AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #21 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 17.55): Det kan lage farlige hjerterytmeforstyrrrelser for de som er disponert for det (ikke alle vet dette på forhånd..) Anonymkode: f289d...e51 Og kan være farlig for de med høyt blodtrykk Anonymkode: def28...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #22 Del Skrevet 28. desember 2024 Ikke noe for meg. Anonymkode: cdb82...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #23 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg er født med en hjertefeil og har isbadet i snart 30 år. Det å snakke med kardiologen din og lytte til kroppen er det viktigste. For min del er det viktig å ikke hoppe i, men gå rolig ned og være i vannet så lenge det er behagelig. Veninne av meg som alltid har vært veldig frossen, begynte i fjor og er mye varmere i kroppen og har ikke kalde føtter og hender lenger. Alle gjør det de liker og kan som noen over sa, og blir veldig dumt å håne noen for det som gir de velvære. Utrolig smålig. Tenker om jeg skulle ha skrevet på KG om naboen som går skitur hver dag kl 05, at hvilken idiot han er omtrent, ( fordi det hadde ikke jeg gjort.) Så tror jeg det hadde vært på tide å logge av en stund og gjøre noe mer givende ting. Anonymkode: 823ed...d78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #24 Del Skrevet 28. desember 2024 For å si det sånn, jeg bader ikke i sjøen i Norge om sommeren engang. Til og med da er det for kaldt for meg. Så isbading utgår kraftig. Alt sånt som krever jerndisiplin og virker som en form for selvskading utgår generelt for meg. Jeg har bare ett liv, og jeg har tenkt til å kose meg og ha det gøy. Om jeg får et par år mindre å kose meg på fordi jeg ikke bader midt på vinteren eller står opp midt på natta for å trene så er det helt greit for meg. Anonymkode: b9cd3...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #25 Del Skrevet 28. desember 2024 Det er nok noe overdrevet hvor sunt det er. Men sikkert godt for de som driver på. Eneste jeg ikke forstår er, må en alltid legge ut bilde på sosiale medier etterpå? Har en isbada hvis det ikke er dokumentert? Anonymkode: ee028...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå