AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Jeg vil gjerne høre erfaringer fra dere som har testet Jensen Soft Protect, og/eller Wonderland, særlig fra dere som svetter mye om natten Anonymkode: 0bd44...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg vil gjerne høre erfaringer fra dere som har testet Jensen Soft Protect, og/eller Wonderland, særlig fra dere som svetter mye om natten Anonymkode: 0bd44...5fe Bruker Tempur sine. Anonymkode: d51e1...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruker Tempur sine. Anonymkode: d51e1...e54 Hva er erfaringen i forhold til svette? Anonymkode: 0bd44...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva er erfaringen i forhold til svette? Anonymkode: 0bd44...5fe Helt supert til all bruk. Har slitt ut to, og er nå på to nye. Fikk de første i 2011. med frote eller jersey laken opp på så er de helt greie. De puster oppover og er tette nedover. Blir ikke klamt om en svetter men svetter ikke sånn at det renner av oss. Har vasket dem ca en gang i måneden, og har to til å bytte på. Anonymkode: d51e1...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Helt supert til all bruk. Har slitt ut to, og er nå på to nye. Fikk de første i 2011. med frote eller jersey laken opp på så er de helt greie. De puster oppover og er tette nedover. Blir ikke klamt om en svetter men svetter ikke sånn at det renner av oss. Har vasket dem ca en gang i måneden, og har to til å bytte på. Anonymkode: d51e1...e54 Jeg har nattesvette regelmessig og er avhengig av noe som transporterer fukt godt/forhindrer lukt. Det har kanskje relativt like funksjoner fra de forskjellige kvalitetsmerkene. Anonymkode: 0bd44...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nattesvette regelmessig og er avhengig av noe som transporterer fukt godt/forhindrer lukt. Det har kanskje relativt like funksjoner fra de forskjellige kvalitetsmerkene. Anonymkode: 0bd44...5fe Den forhindrer fukt å trekke ned i den dyre Tempurmadrassen, om det er det du mener? Kan du legge inn link til de to du spesifikt spør om i hi? Anonymkode: d51e1...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Den forhindrer fukt å trekke ned i den dyre Tempurmadrassen, om det er det du mener? Kan du legge inn link til de to du spesifikt spør om i hi? Anonymkode: d51e1...e54 Poenget er å forhindre at fukt trekker ned i overmadrassen, og forhindre lukt. Skjønner jo at jeg må vaske trekket regelmessig, men det er jo langt mindre pes enn å vaske trekket til overmadrassen. https://www.skeidar.no/alle-produkter/alle-senger-og-madrasser/madrassbeskyttere/soft-protect-madrassbeskytter/?VariationId=V_5637167979 https://www.skeidar.no/alle-produkter/alle-senger-og-madrasser/madrassbeskyttere/madrassbeskytter/?VariationId=V_5637319382 Anonymkode: 0bd44...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Poenget er å forhindre at fukt trekker ned i overmadrassen, og forhindre lukt. Skjønner jo at jeg må vaske trekket regelmessig, men det er jo langt mindre pes enn å vaske trekket til overmadrassen. https://www.skeidar.no/alle-produkter/alle-senger-og-madrasser/madrassbeskyttere/soft-protect-madrassbeskytter/?VariationId=V_5637167979 https://www.skeidar.no/alle-produkter/alle-senger-og-madrasser/madrassbeskyttere/madrassbeskytter/?VariationId=V_5637319382 Anonymkode: 0bd44...5fe De tror jeg kan bli klamme. Tempur har mulig byttet hele sitt sortiment. Så jeg kan ikke finne link til de trekkene vil har, og de jeg så på i går i fysisk butikk husker jeg ikke emballasjen på. Vi brukte Gerda fra Jysk.no en liten periode, men de ble veldig klamme, men de er billige, da. Anonymkode: d51e1...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): De tror jeg kan bli klamme. Tempur har mulig byttet hele sitt sortiment. Så jeg kan ikke finne link til de trekkene vil har, og de jeg så på i går i fysisk butikk husker jeg ikke emballasjen på. Vi brukte Gerda fra Jysk.no en liten periode, men de ble veldig klamme, men de er billige, da. Anonymkode: d51e1...e54 Hvorfor mener du at de vil bli klamme? Det står jo: "Gir en myk og komfortabel overflate å sove på. Den vann- og smussavvisende egenskapen til madrassbeskytteren sikrer at din madrass forblir ren og frisk. Madrassbeskytteren er spesielt designet for å avlede væsker og smuss, og kan enkelt vaskes på 60 grader, noe som gjør det enkelt å opprettholde god hygiene i sengen. Samtidig puster madrassbeskytteren godt, noe som bidrar til å regulere temperaturen og holde deg komfortabel gjennom hele natten." Anonymkode: 0bd44...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Vi har Gunn fra Jysk i barnas senger, med vanlig laken oppå. Det er ikke klamt. Anonymkode: b2795...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har Gunn fra Jysk i barnas senger, med vanlig laken oppå. Det er ikke klamt. Anonymkode: b2795...a68 Jeg regner ikke med at barna dine har nattesvette? Det er på en måte essensielt her. Anonymkode: 0bd44...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå