AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #21 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg er svak for mørk, krøllete/bølgete hår. Kort, ikke langt. Anonymkode: be204...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #22 Del Skrevet 21. desember 2024 Kort hår. Type slik Thor har i de siste filmene. Noe av det grimmeste jeg vet er langt hår. Enda verre den looken som er inn, med kort hår på sidene, men langt på toppen, der det håret setter opp i en man bun. Jeg blir nesten direkte dårlig av å se på det. Men generelt alt av langt hår er helt forferdelig på en mann. Kort hår, evt. den looken med skallet hode og skjegg 👌🏻 Anonymkode: 2aa2d...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #23 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er det håret eller ansiktene du liker? Anonymkode: a1763...361 Ansiktet. Anonymkode: b53d7...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #24 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nederste er stylet og formet. Øverste ser ut som om han gredde håret med fingrene etter å ha nettopp våknet. Anonymkode: 25e43...0d2 Liker kvinner virkelig menn som lang tid på å style håret hver dag? Tror dama hadde sett rart på meg om jeg holdt på med hårføner og masse styr i en halvtime før jeg kunne gå ut døren 😅 Anonymkode: d91f3...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #25 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Anonymkode: bade1...ffd Sorry, jeg var for distrahert av ansiktene til å legge merke til håret. Anonymkode: b53d7...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 21. desember 2024 #26 Del Skrevet 21. desember 2024 Håret på hodet har ikke så mye å si for min del. Men jeg har ikke så sansen for menn som er skalla. Har de langt skjegg i tillegg, så er de dessverre helt uinteressant for meg. Hår på resten av kroppen derimot = 🥰 Hårete legger og hårete armer er spesielt sexy... Ikke at jeg ikke gir en mann en sjans fordi han ikke har så mye av det, men jeg blir fort mo i knærne av mye kroppshår. Vet ikke hvorfor, har liksom alltid hatt den preferansen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #27 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Liker kvinner virkelig menn som lang tid på å style håret hver dag? Tror dama hadde sett rart på meg om jeg holdt på med hårføner og masse styr i en halvtime før jeg kunne gå ut døren 😅 Anonymkode: d91f3...570 Du er skallet. Anonymkode: 25e43...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #28 Del Skrevet 21. desember 2024 Min favorittmann her i livet er såkalt strawberryblonde i skjegget men blond til askeblond i håret, som han nå har barbert vekk fordi det ble for tynt med alderen. Liker han uten hår også. I ungdommen hadde han langt blondt hår, fordi det var populært på menn på 80-90 tallet. Anonymkode: 05f07...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #29 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er skallet. Anonymkode: 25e43...0d2 Det er vel mellomting mellom å være skallet, og å style håret i lang tid før en kan gå ut. Veldig fornøyd med håret mitt jeg, det er der enn så lenge, og litt hårprodukt og noen få sekunder med fingrene gjennom håret, det funker mer enn nok for meg😊 Tror dama ville sett på det som litt feminint om jeg brukte voldsomt mye tid på styling Anonymkode: d91f3...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. desember 2024 #30 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skallet, måne, maskinkort, vannkjemmet, midtskill, sideskill, krøller, langt hår, hanekam???? Anonymkode: 25e43...0d2 Hanekam 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #31 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er vel mellomting mellom å være skallet, og å style håret i lang tid før en kan gå ut. Veldig fornøyd med håret mitt jeg, det er der enn så lenge, og litt hårprodukt og noen få sekunder med fingrene gjennom håret, det funker mer enn nok for meg😊 Tror dama ville sett på det som litt feminint om jeg brukte voldsomt mye tid på styling Anonymkode: d91f3...570 DU bruker noen få sekunder fordi håret ditt tar bare noen få sekunder å style. Har du tenkt at folk har forskjellig type hår og at det ikke bare er å style i noen få sekunder? Anonymkode: 25e43...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #32 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): DU bruker noen få sekunder fordi håret ditt tar bare noen få sekunder å style. Har du tenkt at folk har forskjellig type hår og at det ikke bare er å style i noen få sekunder? Anonymkode: 25e43...0d2 Ingen må bruke lang tid med hårføner og masse styr, med mindre man har klipt seg på en måte som krever det, og da ber man jo om det selv. Blir bare litt overrasket om kvinner synes det er attraktivt at menn bruker voldsomt mye tid på håret hver dag, selv har jeg litt inntrykk av at de fleste kvinner vil reagere litt om mannen bruker like lang eller lenger tid på badet som dem selv Anonymkode: d91f3...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
medlem555 Skrevet 21. desember 2024 #33 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg foretrekker skallete menn, har alltid gjort det. Vet ikke helt hvorfor det er sånn, hører at flere kvinner er uenige i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #34 Del Skrevet 21. desember 2024 Normalt kort og ikke for mye stylet. Alt fra mellom blond til mørkt. Anonymkode: e6a18...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #35 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ingen må bruke lang tid med hårføner og masse styr, med mindre man har klipt seg på en måte som krever det, og da ber man jo om det selv. Blir bare litt overrasket om kvinner synes det er attraktivt at menn bruker voldsomt mye tid på håret hver dag, selv har jeg litt inntrykk av at de fleste kvinner vil reagere litt om mannen bruker like lang eller lenger tid på badet som dem selv Anonymkode: d91f3...570 Dette var veldig merkelig. Det er en tråd om kvinners preferanser, og du er ute etter at kvinner ikke liker menn med hår som krever stell. Anonymkode: 25e43...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #36 Del Skrevet 21. desember 2024 Kjæresten min har krøllet hår med skin fade. Han er sykt fin på håret når han er nyklipt og stelt.. Eneste han kunne gjort bedre er å gå til frisøren litt oftere og bruke en flink frisør hver gang. Han er litt første og ledige type fyr😅🙈 Anonymkode: 9ee88...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå