AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Er du mann eller kvinne? Hvor lang tid varer en god sex omgang for deg, før du føler du absolutt må ha en ny? Anonymkode: 3a9a6...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Annenhver dag? Anonymkode: 9011f...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Annenhver dag? Anonymkode: 9011f...28f Mann eller kvinne? Anonymkode: 3a9a6...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Annenhver dag ca her også,mann. Anonymkode: 5bef7...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Mann 46 her. Annenhver dag her også. Skulle helst pult hver dag. Men går det en dag uten er jeg sjukt kåt neste dag og tenker knapt på noe annet enn å få pult 😅 Anonymkode: b9971...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Som mann annenhver dag, mens dama liker en gang i uka, da med hele hennes ønskeliste. Så det får hun og jeg jeg runker og runker mens en venter på den ene gangen i uka. Det er lørdag. Endelig😜 Anonymkode: 3b12f...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
th4don Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Hvem tredje dag kanskje nå. Men det var nok hver eneste dag da jeg var yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Hver dag. Noen ganger tar det bare noen timer, særlig når sexen er veldig bra. K40 Anonymkode: 0a444...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Varierer fra noen timer til ei uke. Kommer helt an på form, arbeidsbelastning, og situasjon. Kommer lett i gang igjen om kona tar intiativ, men tenker ikke så ofte på det ellers. M50 Anonymkode: 1f00c...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå