AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Skrevet 21. desember 2024 Har noen her møtt noen fra Thailand via tinder før? Er de bare ute etter noen som kan få dem til Norge uten noen interesse for forhold eller sex? Hva går folk her erfart? Hadde vært interessant å høre om noen faktisk har møtt noen genuin fra Thailand, jeg bruker alltid å sveipe vekk siden jeg antar det er svindel. Er jo så mange fra utlandet som utgir seg for å være reell bare for å få penger så det kan være vanskelig å vite om man skal ta seriøst. Anonymkode: 46841...7d1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #2 Skrevet 21. desember 2024 .... Er det ikke ganske åpenbart? Anonymkode: 3e2cf...ec3 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #3 Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): .... Er det ikke ganske åpenbart? Anonymkode: 3e2cf...ec3 Spør om folks opplevelser Anonymkode: 46841...7d1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Skrevet 21. desember 2024 En her har en god opplevelse, men ikke fra tinder, en annen side. Anonymkode: 0a491...c3e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #5 Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): En her har en god opplevelse, men ikke fra tinder, en annen side. Anonymkode: 0a491...c3e Du traff noen fra Thailand på en datingside? Anonymkode: 85a26...be8
Druid Skrevet 21. desember 2024 #6 Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har noen her møtt noen fra Thailand via tinder før? Er de bare ute etter noen som kan få dem til Norge uten noen interesse for forhold eller sex? Hva går folk her erfart? Hadde vært interessant å høre om noen faktisk har møtt noen genuin fra Thailand, jeg bruker alltid å sveipe vekk siden jeg antar det er svindel. Er jo så mange fra utlandet som utgir seg for å være reell bare for å få penger så det kan være vanskelig å vite om man skal ta seriøst. Anonymkode: 46841...7d1 Tinder er basert på kun to faktorer: hvordan de ser ut og at de er i nærheten. Det er i utgangspunktet en hookup app. Så får du match med en thailender, så er det enten en som bor i Norge eller er på ferie her, og i begge tilfeller er det først og fremst for en hookup. Eller en som driver en form for svindel. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #7 Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du traff noen fra Thailand på en datingside? Anonymkode: 85a26...be8 Nei. En mann her gjorde. Har ikke tinder og er dame. Anonymkode: 0a491...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #8 Skrevet 21. desember 2024 Druid skrev (7 timer siden): Tinder er basert på kun to faktorer: hvordan de ser ut og at de er i nærheten. Du trenger ikke være i nærheten. Du kan betale for å "reise" på tinder og velge hvor du vil ha matchet. Faktisk kan man vist gjøre dette på alle datingapper, ikke at jeg har prøvd. Eller så kan man gjøre det jeg brukte å gjøre før om jeg skulle reise. Laste ned en app som spoofer GPSlokalisjon din på telefonen, sån at apper tror du er en plass du ikke er. Null problem, trenger nada kunnskaper Men har sett noen som holdt til andre plasser før i tiden. Anonymkode: 94f40...542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå