Gå til innhold

Sen til å møtes for ente gang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ei venninne vi skulle møtes før jobb for å bytte julegaver vi jobber begge nye helger nå før jul og skulle treffes kl 10 for å bytte julegaver og spise lunsj før jobb. Klokken 10.30 ennå ingen tegn til henne eller svar på meldinger. Skjer relativt ofte, kjenner at nå er jeg lei, tenker på å sende en melding med screenshot av avtalen og si at jeg har noen ærend og at hvis hun har tid før jeg må ta bussen så kan vi treffes hvis hun er i område men kjenner jeg er ganske  lei av hele greia. Vet hun sliter litt fortiden men det med å ikke være presis har hun hatt problemer med så lenge vi har vert venner og jeg har prøvd å ta opp med henne at jeg syntes det er kjipt. Sukk noen tips? 

Anonymkode: b8740...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må rett og slett få deg litt ryggrad og si at det er lite respekt for andre å ikke svare eller møte opp til avtalt tid.

Om venninnen din er kronisk forseint, så må du legge inn avtalen en time tidligere for henne da. Si at dere skulle møtes 10, fra og med nå, blir det da kl 9 for henne.

Eller, så dropper du bare avtaler med henne fremover, også kan du begrunne det med at "du dukker jo aldri opp til avtalt tid uansett, så hva er vitsen".

Anonymkode: 8c758...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle kan bli forsinket, noen blir det hyppigere enn andre, men det vanlige er jo å gi beskjed om det? 

Pleier hun ikke å svare på meldinger i en slik situasjon? Kanskje hun sover enda?

Anonymkode: 3527b...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...