AnonymBruker Skrevet 21. desember #1 Del Skrevet 21. desember Hei! Jeg skal investere i juleservise, ser at en del av dem er på tilbud nå. Jeg er veldig glad i Porsgrund sitt med nissemotiv, men ser gjerne bilder av andre sine serviser også. Det er så mange fine, og mange som ikke selges lenger. Anonymkode: 5ca1a...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #2 Del Skrevet 21. desember Porsgrunn, det står seg over tid så jeg er trygg på å alltid få tak i nye deler. Kjøpte btw mye på Black week, da hadde de 50% Anonymkode: f5607...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #3 Del Skrevet 21. desember Julemorgen, fra Wiik og Walsøe. Mange som har det, så lite originalt, men jeg synes det er koselig. Anonymkode: 79590...abe 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. desember #4 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Julemorgen, fra Wiik og Walsøe. Mange som har det, så lite originalt, men jeg synes det er koselig. Anonymkode: 79590...abe Det har jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 21. desember #5 Del Skrevet 21. desember Jeg har Åsas jul fra Firkløveren, men har lyst til å bytte det ut med Toy’s Delight fra Villeroy & Boch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 21. desember #6 Del Skrevet 21. desember Har også nissene fra Porsgrund, enkelt og pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #7 Del Skrevet 21. desember Har Mason’s Christmas village, koster en nyre å få tak i nye deler. Skulle jeg begynt å samle på ny hadde jeg gått for riflet jul (Royal Copenhagen) Anonymkode: 1b734...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #8 Del Skrevet 21. desember Vi har Rila Forest. Fint hele vinteren 🦌 Anonymkode: eba12...059 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #9 Del Skrevet 21. desember Har Stjerneriflet jul. Kjøper noen deler hvert år og kun på tilbud. Hvis jeg ikke skulle hatt det, tror jeg kanskje at jeg ville hatt det med kongler fra Magnor siden det kan brukes litt lengre før og etter jul. Anonymkode: db38a...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #10 Del Skrevet 21. desember Gammeldags jul Anonymkode: 0e21d...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #11 Del Skrevet 21. desember Jeg har ikke juleservice, men jeg har betalt for ett som eksen til min eks kone hadde kjøpt en gang i tiden og ikke betalt. Svindyre greier. Hun tok det med seg etter skilsmissen og solgte det. Anonymkode: e7687...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #12 Del Skrevet 21. desember Stjerneriflet jul❤️ får sånn julestemning av det servise❤️❤️ Anonymkode: 5cf7b...522 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #13 Del Skrevet 21. desember Stjerneriflet jul. Anonymkode: 46e6e...51e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. desember #14 Del Skrevet 21. desember Jeg hadde inntil nylig mange. Nå har jeg kun gammeldags jul fra firkløveren igjen. Det er komplett med ørten tallerkener, skåler, suppeterrin osv. Vi har hatt det siden jeg var barn. Har kvittet meg med pilegrim tror jeg det het fra bokklubben og red&green fra porsgrund porselen. Har hatt flere gløggsett også. Arvet alt sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firkløver27 Skrevet 21. desember #15 Del Skrevet 21. desember Har nissens jul fra fyrkløveren 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 21. desember #16 Del Skrevet 21. desember Dompap fra Porsgrund. Kan bruke det ellers i året også, men spesielt til jul. Suppleres med Nathalie-serviset fra Porsgrund og Vera Wangs Lace Platinum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember #17 Del Skrevet 22. desember cleangal skrev (På 21.12.2024 den 18.42): Jeg har Åsas jul fra Firkløveren, men har lyst til å bytte det ut med Toy’s Delight fra Villeroy & Boch. Den skjønner jeg. Toy's Delight er veldig fint. Anonymkode: 79590...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 22. desember #18 Del Skrevet 22. desember SPOCA skrev (21 timer siden): Dompap fra Porsgrund. Kan bruke det ellers i året også, men spesielt til jul. Suppleres med Nathalie-serviset fra Porsgrund og Vera Wangs Lace Platinum. Vi har også Dompap fra Porsgrund. Synes det er fint vinterservise 😊 Vi har litt tradisjonell julestil da. Jeg synes både Wik og Walsøe og Kähler sitt juleservise er finere, men siden det er mer mønster på dem var jeg også redd jeg skulle bli litt fortere lei. Så endte med safe og litt kjedelig 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember #19 Del Skrevet 22. desember Rosa Dartle skrev (Akkurat nå): Vi har også Dompap fra Porsgrund. Synes det er fint vinterservise 😊 Vi har litt tradisjonell julestil da. Jeg synes både Wik og Walsøe og Kähler sitt juleservise er finere, men siden det er mer mønster på dem var jeg også redd jeg skulle bli litt fortere lei. Så endte med safe og litt kjedelig 😁 Ikke kjedelig i det hele tatt! Enkelt og stilfult. Veldig fint. Anonymkode: 79590...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 22. desember #20 Del Skrevet 22. desember Har ikke. Men ønsker meg villmarks service Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå