Gå til innhold

Bekjent som lurer systemet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pilleville skrev (30 minutter siden):

Husker eg hadde ein sjef som hadde fri onsd. Ho måtte nesten kvar veke på ein behandling med barnet sitt. Aldri tok ho det på ein onsd. Sa det sjølv. Ho hadde rett på fri til dette, langt å reise så halve dagen gikk. Ikkje ulovleg men typisk noen å tyne ut det man kan. 

Om en jobber redusert fordi en har så stor belastning på hjemmebanen med sykt barn, at full jobb bare blir for mye - da skal en selvsagt ikke bruke den fridagen til å reise på behandling med barnet.

Da ville alternativet vært full stilling og fri til behandlingsreise en gang i uka.

Anonymkode: 1dc54...65d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Sikker på at det ikke er deg hun lurer trill rundt? En del folk synes det høres tøft ut å lure systemet og svakt ut å være sykemeldt for feks psyken, at de heller vil ha på seg å være svindler, enn å være syk. 

Anonymkode: 8f8ad...44c

Nei, ho er som ei åpen bok. SEier ho har sååå vondt  her og der. Seier eg at hunden din må få tur så eg kommer om litt. Så går vi lang tur og ho nevner ikkje vondtene. Men sier at ho må ha drahjelp for å komme seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faset ut venner jeg ikke respekterte, men hadde ikke prøvd å ødelegge for dem på jobb 

Anonymkode: 8a664...219

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Sikker på at det ikke er deg hun lurer trill rundt? En del folk synes det høres tøft ut å lure systemet og svakt ut å være sykemeldt for feks psyken, at de heller vil ha på seg å være svindler, enn å være syk. 

Sterkast psyken ever.Alt er andre sin feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er en oppfatning KG er spesielt god på.

Anonymkode: 7d1f0...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Herregud, seriøse arbeidsgivere vil jo ikke ha på seg at de lyver?!? Du mener herlighet er løsningen? Syk verden! 

Anonymkode: cbdc8...28c

Dette er svært vanlig for å bli kvitt en arbeidstaker man egentlig ikke er fornøyd med. 

Anonymkode: eda08...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...