AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg blir mer og mer forundret over folk sine gjerrighet,folk sine mistanker til andre folk sine motiver osv. Jeg har aldri tenk eller hørt noen i min krets snakke om at vertskapet sin meny må stå i stil med gaven man gir. Det er helt merkelig! I min verden gir man gave for å glede og feire livets fester. Dåp, konfirmasjon, bryllup,jul og bursdager. Og å i det hele tatt tenke tanken på at noen ber mange gjester kun for å få mange gaver,er også kjempe fjernt fra slik jeg kjenner verden. I min verden ber man så mange gjester som man ønsker å dele dagen med. For trivsel og for det sosiale. For å glede. Hva i alle dager har skjedd med verden!? Anonymkode: 55200...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 13.40): Hva i alle dager har skjedd med verden!? Vi (Norge) valgt selv å bli som resten av verden: kalde, kyniske og drittsekker. Dette er resultatet av at i stedet for å gå vår egen vei, så valgte vi passivt at resten av verden skulle komme til oss. Selvvalgt elendighet. Anonymkode: 15967...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Del Skrevet 6. januar Jeg har aldri hørt noen snakke slik som du nevner, jeg er vant til det samme som deg, of praktiserer det. Raushet, tillit og generøsitet etter evne (og ikke bare materiell generøsitet, men generell). Vi får holde på de gamle, gode verdiene vi da, og overføre det til våre yngre. Anonymkode: 6e7a4...230 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå