AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Del Skrevet 21. desember 2024 Mor er en venninne som jeg sjelden har kontakt med. Far ingen kontakt, og mitt fadderbarn har jeg så og si ingen kontakt med. Men siden jeg er fadder til ham, har jeg kjøpt gave til ham hver bursdag og hver jul. Men jeg blir aldri invitert på besøk der. Kjenner jeg synes det er rart å skulle gi ham gave. Nå er han 10 år, og jeg har alltid gjort det. Tenkte jeg skulle fortsette helt til han ble 15. Moren hilser alltid og takker for gaven. Men gutten sier ingening selv. Det er ikke rart. Han kjenner meg jo ikke. Lurer på om jeg bare skal slutte å gi ham gave. Hva synes dere? Anonymkode: 555da...1c2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #2 Del Skrevet 21. desember 2024 Hva med å invitere deg selv på besøk, Ra litt initiativ selv? Anonymkode: 8e802...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #3 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å invitere deg selv på besøk, Ra litt initiativ selv? Anonymkode: 8e802...281 Jeg har ikke så lyst til det. Anonymkode: 555da...1c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har ikke så lyst til det. Anonymkode: 555da...1c2 Da kan du ikke klage på lite initiativ fra dem… Anonymkode: 57839...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #5 Del Skrevet 21. desember 2024 jeg hadde droppet det. Anonymkode: 22222...a74 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #6 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har ikke så lyst til det. Anonymkode: 555da...1c2 Men da kan du heller ikke klage på lite kontakt Anonymkode: 8e802...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #7 Del Skrevet 22. desember 2024 Kan du invitere dem til deg? Evt invitere noen du kjenner med barn på samme alder samtidig så han har noen å leke med. Anonymkode: 86687...5f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #8 Del Skrevet 22. desember 2024 Må du kjøpe fordi han er fadderbarn? Jeg mottok aldri gave av den ene fadderen min, kun en gave i konfirmasjon. Fadder nr 2 er en onkel, så han fikk jeg naturlig nok gave fra. Hadde kontakt med begge fadderne mine Anonymkode: 5f35b...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #9 Del Skrevet 22. desember 2024 Dropp gaven, man er jo ikke forpliktet til noen ting. Anonymkode: adad0...1c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #10 Del Skrevet 22. desember 2024 Hvis du har gjort det hittil ville jeg nok fortsatt til det året vedkommende ble konfirmert. Vet ikke hvorfor, men var det første som falt meg inn som det "riktige", men du må gjøre det som føles riktig for deg da. Anonymkode: b9c69...498 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 22. desember 2024 #11 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvis du har gjort det hittil ville jeg nok fortsatt til det året vedkommende ble konfirmert. Vet ikke hvorfor, men var det første som falt meg inn som det "riktige", men du må gjøre det som føles riktig for deg da. Anonymkode: b9c69...498 Det ville nok jeg også. Men aller helst sett på hvorfor det har blitt som det ble. Hvis man har blitt spurt om å være fadder en gang i tiden, er det jo fordi man hadde et nært forhold. Kan det ikke fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. desember 2024 #12 Del Skrevet 24. desember 2024 Fortsett med det til han er konfirmert, det er vel normalen. Kjenner du mora betydelig bedre enn barnet er det også mer naturlig at det er mora som takker/takker først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå