AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Del Skrevet 21. desember 2024 Skallet, måne, maskinkort, vannkjemmet, midtskill, sideskill, krøller, langt hår, hanekam???? Anonymkode: 25e43...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #2 Del Skrevet 21. desember 2024 Håret har ikke noe å si om du er trent, høy og mørk. Anonymkode: 4be4e...dab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 21. desember 2024 #3 Del Skrevet 21. desember 2024 Håret har ikke så mye å si. Jeg har vært dødsforelska i skallede menn, men har en stor forkjærlighet for langt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Håret har ikke noe å si om du er trent, høy og mørk. Anonymkode: 4be4e...dab Mørk er en referanse til mørkt hår da, hahaha 😂 Anonymkode: f965c...09c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #5 Del Skrevet 21. desember 2024 Langt mørkt hår 😈🖤🖤 Anonymkode: 927b9...02d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #6 Del Skrevet 21. desember 2024 Anonymkode: bade1...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #7 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: bade1...ffd Er det håret eller ansiktene du liker? Anonymkode: a1763...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #8 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg liker best krøller og dreads 😊 Ellers, whatever u got, if u got me 👌 Anonymkode: e4706...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #9 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Anonymkode: bade1...ffd Nederste var veldig fin på håret, men han øverste ser jo ut som han ikke har gredd seg noe særlig. Anonymkode: 25e43...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #10 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nederste var veldig fin på håret, men han øverste ser jo ut som han ikke har gredd seg noe særlig. Anonymkode: 25e43...0d2 Synes nederste ser mer bustete ut. To ulike måter å forme det på, men begge er fine på håret. Hvis man er lang på toppen og kort på sidene, kan man forme mange ulike frisyrer med utgangspunktet fra èn klipp. Anonymkode: bade1...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #11 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg har en baldie, synes det er utrolig sexy:) Anonymkode: 4c6d9...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #12 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Håret har ikke noe å si om du er trent, høy og mørk. Anonymkode: 4be4e...dab 🤣 Anonymkode: d91f3...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #13 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes nederste ser mer bustete ut. To ulike måter å forme det på, men begge er fine på håret. Hvis man er lang på toppen og kort på sidene, kan man forme mange ulike frisyrer med utgangspunktet fra èn klipp. Anonymkode: bade1...ffd Nederste er stylet og formet. Øverste ser ut som om han gredde håret med fingrene etter å ha nettopp våknet. Anonymkode: 25e43...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #14 Del Skrevet 21. desember 2024 Halvlangt bølgete (tykt!) eller maskinkort. Anonymkode: dece0...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #15 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nederste er stylet og formet. Øverste ser ut som om han gredde håret med fingrene etter å ha nettopp våknet. Anonymkode: 25e43...0d2 Tror ikke det er mange menn som får håret til å stå oppreist sånn, uten å ha stylet det først. Kanskje hvis de har gått med caps i et par timer eller kjørt båt. Nederste har brukt mye produkt i sitt hår, men det ser likevel bra ut. Anonymkode: bade1...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #16 Del Skrevet 21. desember 2024 Kort hår. Liker best mørkt, men rett mann har det ingenting å si med. Rett man vil jeg sikkert elske med langt hår også, selv om jeg liker det langt mindre enn uten hår. Men det er jo også majestetisk med det, så kanskje jeg liker langt. Jeg har langt, er redd vi bare blir de to med langt hår. Anonymkode: f6c64...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #17 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tror ikke det er mange menn som får håret til å stå oppreist sånn, uten å ha stylet det først. Kanskje hvis de har gått med caps i et par timer eller kjørt båt. Nederste har brukt mye produkt i sitt hår, men det ser likevel bra ut. Anonymkode: bade1...ffd Godt poeng! Jeg endrer svaret mitt til at han har gått med caps Anonymkode: 25e43...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #18 Del Skrevet 21. desember 2024 Spiller ingen rolle så lenge det er velstelt. Ingen hentesveis. Mange kler å være skallet. Har sett mange fine, deilige skallene menn. Det er personligheten som teller. Anonymkode: c5213...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #19 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spiller ingen rolle så lenge det er velstelt. Ingen hentesveis. Mange kler å være skallet. Har sett mange fine, deilige skallene menn. Det er personligheten som teller. Anonymkode: c5213...e8a Ikke langt hår og ikke farget hår, glemte jeg å si. Anonymkode: c5213...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 21. desember 2024 #20 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nederste var veldig fin på håret, men han øverste ser jo ut som han ikke har gredd seg noe særlig. Anonymkode: 25e43...0d2 Enig, han nederste har herlig sveis. Er han den rette spiller det ingen rolle hvilken sveis eller hårfarge han har. Men liker godt bølgete, krøller, halvlangt med bølger, kort men med en "stil/sveis". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå