AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Del Skrevet 21. desember 2024 Tar i mot besøk av fremmede helst litt overvektige tatoverte menn 45+. De litt mindre pene. Liker da at de sier jeg er ei hore og puler i alle mulige stillinger, få sæd overalt bundet. Bruk av ulike leketøy og klesplagg. S&M. Det gir meg et skikkelig kick å bare bli pult i alle hull 😞 Jeg elsker det, det å føle seg skitten knulledukke... men så redd det vil ødelegge meg og min fremtid. Er veldig for å finne kjærligheten og savner å være i et trygt forhold og jobb. Hvis jeg fortsetter får jeg jo kanskje rykte som billig hore rundt hjørnet. Har derfor prøvd å unngå møte folk som bor i nærheten, men har møtt noen fra nærheten også nå. For alt jeg vet de menn med verste rykte ( fordi jeg ikke kjenner noen her) ... Er det normalt å tenne på slikt eller er jeg syk? Anonymkode: 3179d...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #2 Del Skrevet 21. desember 2024 Vi tenner jo på forskjellig alle, men vil tro du til slutt finner den rette etter hvert som du vil leve sammen med. Greit å ”rase av seg” når man kan. At det er sykt i manges øyne, ja det er det sikkert☺️ Anonymkode: e8b56...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #3 Del Skrevet 21. desember 2024 Det er ikke så uvanlig som du tror, jeg har møtt flere jenter som både gjør dette og har fantasier om det. Så lenge det er trygt, gjør hva du vil tenker jeg. Anonymkode: 428eb...427 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg tror det er ganske normalt å tenne på fantasier om dette. Det du trenger er kjærlighet, et trygt forhold og en jobb, som du sier. Anonymkode: ea642...8cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #5 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg er ikke eldre. jeg er bare 46. Men uansett er jeg en kåt liten f og har pult en god del unge kvinner og vært innom de fleste hull. Dette er ikke så uvanlig og slett ikke så vanskelig for oss voksne menn å få til som du tror. Må sies at jeg ikke er direkte stygg og overvektig da. Mer allminnelig utseende og ganske godt trent. Det hjelper og gjør veien til ungdommelig fitte en god del kortere Anonymkode: d0a61...36c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #6 Del Skrevet 21. desember 2024 Er du FruKG? 😊❤️ Anonymkode: e0988...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #7 Del Skrevet 21. desember 2024 Er det ikke bedre om du hadde gjort annet veldedig arbeid som røde kors frivillig eller noe? Anonymkode: 1eb0d...24f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #8 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er du FruKG? 😊❤️ Anonymkode: e0988...35d ?? Ja, burde vel begynne i RK. Godt poeng 🤗 Anonymkode: 3179d...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 21. desember 2024 #9 Del Skrevet 21. desember 2024 Synes du selv du er syk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #10 Del Skrevet 21. desember 2024 Selv foretrekker jeg å bli brukt av bælfeite og arbeidsledige menn på 60+. Selv er jeg nitten år og har vunnet flere lokale skjønnhetskonkurranser. (Har også vært midtsidepike i Vi Menn.) Jo styggere, eldre og feitere mennene er, jo bedre. Helst bør de stinke skikkelig, så det er en stor fordel om de aldri dusjer. Elsker særlig at de knuller meg uten kondom, og at de spruter utover de yppige ungpikebrystene mine. Naturligvis gir jeg dem gratis avsugninger som takk for at de knuller meg. Har også begynt å betale dem penger siden jeg setter så stor pris på tjenestene deres. Anonymkode: 32343...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 21. desember 2024 #11 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Selv foretrekker jeg å bli brukt av bælfeite og arbeidsledige menn på 60+. Selv er jeg nitten år og har vunnet flere lokale skjønnhetskonkurranser. (Har også vært midtsidepike i Vi Menn.) Jo styggere, eldre og feitere mennene er, jo bedre. Helst bør de stinke skikkelig, så det er en stor fordel om de aldri dusjer. Elsker særlig at de knuller meg uten kondom, og at de spruter utover de yppige ungpikebrystene mine. Naturligvis gir jeg dem gratis avsugninger som takk for at de knuller meg. Har også begynt å betale dem penger siden jeg setter så stor pris på tjenestene deres. Anonymkode: 32343...794 Hehe.. denne historien kjøper jeg ikke. Men du skal ha for forsøket 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #12 Del Skrevet 21. desember 2024 Det er utrolig vanlig å tenne på og bli brukt. Selv de mest pripne tantene her inne hadde elsket å bli brukt som en skikkelig hore. De bare vil ikke innrømme det for seg selv. Selv elsker fruen hjemme å bli brukt som et sexobjekt. Hun kommer aller enklest når noen bruker henne bare for sex. Da både squirter og kommer hun. Anonymkode: 205d0...467 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #13 Del Skrevet 21. desember 2024 Hvor kan vi treffes?😈 Anonymkode: 06fd1...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #14 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tar i mot besøk av fremmede helst litt overvektige tatoverte menn 45+. De litt mindre pene. Liker da at de sier jeg er ei hore og puler i alle mulige stillinger, få sæd overalt bundet. Bruk av ulike leketøy og klesplagg. S&M. Det gir meg et skikkelig kick å bare bli pult i alle hull 😞 Jeg elsker det, det å føle seg skitten knulledukke... men så redd det vil ødelegge meg og min fremtid. Er veldig for å finne kjærligheten og savner å være i et trygt forhold og jobb. Hvis jeg fortsetter får jeg jo kanskje rykte som billig hore rundt hjørnet. Har derfor prøvd å unngå møte folk som bor i nærheten, men har møtt noen fra nærheten også nå. For alt jeg vet de menn med verste rykte ( fordi jeg ikke kjenner noen her) ... Er det normalt å tenne på slikt eller er jeg syk? Anonymkode: 3179d...c9d Det er en vanlig fantasi, men tror nok det er en fantasi som er mest vanlig blant kvinner som har opplevd seg selv som deilige godbiter som menn har lyst på. Forstår det slik at du lever dette ut i praksis, det vil jeg ikke si at er særlig sunt eller lurt. Det går fint an både å fantasere om dette alene, skrive om dette på nett/snakke om det på telefon, eller snakke med den ellers snille og renslige og jevnaldrende kjæresten om dette. Anonymkode: 528a4...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #15 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forstår det slik at du lever dette ut i praksis, det vil jeg ikke si at er særlig sunt eller lurt. Det går fint an både å fantasere om dette alene, skrive om dette på nett/snakke om det på telefon, eller snakke med den ellers snille og renslige og jevnaldrende kjæresten om dette. Det tror jeg du har rett i. At hun fantaserer om slike ting er, som flere sier, helt normalt. Det er bare uttrykk for sterk ikke tilfredsstilt lyst. Men det ts trenger er en kjæreste og et stabilt forhold. Du kan ødelegge mye hvis du får rykte rundt dette. At du ønsker å bli utsatt for et sterkt begjær er helt naturlig. At du fantaserer om å bli brukt grisete og vulgært på ulike måter er veldig normalt, men om du trenger utløp for slike fantasier bør det skje i et trygt forhold med en kjæreste. Mange menn elsker denne siden ved kvinner, men de vil være den som utløser det, og opplever det. De vil ikke høre om det fra andre. Anonymkode: ea642...8cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #16 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor kan vi treffes?😈 Anonymkode: 06fd1...55a Hehe. Jeg er ikke så ung heller.. men liker de enda eldre enn jeg. Anonymkode: 3179d...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 25. desember 2024 #17 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 7.56): Tar i mot besøk av fremmede helst litt overvektige tatoverte menn 45+. De litt mindre pene. Liker da at de sier jeg er ei hore og puler i alle mulige stillinger, få sæd overalt bundet. Bruk av ulike leketøy og klesplagg. S&M. Det gir meg et skikkelig kick å bare bli pult i alle hull 😞 Jeg elsker det, det å føle seg skitten knulledukke... men så redd det vil ødelegge meg og min fremtid. Er veldig for å finne kjærligheten og savner å være i et trygt forhold og jobb. Hvis jeg fortsetter får jeg jo kanskje rykte som billig hore rundt hjørnet. Har derfor prøvd å unngå møte folk som bor i nærheten, men har møtt noen fra nærheten også nå. For alt jeg vet de menn med verste rykte ( fordi jeg ikke kjenner noen her) ... Er det normalt å tenne på slikt eller er jeg syk? Anonymkode: 3179d...c9d Du er nok ikke den eneste. er mange av dere like mye som det er også mange menn som er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 27. desember 2024 #18 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 7.56): Tar i mot besøk av fremmede helst litt overvektige tatoverte menn 45+. De litt mindre pene. Liker da at de sier jeg er ei hore og puler i alle mulige stillinger, få sæd overalt bundet. Bruk av ulike leketøy og klesplagg. S&M. Det gir meg et skikkelig kick å bare bli pult i alle hull 😞 Jeg elsker det, det å føle seg skitten knulledukke... men så redd det vil ødelegge meg og min fremtid. Er veldig for å finne kjærligheten og savner å være i et trygt forhold og jobb. Hvis jeg fortsetter får jeg jo kanskje rykte som billig hore rundt hjørnet. Har derfor prøvd å unngå møte folk som bor i nærheten, men har møtt noen fra nærheten også nå. For alt jeg vet de menn med verste rykte ( fordi jeg ikke kjenner noen her) ... Er det normalt å tenne på slikt eller er jeg syk? Anonymkode: 3179d...c9d Kom deg på fetlife. Det finnes mange flotte menn med forskjellige fantasier og fetisher. Sikker på du finner en trygg og god mann som kan ta vare på deg, og samtidig la deg leve ut fantasiene om å være knulledukke for gamle feite menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #19 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 7.56): Tar i mot besøk av fremmede helst litt overvektige tatoverte menn 45+. De litt mindre pene. Liker da at de sier jeg er ei hore og puler i alle mulige stillinger, få sæd overalt bundet. Bruk av ulike leketøy og klesplagg. S&M. Det gir meg et skikkelig kick å bare bli pult i alle hull 😞 Jeg elsker det, det å føle seg skitten knulledukke... men så redd det vil ødelegge meg og min fremtid. Er veldig for å finne kjærligheten og savner å være i et trygt forhold og jobb. Hvis jeg fortsetter får jeg jo kanskje rykte som billig hore rundt hjørnet. Har derfor prøvd å unngå møte folk som bor i nærheten, men har møtt noen fra nærheten også nå. For alt jeg vet de menn med verste rykte ( fordi jeg ikke kjenner noen her) ... Er det normalt å tenne på slikt eller er jeg syk? Anonymkode: 3179d...c9d Om du er psyk viser vel legejournalen din. Det er godt mulig du er psyk og at dette er normalt, også blant de som ikke er psyke. Anonymkode: f9c0d...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå