Gå til innhold

Hvorfor tar ikke damer mer initiativ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Julius Cæsar skrev (Akkurat nå):

Ifølge forskningen takler menn avvisning verre psykisk enn damer

Jvilken forskning? Skjønner ikke hvorfor menn liksom skal takle det bedre

Anonymkode: ca127...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Julius Cæsar skrev (Akkurat nå):

Få se kilde før du liker din egen kommentar.

Anonymkode: 8f252...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kvinner har ofte en ekstrem frykt for avvisning, kanskje fordi de ikke er vandt til det siden de ikke prøver seg. Dette er ihvertfall oftest argumentet jeg hører fra kvinner som ikke tar initiativ 

Anonymkode: fc242...315

Sorry, men det synes jeg er pysete. Spesielt når oddsen for avvisning er mye lavere.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke-anonyme kan ikke like sin egen kommentar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Julius Cæsar skrev (1 minutt siden):

Hvorfor synes så mange det er så skummelt da? Jeg går bare etter hva kvinner sier selv, og gjengangeren er at det ville vært så pinlig med et nei, så de lar heller være 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TomKrus skrev (3 minutter siden):

Damer er tydeligvis litt mer fornuftig ! Går ikke bort til hvem som helst og byr seg frem :) Menn er jo helt annerledes, de sikler etter alt som har puls, og tar det de får. Ikke rart damene er skeptisk spør du meg. Skjemmes av en del menn som jeg ser på byen går løs på alt og alle som ser ut som en dame. Det er helt patetisk. Og for damene sin del bør de aldri engang vurdere disse mennene. 

Langt ifra alle menn gjør sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor synes så mange det er så skummelt da? Jeg går bare etter hva kvinner sier selv, og gjengangeren er at det ville vært så pinlig med et nei, så de lar heller være 

Skikkelig pysete spør du meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (Akkurat nå):

Damer er tydeligvis litt mer fornuftig ! Går ikke bort til hvem som helst og byr seg frem :) Menn er jo helt annerledes, de sikler etter alt som har puls, og tar det de får. Ikke rart damene er skeptisk spør du meg. Skjemmes av en del menn som jeg ser på byen går løs på alt og alle som ser ut som en dame. Det er helt patetisk. Og for damene sin del bør de aldri engang vurdere disse mennene. 

Hvis damer ikke vil ha menn som tar alt med puls er det mer logisk å ta initiativ selv og snakke med de som ikke tar alt med puls

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oi så pinlig når du innser at jeg ikke kan like min egen kommentar 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man kan som kvinne bruke andre metoder for å gjøre sin interesse kjent, annen metode enn menn bruker, som ofte består i å komme og tilby en drink eller spørre om en dans etc. Kvinner kan ofte bruke blikket og smile litt i ny og ne til mannen det gjelder, for å oppmuntre han og gi tegnet at "dersom du vil komme bort, er jeg interessert". Hvis mannen ikke tar det agnet, så tør kvinner sjelden å risikere avvisning ved å gå bort når han ikke responderer på smil og blikk.

Gammel skikk at det er mannen som skal ta initiativ, som henger igjen? Men det hender jo kvinner tar steget også da. Det forekommer jo. Men ikke like ofte som menn kanskje, nei.

Anonymkode: 75494...af8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er noe noe stakkarslig over kvinner som prøver å fange menn og jeg ser ofte at de mennene som slår seg til rot med de damene også tillater kvinnen å være hans overordnede, disse damene strekker seg også langt for å redde forholdet. 

Ekte menn liker å jakte på kvinner av natur, de kan ligge med ei som sjekker de opp, men de slår seg til ro med dama de selv plukker seg ut og som gir de spenning tilbake. 
De tillater heller aldri en kvinne å betale på første date. 

God jakt! 

Anonymkode: 70694...370

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Julius Cæsar skrev (6 minutter siden):

Hvis damer ikke vil ha menn som tar alt med puls er det mer logisk å ta initiativ selv og snakke med de som ikke tar alt med puls

Det finnes mange mellom stadier. Utrolig mange steg mellom å aldri ta kontakt og ikke bry seg hvem i det hele tatt.

Anonymkode: fc1bc...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ekte menn liker å jakte på kvinner av natur, de kan ligge med ei som sjekker de opp, men de slår seg til ro med dama de selv plukker seg ut og som gir de spenning tilbake. 

Tull.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Julius Cæsar skrev (8 minutter siden):

Oi så pinlig når du innser at jeg ikke kan like min egen kommentar 

Det er KG, hvem bryr som om noe som helst av hva som foregår her. Det er resteplass for de som ikke har fått det til.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For meg er noe noe stakkarslig over kvinner som prøver å fange menn og jeg ser ofte at de mennene som slår seg til rot med de damene også tillater kvinnen å være hans overordnede, disse damene strekker seg også langt for å redde forholdet. 

De tillater heller aldri en kvinne å betale på første date. 

God jakt! 

Mange her som har sett for mye på David Attenborough dokumentarer 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er KG, hvem bryr som om noe som helst av hva som foregår her. Det er resteplass for de som ikke har fått det til.

Inkludert deg selv? 😅

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er mye rart her. Og jeg er inkludert også rar på min måte.

Men mange har fått det til og er godt godt eller svært attraktive her. Lett å tro noe annet når vi ikke der hverandre, men hvem vet. Kanske du er en Babe, kanskje jeg er for deg selv om du hadde hatt svært dårlig smak, ifølge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er mye rart her. Og jeg er inkludert også rar på min måte.

Men mange har fått det til og er godt godt eller svært attraktive her. Lett å tro noe annet når vi ikke der hverandre, men hvem vet. Kanske du er en Babe, kanskje jeg er for deg selv om du hadde hatt svært dårlig smak, ifølge meg.

Gift*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi vi menn ikke vil ha pågående damer, vi vil selv være den initierende og fremoverlente part. Dama skal gi små, subtile hint om at hun er interessert. Jeg vet at en del av dere 5/10 menn ønsker at damer gjør jobben for dere.

Anonymkode: 0526f...c6e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Fordi det ikke er nødvendig? Det er mange menn som tar initativ og får akkurat det de vil ha, mens du fremdeles sitter fast i krakken din.

:)

Anonymkode: 59ded...53e

Nei. Du får bare røkla om du ikke selv aktivt går ut og finner noen du vil ha.

Ideen om at du kan sitte stille «i båten» og finne en ideell partner for deg (og ikke bare en som synes du er ideell for dem) er fiktiv. 

Ja, kvinner «i gamle dager» ble beilet av x antall menn og var forventet velge den beste av dem. Selv om den beste var et dårlig parti. Vraket de alle (selv om altså samtlige var voldelige tullinger) ble kvinnen sett ned på. Det blir hun fortsatt, i enkelte sosiale kretser av mer uggen karakter. 

Men en moderne kvinne av noe vett og forstand vet at de mennene som prøver seg på flest kvinner og de mennene som er hennes type mann statistisk sett har lite til felles. Så hun går ut på jakt.

Ts: kanskje dine «jaktmarker» og kvinners «jaktmarker» ikke sammenfaller? For jeg forsikrer deg om at oppegående kvinner aktivt søker partner. Fordi hun er hovedkarakteren i eget liv, ikke en birolle i en tilfeldig mann sitt liv.

Anonymkode: 5357a...f33

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...