AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Fikk dette tegnet 🥴 random av en gutt, hva betyr det? Å få dette random? Anonymkode: c7595...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Slutt, lær deg å tenke på egenhånd eller så kommer du til å slite senere i livet. Anonymkode: 43085...c3a 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Elendig sjekkeforsøk hadde jeg tenkt 😆 Anonymkode: a0d42...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Elendig sjekkeforsøk hadde jeg tenkt 😆 Anonymkode: a0d42...dbb Har blokkert han flere steder også fikk jeg den random 😂😂😂 Anonymkode: c7595...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har blokkert han flere steder også fikk jeg den random 😂😂😂 Anonymkode: c7595...acc Men altså da vet du jo hvorfor han sendte den, så hva er poenget med denne tråden? Anonymkode: 43085...c3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men altså da vet du jo hvorfor han sendte den, så hva er poenget med denne tråden? Anonymkode: 43085...c3a Det er jo lenge siden Anonymkode: c7595...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå