AnonymBruker Skrevet 21. desember #1 Del Skrevet 21. desember Hei. Jeg vil ta månedlige fotograferinger av babyen min når han kommer. Altså hver gang han fyller en hel måned. Og har egentlig sotte av penger til det. Fant en god fotograf som tok 2500kr per fotografering inkludert bilder. Men så har jeg begynt å tenke på om jeg heller skal sette opp ett lite studio her hjemme... å kjøpe studiolys. En fin bakrunn og invistere i ett bra kamera. Regnet ut at fotograferinger hos fotograf hver måned kom på rundt 30 tusen. Men hvis jeg lager studio hjemme kan jeg jo kanskje holde det til en mye rimeligere pris. Er det noen her som kan linke noen bra produkter og tipse om hvordan jeg bør sette opp studioet❤️❤️ Anonymkode: b7c14...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #2 Del Skrevet 21. desember Tror heller du bør legge ut tråden din under hobby forumet, større sjans for å finne fotografer der Anonymkode: 1d468...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #3 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror heller du bør legge ut tråden din under hobby forumet, større sjans for å finne fotografer der Anonymkode: 1d468...86d Hvordan får jeg endret på kategorien? Anonymkode: b7c14...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #4 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan får jeg endret på kategorien? Anonymkode: b7c14...266 Send mld til en admin eller lag ny tråd bare Anonymkode: 1d468...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #5 Del Skrevet 21. desember Du trenger bare stretch laken, et ok godt kamera eller mobil og naturlig dagslys. Tatt bilder av barna mine hjemme i 10 år. Alder brukt fotograf. Men bildene ser ut som de er tatt hos fotograf. Anonymkode: 03a3a...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #6 Del Skrevet 21. desember Det vil aldri bli den kvaliteten du får hos fotograf. Husk at fotografen har kunnskap om posering, utsnitt og ikke minst digitalt etterarbeid jeg antar du ikke har. Med det sagt, har du behov for profesjonelle bilder av barnet for hver måned? Hva skal du bruke bildene til? Dersom bildene bare er «for gøy», til familiealbumet ville jeg nok satset på å ta bildene selv slik du beskriver. Du finner helt sikkert en ok digital speilrefleks på Finn til under 10 000. Som bakgrunn kan du bruke nesten hva som helst, et hvitt laken vil vel være minst forstyrrende. Pass på å ha godt med dagslys når du tar bildene, så er fotolampe relativt unødvendig til vanlig albumbruk. Anbefsler forøvrig Canon EOS serien til deg som nybegynner. Sett den på helautomatisk og knips i vei personlig bruker jeg fujifilm kamera, er veldig glad i det. Hilsen tidligere fotografstudent som har beholdt hobbyen de siste 15 årene Anonymkode: 6b871...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå