Gå til innhold

Hvorfor sender 90% av mine app dating matcher meg bilder av deres bul i buksa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør de det?

Anonymkode: 76393...04e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du utfordrende bilder på profilen? Dette er jo meget spesielt! Jeg har aldri opplevd dette

Anonymkode: 37f37...5c1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du utfordrende bilder på profilen? Dette er jo meget spesielt! Jeg har aldri opplevd dette

Anonymkode: 37f37...5c1

Ja får veldig veldig mye slikt. Helt uoppfordret. 

• Nyttig 1
Skrevet

Om du har kløft på bildet ditt eller du matcher men menn som har sixpack bilde forklarer det nok det.

Anonymkode: 75d2d...82f

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du har kløft på bildet ditt eller du matcher men menn som har sixpack bilde forklarer det nok det.

Anonymkode: 75d2d...82f

Nei, ingen av delene 

Skrevet

Som den andre her spurte:

Har du utfordrende bilder på profilen?

Men ja... det sier jo litt om hva slags type menn du tiltrekker deg

Anonymkode: 0521a...eab

• Liker 3
Skrevet

Bruker du å matche med dem med bar overkropp og lignende tegn på at de bare er ute etter sex? Står det åpen for uforpliktende i profilene deres?

Anonymkode: a3da2...43c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja får veldig veldig mye slikt. Helt uoppfordret. 

Bul i buksa bilder ville gått rett i blokk . Folk tar bilder av det de er mest opptatt av . 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor gjør de det?

Du matcher tydeligvis med feil mannfolk 

• Liker 6
Skrevet
remix2020 skrev (8 timer siden):

Du matcher tydeligvis med feil mannfolk 

😭 nå har jeg hatt sex med 4 av de også fordi jeg blir seksuelt skrubbsulten, men profilene mine er streite. Føler jeg blir sett på som mat. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

😭 nå har jeg hatt sex med 4 av de også fordi jeg blir seksuelt skrubbsulten, men profilene mine er streite. Føler jeg blir sett på som mat. 

Og der er forklaringen på det....

Skjerpings.

Anonymkode: 56b2d...47a

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du tenner jo tydeligvis på det, og ser likt på dem. 

Anonymkode: b45ce...9da

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har ALDRI fått sånt. Verken på datingapps, sms, Snap, messenger etc.

Jeg kan bare konkludere med at det er noe med utstrålingen min som ikke får menn til å bli tacky med meg🤷 Og det mangler ikke på oppmerksomhet fra menn. 

Venninnene mine er litt fascinert over at jeg aldri har opplevd det, men de og har tenkt det må være noe med min energi som gjør at menn behandler meg med veldig stor respekt.

Anonymkode: 138cc...9cb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ALDRI fått sånt. Verken på datingapps, sms, Snap, messenger etc.

Jeg kan bare konkludere med at det er noe med utstrålingen min som ikke får menn til å bli tacky med meg🤷 Og det mangler ikke på oppmerksomhet fra menn. 

Venninnene mine er litt fascinert over at jeg aldri har opplevd det, men de og har tenkt det må være noe med min energi som gjør at menn behandler meg med veldig stor respekt.

Er det tegn på at de mangler respekt for meg hvis de sender slikt?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, da ser de på deg som bruk og kast. De sender jo kun sånt til kvinner de vil knulle og ikke vil være seriøs med.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette må jo være en trolletråd. Selvfølgelig har de ikke respekt for deg dersom de sender slikt. 

Anonymkode: dddcb...0ca

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, da ser de på deg som bruk og kast. De sender jo kun sånt til kvinner de vil knulle og ikke vil være seriøs med.

Hørtes så fælt ut " bruk og kast" og at de vil bare knulle og kaste meg 🤯😭 Jeg gar vært en ordentlig jente hele mitt liv og har ingenting på min profil som tilsier at jeg er noen å ikke ha respekt for. 

Jeg blir direkte deprimert nå. Av at menn ikke har respekt for meg. Jeg fortjener respekt... mye respekt. 

En fyr i foregår sendte meg også en video nå, der han snakker om at han vil være mellom mine ben. Gross. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det kommer vel an på hva du mener med respekt. Men det tyder på at de har en tydelig seksuell intensjon med deg.

Nå har menn veldig ofte en seksuell intensjon med en kvinne men mange av oss har lært at det lønner seg å skjule det.

Anonymkode: 17130...eed

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg blir direkte deprimert nå. Av at menn ikke har respekt for meg. Jeg fortjener respekt... mye respekt. 

Ok. Du er vel bare et fremmed menneske for dem, akkurat som jeg er for deg? Fortjener jeg veldig mye respekt?

• Liker 1
Skrevet

Ok. Du er vel bare et fremmed menneske for dem, akkurat som jeg er for deg? Fortjener jeg veldig mye respekt?

Ja, selvsagt!! Fremmede kvinner skal respekteres. Hvordan kommer folk dit at de tenker det er greit å ikke ha respekt for fremmede??? Jeg respekterer alltid fremmede, det heter folkeskikk. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...