: 30acc...6ad samme her, selv som pen. men det kommer an på hvilket mind set man har også. det hjelper ikke å være pen hvis man har "feil" mind set. tror det er en viss type kvinner som har ganske høy stjerne hos menn. og jeg er ikke som den kvinnen. og jeg hadde ikke holdt ut med å være en slik kvinne heller. hadde følt meg veldig falsk. Anonymkode: 7da0f...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #58 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vet du, dette har ikke med ditt utseende å gjøre! Jeg, som kvinne som andre anser som attraktiv utseendemessig, jeg har også fått en del skikkelig stygge avvisninger, latterliggjøringer, ghostinger, hån og baksnakkinger av menn som jeg har vist at jeg har vært interessert i. Det jeg vil frem til er at ansvaret for slik stygg behandling av deg (og meg) ligger ene og alene hos disse mennene selv! Så istedenfor å la det gå inn på meg, så valgte jeg å inni meg tenke "TAKK, for at du avslørte deg selv så fort, for du er faktisk en mann som ikke er god nok for meg, jeg må ha en ansvarlig mann som viser andre respekt og omtanke, en normalt anstendig mann, og det er ikke du - ergo, JEG vil IKKE ha deg!" På den måten tok jeg inne i meg tilbake "makten" over situasjonen, for jeg ville ikke tatt i en slik mann med en ildtang en gang. Og jeg blir oppriktig lettet om en mann jeg trodde var interessant viser seg å være idiot så tidlig, for da slipper jeg å kaste bort mer tid og energi på en som jeg uansett ikke vil ha. Prøv å snu tankene dine slik, for det har fungert for meg, men det må jobbes med for å integrere deg i deg selv slik at du ikke bare tenker det, men oppriktig føler det. Anonymkode: 53ec5...744 fint innlegg. takk. Anonymkode: 7da0f...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #59 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det der er gammeldags snakk. Anonymkode: ca127...6c3 Nei. Det er biologi, kjønnsdrift og genetisk. Ser du hunner sloss om hannene i naturen? Nei, det er fordi hanner (og menn) er drevet av testosteron. Samfunnet trenger ikke at menn blir enda mer feminine. Anonymkode: d3740...8bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #60 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Det er biologi, kjønnsdrift og genetisk. Ser du hunner sloss om hannene i naturen? Nei, det er fordi hanner (og menn) er drevet av testosteron. Samfunnet trenger ikke at menn blir enda mer feminine. Anonymkode: d3740...8bc Dette er ikke et natur program. Anonymkode: ca127...6c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå