AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har hatt et arr på øyenbrynet etter en gang jeg tryna 😅 For over en måned siden begynte huden rundt å bli veldig tørr i akkurat dette området. Huden flasser og er lysrød. Jeg har prøvd å ha på krem hver kveld før jeg legger meg, men det blusser liksom opp igjen like fort. Jeg vet ikke om det er på grunn av arret eller om det er en slags eksem. Arret er sikkert 8-9 år gammelt, så det er litt rart om det er det. Noen som har noen tips til noe som funker å ha på? Kommer jo til å dra til lege om det "aldri" gir seg, men har prioritert dette nå før jul. Anonymkode: 95266...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden om det er Seboreisk eksem, er det bare Fungural krem som funker! Anonymkode: 15a3b...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har hatt et arr på øyenbrynet etter en gang jeg tryna 😅 For over en måned siden begynte huden rundt å bli veldig tørr i akkurat dette området. Huden flasser og er lysrød. Jeg har prøvd å ha på krem hver kveld før jeg legger meg, men det blusser liksom opp igjen like fort. Jeg vet ikke om det er på grunn av arret eller om det er en slags eksem. Arret er sikkert 8-9 år gammelt, så det er litt rart om det er det. Noen som har noen tips til noe som funker å ha på? Kommer jo til å dra til lege om det "aldri" gir seg, men har prioritert dette nå før jul. Anonymkode: 95266...90c Arr er en skade i huden. Huden kan trenge ekstra pleie i form av fuktighetskrem eller feit krem, resten av livet. Anonymkode: 85fdd...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå