AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Til mer isvind og surt vær, til bedre er det liksom. Tror seriøst jeg hadde lagt meg på en spikermatte i India i stede!😄 Anonymkode: 8dbdf...f86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Det skal visst være bra både for blodsirkulasjon og immunforsvar, og så frigjøres det en del endorfiner. Jeg prøver meg for første gang i år, og synes så langt det er et gøy prosjekt. Anonymkode: 5fc6e...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har drevet med bading året rundt i mange år, før det ble «in». Synes det er deilig, og jeg tror det er sunt 😊 Hva andre synes og mener bryr meg ikke. Anonymkode: 71ca0...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Det er jo noe av det aller sunneste vi kan gjøre! Jeg klarerdet ikke, men skulle ønske. Helsefordelene er forskningsbasert og bevist altså. Anonymkode: 6a037...9d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #5 Del Skrevet 19 minutter siden Bra for lymfesystem som igjen er bra for sirkulasjon og immunforsvar. Det er forøvrig andre måter å jobbe med lymfesystem og immunforsvar på, og det er greit å vite at man skal være veldig forsiktig med isbading også. Anonymkode: 27387...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #6 Del Skrevet 7 minutter siden Der er veldig bra for psykisk helse. Anonymkode: fb449...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #7 Del Skrevet 5 minutter siden Jeg har aldri skjønt moroa ved isbading, jeg heller. Ikke noe for meg. Om det forlenger levetiden med en måned eller to, får så være! Anonymkode: c4481...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #8 Del Skrevet 1 minutt siden Prøvde første gang i år og det er ikke moro i det hele tatt😆 men, følelsen etterpå er verdt det. Det er litt den samme følelsen som en har etter en treningsøkt. Vi kler på oss ull og masse klær, drikker varm drikke og kjenner varmen sakte men sikkert brer seg utover i kroppen igjen. Ritualet etterpå er nok litt av greia for gi kroppen tid til å hente seg inn igjen. på de kaldeste dagene har jeg hatt negativ effekt, blir svimmel og får aldri i meg varmen igjen. Anonymkode: ba1e4...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå