Gå til innhold

Sånn generelt hvor stor andel kvinner syns dere menn er attraktive?

AnonymBruker

Sånn generelt hvor stor andel kvinner syns dere menn er attraktive?  

58 stemmer

1. 1. Hvor stor andel av kvinnene på din alder du møter vurderer du som potensiale for partner?

• 0-10%
      21
    • 10-20%
      9
    • 20-30%
      6
    • 30-40%
      4
    • 40-50%
      6
    • 50-60%
      3
    • 60-70%
      5
    • 70-80%
      2
    • 80-90%
      1
    • 90-100%
      1

Anbefalte innlegg

Blue Balloon skrev (4 minutter siden):

Det var da fælt så mye folk har i mot sminke her da.

Hm, som mann så føler jeg i grunn at det er omvendt. Føler så absolutt jeg kan gjøre noe med ting som tenner kvinner. For de færreste damer som værtfall jeg har hatt kontakt med da, så er de tinga der dealbreaker. Ja, det er ofte ting de liker. Men det blir som en bonus liksom, ikke krav. Føler jo at oppførsel og handlinger osv er viktigere. 

Jeg tror egt det er vanskeligere for kvinner. Vi menn er jo generelt mer opptatt av utseende. Tror nok utseende er dealbreaker for langt flere menn enn for damer.  Og ja, jeg merker at det gjelder meg selv og, jeg er ikke noe bedre enn alle andre.

Resultatet her viser jo at menn er jækla kresne og! 😂

Edit: Og ja, bare for å ikke bli beskyldt for å være en kjekkas.. Er verken høy eller har brede skuldre eller store hender eller stor tisselur...

Tipper du mente at det for kvinner IKKE er dealbreaker?

Tror ungdommer og tidlig 20 årene er opptatt av utseende. Og at man kan gjøre mye selv med å trene, ha selvtillit på det man har og gjøre sitt beste men det ytre (hår eller mangel på hår), blekhet er jo uproblematisk om man går for «vampyr» kjekkas looken, sjekk tv serier, gutta kommer langt med selvtillit og sosial trening.

Få litt hjelp med det ytre og jobb med å trene på sosial omgang. Ingen blir bedre av å sitte å spamme KG tråder hele dagen 

Mer voksne damer liker menn for personligheten. Liker å tro at menn også ser på mer enn pupper og rompe.

Anonymkode: 71cea...704

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 0.03):

Menn har mye mindre kontroll over tingene som tenner kvinner.

Menn kan ikke plutselig bli høyere, få bredere skuldre, kvitte seg med den skalla toppen, få store hender, få stor penis.

Kvinner er også generelt mye mer kresen.

Anonymkode: 56219...a2a

Akkurat det jeg føler og. Enhver kvinne kan bli heit hvis hun trener. Jeg tror menn bryr seg mer om kropp, mens kvinner bryr seg mer om ansikt og høyde. Menn kan ikke trene seg høyere eller mer ansiktspene

Anonymkode: 4e391...3da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 18.29):

Bedre med noen som ikke bruker sminke uansett.

Anonymkode: 623aa...06f

Selv hijab damene er jo overlesset i sminke.

Anonymkode: 3abb2...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 0.25):

Mhm mhm.

Highres+serious+befitting_21dec2_12163687 (1).jpg

Det som det virker mange menn sliter med å forstå er at det handler om kjemi og ikke utseendet. Gnister som flyr, et smil, sjarm, øyekontakt. At to personer har samme hobby betyr ikke at det gjør begge to spennende eller interessant. 

Anonymkode: 1f6e7...2fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roughly på min egen alder: godt under 10%. Godt over halvparten er mer enn pene nok, men du må utstråle noe som sier at akkurat DU passer ekstra godt til akkurat MEG, og det er det få som gjør bare ved et øyekast. Og jeg inviterer ikke noen på en date om jeg bare har et pent ytre som argument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Akkurat det jeg føler og. Enhver kvinne kan bli heit hvis hun trener. Jeg tror menn bryr seg mer om kropp, mens kvinner bryr seg mer om ansikt og høyde. Menn kan ikke trene seg høyere eller mer ansiktspene

Noe av det dere diskuterer er jo hysterisk stereotypisk og ikke virkelighetsnært i det hele tatt, men bare for å ha det nevnt: ansiktet ditt påvirkes av fettprosenten, så jo - du kan trene deg til å bli mer ansiktspen. Kanskje jeg er overfladisk på akkurat dette som mann, men jeg syns virkelig ikke det er tiltrekkende hvis noen snakker og du ser fettet skvulpe rundt haka/kjeven. Jeg vil tro det finnes kvinner som tenker litt i samme lei ang. menn. Det er jo ikke en sunnhetsindikator, akkurat - og du kan løpe det vekk hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knooters skrev (42 minutter siden):

Noe av det dere diskuterer er jo hysterisk stereotypisk og ikke virkelighetsnært i det hele tatt, men bare for å ha det nevnt: ansiktet ditt påvirkes av fettprosenten, så jo - du kan trene deg til å bli mer ansiktspen. Kanskje jeg er overfladisk på akkurat dette som mann, men jeg syns virkelig ikke det er tiltrekkende hvis noen snakker og du ser fettet skvulpe rundt haka/kjeven. Jeg vil tro det finnes kvinner som tenker litt i samme lei ang. menn. Det er jo ikke en sunnhetsindikator, akkurat - og du kan løpe det vekk hvis du vil.

Klar over det, men det under fettet må være fint. Ikke alle tynne folk har vakre ansikt 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 0.03):

Menn har mye mindre kontroll over tingene som tenner kvinner.

Menn kan ikke plutselig bli høyere, få bredere skuldre, kvitte seg med den skalla toppen, få store hender, få stor penis.

Kvinner er også generelt mye mer kresen.

Og kvinner kan ikke være 20 hele livet. Så tipper det er omtrent like vanskelig, jeg.

Anonymkode: caed0...af5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel massevis av studier som viser at vi er mye mindre selektive i virkelige livet enn når man svarer på slike spørsmål.

40 år singel mann med to barn fra sitt havererte ekteskap. Hvor selektiv kan han være hvis han skal ha en sjans å få en kjæreste. Ikke særlig. Kan gjerne skrive et eller annet om 10 % av kvinner som attraktive. 

Jepp, er vel en av fire milliarder kvinner som jeg nå syns er skikkelig attraktiv å vil være sammen med, selvfølgelig min kone. Men tror vel at noe sted mellom 50-70 av kvinner hadde kunnet blitt kjæresten min hvis det hadde vært gjensidig kjemi og situasjonen hadde vært sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 13.16):

Nope. Jeg har vært der at jeg var 18 år, topptrent, lange bein, tynn, fin rompe, men stygt ansikt. Ikke EN mann på min alder eller 10-20 år eldre så min vei. Man kan ikke trene seg til penere ansikt. Forskningen viser at menn bryr seg mest om ansikt.

Anonymkode: 17695...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (16 timer siden):

Prøv å ha BMI på 17,5 og ha fett i ansiktet. Det er "gøy", det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Klar over det, men det under fettet må være fint. Ikke alle tynne folk har vakre ansikt 

Ikke sant? Eller at fettet i ansiktet ikke forsvinner. Jeg var naturlig tynn som yngre, men alltid hatt dobbelthake og "måneansikt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...