Gjest Lille Meg 2 Skrevet 17. november 2002 #1 Skrevet 17. november 2002 Kjøpte max factors lebestift som heter lipfinity, for den skulle sitte bra på ...og det gjorde den ! (men ble litt tørr på leppene og måtte ganske ofte gå over med stiften som fulgte med). Den har sittet på hele dagen , men nå i kveld ville jeg ha den av ...men det var ikke lett :o Prøvde med vann og det gikk ikke , prøvde med eyemakeup remover, og vanlig ansiktsrens - men nei.....måtte til med såpe og skrubing og har nå fått av mesteparten....men er jo SÅ sår på leppene! Hva bruker dere for å få den av? For den må jo gå an å få av ??? I allefall anbefales den for de som vil ha en lebestift som varer Lille meg2
Tilde Skrevet 17. november 2002 #2 Skrevet 17. november 2002 Jeg bruker L`Oreal Gentle makup remover eyes and lips som fjerner vannfast og holdbar makeup.Funker bra.
Gjest veslemor ikke innlogget Skrevet 17. november 2002 #3 Skrevet 17. november 2002 Hei! Lurer på om det ikke finnes en spesiell sminkefjerner til akkurat dette prod. Syntes jeg har sett noe sånt i hyllene..
Gjest Donna Skrevet 17. november 2002 #4 Skrevet 17. november 2002 obs ...oppdaget nå at jeg har lagt inlegget mitt feil sted, skulle vært der med sminke og velvære...sorry :oops: Takk for tipsene forresten
Redhead Skrevet 17. november 2002 #5 Skrevet 17. november 2002 Den går av dersom du bruker babyoil. Har prøvd den selv, men synes den krystalliserte seg etter bare kort tid. Føltes som sand på leppene, så den ble kassert :-?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. november 2002 #6 Skrevet 17. november 2002 Max Factor's Lipfinity har en egen fjerner som du bør anskaffe deg med en gang. Vaskeklut og såpe anbefales ikke da leppene ikke tåler så røff behandling. Milla
Catzy Skrevet 17. november 2002 #7 Skrevet 17. november 2002 Lipfinity forsvinner av fett, så bruk litt babyolje eller vaselin, og så blir du kvitt det. Hvilket igjen betyr at Lipfinity forsvinner hvis man spiser fet mat. Been there, done that. Catzy
Gjest Donna Skrevet 18. november 2002 #8 Skrevet 18. november 2002 det var jo greit å vite det med fet mat .....det var det ingen som sa da jeg kjøpte den...... takk for tipsene
Tjorven Skrevet 19. november 2002 #9 Skrevet 19. november 2002 Jeg bruker en oljebasert sminkefjerner for å fjerne Lipfinity. Etter å ha prøvd den for litt siden har jeg fått helt dille på den, og jeg kjøper stadig til nye farger. Den sitter like fint hele dagen og et strøk med lipgloss om morgenen holder faktisk hele dagen for meg. Synes Lipfinity er en fantastisk oppfinnelse seg, men jeg ser at ikke alle er enige med meg...
Megan Skrevet 20. november 2002 #10 Skrevet 20. november 2002 Har de mange fine farger da? Om den sitter så godt så er det kanskje verdt å prøve Lipfinity...
Tjorven Skrevet 21. november 2002 #11 Skrevet 21. november 2002 Jeg synes de har kjempefine farger jeg, iallfall en del farger som passer meg veldig godt. Alt fra dagligdagse leppestifter til mer festpregede.
apple Skrevet 22. november 2002 #12 Skrevet 22. november 2002 Eg kjøpte to fargenyansar av Lipfinity i sommar, tenkte at det måtte jo vera perfekt for bryllaupsdagen! Men etter å ha testa Lipfinity eit par dagar, fann eg fort ut at dette ikkje var noko for meg. Fargen smuldra liksom opp, og det såg bare stygt ut. Så eg gjekk for vanleg leppestift og "refill" utover dagen. Men forlovaren min brukte Lipfinity, og på henne var fargen fin og leppene fuktige heile dagen, ho brukte nesten ikkje gloss-stiften som følgjer med i det heile! Så Lipfinity er bra for nokon, ikkje for andre. For å svara på det opprinnelege spørsmålet: Lipfinity går av dersom du brukar oljebaserte middel. Eg brukte faktisk bare vaselin, hadde ikkje behov for å kjøpa ein dyr sminkefjernar til eit produkt eg ikkje kom til å bruka noko meir uansett. Men akkurat det med vaselin var litt tungvindt... Men som sagt: Oljebaserte middel.
MiaMaria Skrevet 25. november 2002 #13 Skrevet 25. november 2002 Hvis du er helt ren på leppene og bare har på et tynt lag, så smuldrer den ikke! Kjempeoppfinnelse!!!
Gjest Donna Skrevet 26. november 2002 #14 Skrevet 26. november 2002 Merket den smuldringen jeg også - men så har jeg lagt mye på leppene - så det er sikkert problemet Skal prøve med tynnere lag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå