AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #21 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg er den mannen som ønsker mindre og mindre nærhet og fysisk kontakt. Jeg har også sluttet å snakke om ting. En gang var jeg en viktig del av hennes liv. Så fant hun ut at også jeg, en mann også kunne være liten og sårbar. Da mistet hun respekten for meg. Jeg er her fordi jeg elsker barna mine. Når de blir større drar jeg fra henne. Hun gir meg ingenting annet enn kritikk og arbeidsoppgaver. Snakker bare om overfladiske og praktiske ting. Alt jeg sier er feil eller dumt. Hun lar aldri en sjanse gå fra seg til å kritisere. I 19 år hadde vi et nært og godt forhold. Spennende og givende på alle måter. En mann må være sterk og aldri viser svakhet. Det er det eneste rådet jeg kan gi... Anonymkode: e1ff3...e90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymse meninger Skrevet 23. desember 2024 #22 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 12.15): Mennesker er forskjellige, så det kan være så enkelt som at han ikke liker å bli kost med eller tatt på. Da bør dere snakke godt om det. Alternativet er verre, nå er jeg mann, men opplevde å være på TS sin side i et tilsvarende forhold. Hun sa etter hvert rett ut at hun ikke ville at jeg skulle ta på henne i det hele tatt selv om hun egentlig er en koser. Det var vel da jeg innså at forholdet var slutt. Da bør dere snakke om det. Anonymkode: e7f18...e15 Og denne dama ville likevel fortsette forholdet med deg men at dere skulle være totalt uten fysisk kontakt?? Seriøst, hva er i veien med folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #23 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 11.27): Han jobber i en liten bedrift med bare menn, så tror ikke han har et godt øye til noen der heller. Anonymkode: 40e35...ddc Man kan aldri vite..! Anonymkode: befea...89a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #24 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er den mannen som ønsker mindre og mindre nærhet og fysisk kontakt. Jeg har også sluttet å snakke om ting. En gang var jeg en viktig del av hennes liv. Så fant hun ut at også jeg, en mann også kunne være liten og sårbar. Da mistet hun respekten for meg. Jeg er her fordi jeg elsker barna mine. Når de blir større drar jeg fra henne. Hun gir meg ingenting annet enn kritikk og arbeidsoppgaver. Snakker bare om overfladiske og praktiske ting. Alt jeg sier er feil eller dumt. Hun lar aldri en sjanse gå fra seg til å kritisere. I 19 år hadde vi et nært og godt forhold. Spennende og givende på alle måter. En mann må være sterk og aldri viser svakhet. Det er det eneste rådet jeg kan gi... Anonymkode: e1ff3...e90 Fortell henne det. Du er allerede skamfull, hva har det å si om du er sårbar(igjen) og sier det som det er? At hun ikke respekterer deg er hennes problem og en feil med henne, ikke deg. Anonymkode: 058dc...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #25 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 11.43): Han er ikke helt åpen om det, men har prøvd å spørre om det er noe, det er det ikke. Jeg er 99% sikker på at han ikke har noen andre, er bare hjemme. Hvis jeg feks stryker han på armen, gir han en klem - så merker jeg at han synes det er ubehagelig. Han sier selv at han ikke synes det er ubehagelig, men det merker jeg. Han stivner til, kan feks kremte, vri seg litt - altså helt tydelige tegn på at dette ikke er godt for han. Dette har bare blitt verre siste årene. Veldig sjeldent han gir meg klem/kyss/nærhet. Han vil ha sex av og til. Han har sjekket testosteron. Noen som har hatt menn som blitt sånn med årene? Jeg begynner jo å tenke han er lei av meg, at han bare ikke tør å si det. Men er fornøyd med å være venner og bo sammen? Vi har ikke felles barn, og barna flyttet ut for noen år siden. Anonymkode: 40e35...ddc Har følt det sånn som mannen din jeg også, men jeg er kvinne. Orket ikke ikke at han rørte meg mer, men for min del betydde det egentlig at forholdet var over. Var ikke tiltrukket av han mer, og var mer som en venn. Hva sier mannen din selv? Anonymkode: a4726...ba8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå