Gå til innhold

Størrelsen på vagina - trene den trangere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg har datet et par damer og har valgt en av de, men sexen med hun andre var utrolig.

Vi hadde amazing sex med slikk, sug funger både her og der. Hun sprutet og koste seg. Men musa hennes var utrolig stor samtidig trang som ei jomfru - jeg kunne få inn to + to fingere og samtidig føles hun trang når hun ble penetrert (jeg har ikke verdens største kjepp for å si det slik) Hun har presset ut et barn og trolig er bekkenet utbudet og klart for flere fødsler eller bare slik fra naturens side hvem vet.

Hun andre er litt eldre, trang når hun fingres, maks to fungere men ved penetrering så er det lite følelser for kjeppen - de begge blir jo våte som en nordisk høst så det glir godt ja 😅😉. Denne har født to med snitt altså ikke hadde bekkenet utbudet med et hode og kropp.

kan jeg be hun om å trene «muse muskelen» så penetrasjonen også blir bra. Ikke at det alltid skal kommes i henne, men det er hyggelig fra tid til annen. Hun kommer ved penetrasjon av meg, så hun må jo ha en ok pluss følelse 

hører jeg er litt sutrete her nå, men jeg er en hiver altså, bare så det er nevnt - de kommer først i 90% av tilfellene 

mann 46

Anonymkode: 52d36...605

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja jeg ville heller at mannen var ærlig. Hun kan jo ikke ha noe skade når hun har hatt KS, mulig noe fremfall men det vil uansett være positivt å trene bekkenbunnen i så tilfelle. Bare si det på en fin måte så tenker jeg det ikke er noe problem.

Anonymkode: 99dd8...f26

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi den er skummel å tråkke inn i. Jeg troooor jeg hadde mistet lysten på en kar som så skjeden var for vid. 

Anonymkode: a8f06...8f2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har "ikke den største kjeppen" sier du, men pålegger dama å gå inn i et treningsregime for å tilfredsstille din smak når det kommer til kjønnsorganet hennes?

Jeg tror jeg hadde dumpa deg etter et sånt forslag, uansett hvordan det ble lagt frem. Du ville for alltid ha ødelagt alt seksuelt mellom oss med å si noe sånt. Hun er skapt sånn og det er sånn kjønnsorganet er. Skulle hun sagt til deg at "søren altså, det er virkelig synd at du ikke har større pikk og at det ikke går an å trene den større...men jeg er glad i det likevel altså!" Hadde du trodd på det og vært like glad og fortsatt forholdet, eller hadde noe vært ødelagt for alltid?

Anonymkode: c6ee9...142

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror endel ikke er klar over dette, men skjeden kan endre seg og bli slappere selv om man tar keisersnitt. Det er graviditeten og nedpresset som gjør det

Anonymkode: fd1e9...8cd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Tror endel ikke er klar over dette, men skjeden kan endre seg og bli slappere selv om man tar keisersnitt. Det er graviditeten og nedpresset som gjør det

Anonymkode: fd1e9...8cd

Kilde?

Anonymkode: 964d5...fe1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har "ikke den største kjeppen" sier du, men pålegger dama å gå inn i et treningsregime for å tilfredsstille din smak når det kommer til kjønnsorganet hennes?

Jeg tror jeg hadde dumpa deg etter et sånt forslag, uansett hvordan det ble lagt frem. Du ville for alltid ha ødelagt alt seksuelt mellom oss med å si noe sånt. Hun er skapt sånn og det er sånn kjønnsorganet er. Skulle hun sagt til deg at "søren altså, det er virkelig synd at du ikke har større pikk og at det ikke går an å trene den større...men jeg er glad i det likevel altså!" Hadde du trodd på det og vært like glad og fortsatt forholdet, eller hadde noe vært ødelagt for alltid?

Anonymkode: c6ee9...142

Hårsår much? Sagt på en fin måte er da dette helt innafor? Ville satt pris på om min mann hadde spurt på en fin måte om jeg trente bekkenbunnen? Og det handler ikke bare om sex, men god helse også. En penis kan ikke gjøres større, en bekkenbunn ja. Trenes og det vet du godt. 

Anonymkode: ddb87...aa5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså. Seriøst. Skjeden går tilbake til sin foldete form etter fødsel. Det er muskel og bindevevet som blir hormonpåvirket og får seg en strekk og støkk av vekta av graviditet.

Jeg hadde reaksjon på smertestillende for syinga etter fødsel og hadde null muskelkontakt i flere år etterpå. Takk og lov han jeg fikk barn med var varsom med ordene til meg. Jeg søkte etterhvert hjelp og fikk biofeedback-apparat. Profesjonelle fysioterapeuter som jobber med bekkenbunn er den relevante yrkesgruppa. Etterhvert fikk jeg vaginose og måtte en ny runde for å få inn noen ting som helst. Den vagianosen “kostet” meg en partner da han jeg var med da ikke var forståelsesfull. Om jeg hadde blitt møtt med ordvalg av typen vi ser i åpningsinnlegget, hadde vedkommende diskvalifisert seg for intimitet med meg. Rett og slett.

God muskelkontakt og veltrent bekken gir meg i dag muligheten til å skape løft, det kjennes ut som sug for den som er på den penetrerende siden. Stikkord her er å kjenne både på å presse ned og å løfte opp, og jeg håper interesserte damer leker seg med det, ikke at mannfolket skal herje for sin egen nytelse.

Forøvrig TS, ikke alle menneskers kjønnsorganer passer godt ihop, så trening løser ikke alt.

Anonymkode: 334f2...a2d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kone ble veldig vid etter fødsel. Jeg har etter fødsel slitt med å komme av vaginal sex fordi jeg rett og slett kjenner lite når jeg er inni henne. Må runke meg i mål etter hun har fått orgasme. Er over gjennomsnittet på penisstørrelse. Hos noen så blir vagina påvirket av fødsel

Anonymkode: 01bfb...abd

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså. Seriøst. Skjeden går tilbake til sin foldete form etter fødsel. Det er muskel og bindevevet som blir hormonpåvirket og får seg en strekk og støkk av vekta av graviditet.

Jeg hadde reaksjon på smertestillende for syinga etter fødsel og hadde null muskelkontakt i flere år etterpå. Takk og lov han jeg fikk barn med var varsom med ordene til meg. Jeg søkte etterhvert hjelp og fikk biofeedback-apparat. Profesjonelle fysioterapeuter som jobber med bekkenbunn er den relevante yrkesgruppa. Etterhvert fikk jeg vaginose og måtte en ny runde for å få inn noen ting som helst. Den vagianosen “kostet” meg en partner da han jeg var med da ikke var forståelsesfull. Om jeg hadde blitt møtt med ordvalg av typen vi ser i åpningsinnlegget, hadde vedkommende diskvalifisert seg for intimitet med meg. Rett og slett.

God muskelkontakt og veltrent bekken gir meg i dag muligheten til å skape løft, det kjennes ut som sug for den som er på den penetrerende siden. Stikkord her er å kjenne både på å presse ned og å løfte opp, og jeg håper interesserte damer leker seg med det, ikke at mannfolket skal herje for sin egen nytelse.

Forøvrig TS, ikke alle menneskers kjønnsorganer passer godt ihop, så trening løser ikke alt.

Anonymkode: 334f2...a2d

Etter vaginal fødsel gjør den ofte ikke det nei. Overstrekning og avrivning av muskulatur og nerver fører ofte til varig utvidelse av vaginal hiatus og også dårligere funksjon av muskelatur. 

Anonymkode: 99dd8...f26

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ønsker å hjelpe henne til trangere skjede, så er jo det positivt for hennes del. Tror det er det du må fokusere på, om ikke dere er vant til å være så direkte..

Det finnes mange sexleketøy til det formålet. Hva med å gi det til henne i gave? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårsår much? Sagt på en fin måte er da dette helt innafor? Ville satt pris på om min mann hadde spurt på en fin måte om jeg trente bekkenbunnen? Og det handler ikke bare om sex, men god helse også. En penis kan ikke gjøres større, en bekkenbunn ja. Trenes og det vet du godt. 

Anonymkode: ddb87...aa5

Det finnes penispumpe...

Det er en grunn til det tenker jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Min kone ble veldig vid etter fødsel. Jeg har etter fødsel slitt med å komme av vaginal sex fordi jeg rett og slett kjenner lite når jeg er inni henne. Må runke meg i mål etter hun har fått orgasme. Er over gjennomsnittet på penisstørrelse. Hos noen så blir vagina påvirket av fødsel

Tror ikke noe på at hun får orgasme.

Kvinner får sjelden orgasme av penis. Ekstremt sjelden.

Anonymkode: 2f1d1...987

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke noe på at hun får orgasme.

Kvinner får sjelden orgasme av penis. Ekstremt sjelden.

Anonymkode: 2f1d1...987

Nei og det har jeg aldri ment. Hun får orgasme av klitoriskstimulering enten med fingrene eller leketøy mens vi har sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke si det til henne, stol på meg. 

Anonymkode: 5058d...708

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei, jeg har datet et par damer og har valgt en av de, men sexen med hun andre var utrolig.

Vi hadde amazing sex med slikk, sug funger både her og der. Hun sprutet og koste seg. Men musa hennes var utrolig stor samtidig trang som ei jomfru - jeg kunne få inn to + to fingere og samtidig føles hun trang når hun ble penetrert (jeg har ikke verdens største kjepp for å si det slik) Hun har presset ut et barn og trolig er bekkenet utbudet og klart for flere fødsler eller bare slik fra naturens side hvem vet.

Hun andre er litt eldre, trang når hun fingres, maks to fungere men ved penetrering så er det lite følelser for kjeppen - de begge blir jo våte som en nordisk høst så det glir godt ja 😅😉. Denne har født to med snitt altså ikke hadde bekkenet utbudet med et hode og kropp.

kan jeg be hun om å trene «muse muskelen» så penetrasjonen også blir bra. Ikke at det alltid skal kommes i henne, men det er hyggelig fra tid til annen. Hun kommer ved penetrasjon av meg, så hun må jo ha en ok pluss følelse 

hører jeg er litt sutrete her nå, men jeg er en hiver altså, bare så det er nevnt - de kommer først i 90% av tilfellene 

mann 46

Du er langt fra 46 år oppe i toppen. 

Anonymkode: 501aa...122

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

mann 46

Hvor gamle er de to? Jeg er 36år og får ofte høre jeg er trang, selvom jeg er våt og de sklir lett inn. Tror vagina lett kan vides ut om man er avslappet. Lurer litt selv på dette😊

Anonymkode: d3960...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm vanskelig da de fleste kvinner trooooor jeg er fult klar over dette selv? Om de er vide eller trange. Hvis hun ikke trener bekkenbunnsmusklene av eget fritt valg så ville jeg vært forsiktig. Sårt tema. Må nok kanskje bare akseptere at de har ulike vaginaer og dere likevel kan ha kjempe godt sexliv. Jeg hadde satt pris på ærligheten og begynt å trene den men likevel hadde det nok ødelagt selvtilliten min i senga eller ikke følt meg bra nok. Jeg selv tar knipeøvelser hver dag men jeg forstår godt kvinner som syns det er ork, for det er det virkelig. 

Anonymkode: 934a5...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sett deg oppå mannen og prøv å presse han ut mens du gnir klitoris mot hans pubisbone. 

Grip og press, grip og press.....

Gjør dette mens han masserer brystene dine slik DU liker. Når du kjenner kontakten mellom bryster og underliv er på plass, som er første port, så aktiverer du klitoris som er port nummer 2.

Slik jobber du deg innover i eget underliv og øver, nyter og har det bra. Resten vil komme, bare ha det bra på veien.

Anonymkode: 6a0cc...638

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...