AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #1 Del Skrevet 20. desember 2024 Jeg kan til tider gå rundt å bekymre meg for om jeg er en dårlig person. Noen ganger går det så langt at jeg kan gå i flere dager/uker å tenke over alt jeg har gjort og hvordan jeg er. Jeg har ikke noen konkret grunn til å tenke disse tankene. Men det kan hende at jeg gjør feil, som alle andre, og graver meg ned i disse feilene. I det siste har jeg for eksempel ikke vært så mye ute blant folk, da jeg har sittet mye hjemme å jobbet med flere eksamener de siste to mnd. Når jeg da først møter folk, og endelig får den sosiale kontakten jeg har savnet, får jeg ofte overtenning. Jeg kan gå inn i samtaler med mye energi, snakke unødvendig mye om meg selv, og overkjøre andre i samtaler jeg synes er spennende. Jeg har ikke lyst til å være slik. Jeg vil virkelig ikke være en selvsentrert person, som ikke slipper andre til. Jeg kan se tilbake på disse sammenkomstene med en følelse av fylleangst (selv om møtet var i edru tilstand). Jeg føler meg som et skikkelig dårlig menneske som ikke klarer å være den jeg vil være rundt andre. Jeg er redd jeg vil miste de rundt meg dersom jeg fortsetter slik. Anonymkode: c8695...411 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #2 Del Skrevet 20. desember 2024 Jeg gjør det samme.. Anonymkode: e11a0...97b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #3 Del Skrevet 20. desember 2024 Du er ikke en dårlig person selv om du overkjører andre i samtaler. Det kan du fint gjøre noe med hvis du ønsker. Anonymkode: 6ed6c...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Del Skrevet 21. desember 2024 Troddedet handlet om at du begår alvorlige handlinger. Det at det kun handler om dette og du i tilegg reflekterer, du er ikke en dårlig person 😊 Anonymkode: f63ad...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #5 Del Skrevet 21. desember 2024 Føler akkurat det samme. Jeg overanalysere også alt i ettertid. også irriterer jeg meg selv vanvittig at jeg ikke kan være rolig når jeg møter andre. Da jeg derimot ER rolig får jeg høre «er det noe galt?» «er du sliten i dag?» osv så jeg får det bare ikke til jeg Anonymkode: e602a...635 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå