Gå til innhold

Mannen legger seg kl 21 på julaften

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Al34n0nym1 skrev (28 minutter siden):

Hehe..  i en annen tråd som er aktiv nå så er flertallet for at kvinnen skal få lov til å sove. Rart hvordan folk endrer mening. Hadde man byttet mannen med kvinnen, så hadde det vært helt akseptabelt. Snakknom å skyte seg selv i foten.

Alternativt, hvordan er det der to kvinner eller to menn lever i samme husholdning? 
Problemer av den arten har ingen funnet på tråder om. Men nå når dette blir postet så dukker de trådene vel opp som paddehatter :vetikke:

Anonymkode: c7c81...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om han er trøtt og sliten, må han jo få lov til å legge seg.

Anonymkode: a4b56...a5e

Høres ut som noe jeg kunne finne på å gjøre....

Når jeg er sliten og trøtt etter en lang dag, er jeg uansett dårlig selskap. Kan jo alltids planlegge voksentid etter at barna er lagt, med film og greier, men når jeg er skikkelig trøtt, er jeg uansett dårlig selskap der jeg sitter og dupper med hodet uten å få med meg noe som helst.

Anonymkode: 40ed9...eaf

Julaften er jo bare styr og stress, føler 3/4 dagen og kvelden går til matlaging, rydding og oppvask, og litt tid til pakker, så siste rydding, da er jeg klar for sengen selv, om dama absolutt ville jeg skulle vært lenger våken, så ville ikke det vært kvalitetstid uansett. Skjønner godt han vil sove. "Voksentid" er det vel nok av tid til andre dager 

Anonymkode: c714c...2e6

Så gå og legg deg klokken 21 du og da? Utrolig mye moro å finne på i senga og. 

Anonymkode: c7c81...de1

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg skjønner deg godt TS. Hadde blitt skuffet og også litt såret. Implisitt sier han det ikke er noe vits å sitte oppe og kose seg med deg på julekvelden. Greit at man ikke vil være opp til over midnatt, men 21 liksom…?

Og har han meldt dette nå, flere dager før? Pleier han alltid gå å legge seg med barna på hverdager også?

Anonymkode: cd59b...acb

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Da ungene var små ville jeg også legge meg tidlig

Anonymkode: 021b0...fbf

Ja jeg forstår det.

Men nå skal vi i julebesøk 2 timer unna, så litt kjedelig at mannen legger seg med barna kl 21.

Anonymkode: c37f2...0cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg forstår det.

Men nå skal vi i julebesøk 2 timer unna, så litt kjedelig at mannen legger seg med barna kl 21.

Dere skal til din familie?

Anonymkode: 4df35...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva vil du med tråden?

Hvorfor ble du sammen med ham?

Anonymkode: 31025...8ba

Haha typisk kg, så fort noen nevner noe negativt om partneren sin så er det noen som må «hvorfor ble du sammen med han?»

Anonymkode: 375a2...04e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sier det ikke er vits å sitte oppe, kan like greit legge seg med ungene

Jeg synes det er utrolig trasig når vi kan ha voksentid, han forstår ikke hvorfor.

Antar han et a-menneske som normalt legger seg tidlig? Det er jo meningsløst at han skal tvinge seg til å være våken om han er stuptrøtt, det får ingen av dere noe ut av. 

Hvis han derimot alltid legger seg sent, og dere har en rolig julaften, kan jeg skjønne at det er kjipt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem orker vel mer enn absolutt nødvendig av julaften og mas? 

Skjønner ham godt, det høres ut som en drøm.

Når det er sagt, burde man kanskje pratet om hva og hvilke forventninger man har og så enes seg imellom.

Men p holde seg våken bare fordi er jo teit. Oh julaften er bare nok en dag for oss voksne. 

Anonymkode: 19854...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sier det ikke er vits å sitte oppe, kan like greit legge seg med ungene

Jeg synes det er utrolig trasig når vi kan ha voksentid, han forstår ikke hvorfor.

Det er utrolig at han var våken til å gjøre deg gravid... 

Endret av Sam Fox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis han er sliten så må han jo få lov til å sove. Kanskje han da våkner tidligere sånn at dere kan ha litt voksentid om morgningen før barna våkner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...