AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #1 Del Skrevet 20. desember 2024 Tåler en del men ikke sånne som løper rundt og smisker seg ihjel. Og som baksnakker alle og enhver MED ALLE. Føler vi har en slik kollega. Hvordan holde dem langt unna uten å direkte være frekk? Jeg føler at jeg kan bli for direkte og det har jeg ikke lyst til. Det er ingen som setter henne på plass.. Jeg får ikke engang pause i fred uten at hun smisker med meg eller baksnakker en annen.. Noen som har hatt med slike å gjøre, hvordan få slutt på dette? Tror ikke jeg kan forandre vedkommende, det ligger visst i hennes personlighet å drive på slik.. Anonymkode: e3adb...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg jobber i et lite team og jeg har en kollega som ikke smisker med meg for hun hater meg tydeligvis, men som baksnakker og sladrer og sa åpent på jobbintervju(!) at hun elsker sladder. Utrolig slitsomt, og ødeleggende for trivselen på arbeidsplassen. Min erfaring er at sånne må du bare ha på en armlengdes avstand, og ikke la komme innpå ditt privatliv. Ha et profesjonelt, forretningsmessig forhold og ha minst mulig med vedkommende å gjøre. Hvis du er venner med kollegaer som er venner med vedkommende igjen, så ta avstand fra disse også da det bare blir tull fordi de sjelden klarer å forholde seg nøytrale likevel. Anonymkode: 83a1c...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå