AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #1 Skrevet 20. desember 2024 Halla .. hadde litt småfeber for en ukes tid siden og er nå forkjølet naturlig nok. Er tett i nesa, snørrer og klør litt i halsen. Om morgenen kommer det masse ekkelt snørr ut når jeg snyter meg og masse greier opp i halsen. Beklager detaljer. Men merker på kveldene, natten og morgenen svir det skikkelig i ganen og oppi nesesvelget eller hva det er når jeg svelger . Er tørst og ingen drikke utenom cola hjelper. Kan ikke drikke cola på natta liksomm Det er skikkelig ekkelt og jeg lurer på om noen har noe tips mot sånt ? Anonymkode: 5f0e2...e34
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #2 Skrevet 20. desember 2024 Er det vondt, eller svir? At du føler press, vondt i kinn og tannkjøtt, evt panne, kan ha med bihulebetennelse å gjøre evt. Hjelper det med paracet? Anonymkode: dc65c...662
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #3 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det vondt, eller svir? At du føler press, vondt i kinn og tannkjøtt, evt panne, kan ha med bihulebetennelse å gjøre evt. Hjelper det med paracet? Anonymkode: dc65c...662 Nei, virker liksom som det er tørt. Gjør ikke vondt, men det føles veldig tørt slik at det svir eller gnager litt... Anonymkode: 5f0e2...e34
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Skrevet 21. desember 2024 Høres ut som årets korona. Anonymkode: 078fe...091
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå