AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Først utredning, men så etter det er ferdig så er det 10 timer behandling så må man klare seg selv eller over i kommunepsykiatrien? Før vet jeg det var vanlig å kunne få gå der i flere år, men har hørt det har endret seg? Anonymkode: a92b9...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Varierer vel ut i fra problemstillingen og diagnosene. Jeg har gått i flere omganger med varighet på 2-3 år. Anonymkode: 68813...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Først utredning, men så etter det er ferdig så er det 10 timer behandling så må man klare seg selv eller over i kommunepsykiatrien? Før vet jeg det var vanlig å kunne få gå der i flere år, men har hørt det har endret seg? Anonymkode: a92b9...21d Det varierer fra pasient til pasient. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Først utredning, men så etter det er ferdig så er det 10 timer behandling så må man klare seg selv eller over i kommunepsykiatrien? Før vet jeg det var vanlig å kunne få gå der i flere år, men har hørt det har endret seg? Anonymkode: a92b9...21d De kan ikke tilby alvorlig syke bare ti timer, de som ikke trenger ti timer heller så ut før ti timer er gjennomført. Man har ett på behandling og hjelp etter individuelle vurderinger, så ingen kan gi ti timer som standard til alle. Anonymkode: 9ca91...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Var først når rusen tok over for meg og jeg kom i tsb (har sikkert femti diagnoser) at jeg faktisk fikk all den tiden jeg trengte. På dps får du plutselig sjokkbeskjeden om at du skal avsluttes omtrent før behandlingen har begynt. Anonymkode: c18b2...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Dette er veldig individuelt. Anonymkode: 596aa...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Det finner de ut etter utredningen din. Da blir det jo et skreddersydd program som skal hjelpe deg med dine lidelser. Jeg ble innvilget 18 timer for å få hjelp med en angstlidelse. For meg holdt det men, jeg fikk beskjed før oppstart at jeg skulle få flere timer dersom det skulle vise seg underveis at jeg trengte flere. Anonymkode: e3c3e...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Jeg begynte hos DPS i 2021. Gikk 3 år og fikk avsluttet behandling. Så gikk det 2 måneder uten behandling og jeg om tilbake til DPS. Har hatt over 100 timer hos DPS. Anonymkode: f4dff...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Det er umulig å svare på hva du får tilbud om. Jeg har gått i fem år. De vurderer individuelt hva hver enkelt trenger. Anonymkode: ec84b...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå