AnonymBruker Skrevet 20. desember #1 Del Skrevet 20. desember Inspirert av denne tråden, der mange forteller at de kjenner (til) lottomillionærer, men ikke sier stort mer. Hvordan gikk det med disse folkene? Fortsatte de å leve som før, gjorde de noen store innkjøp, hvordan lever de i dag? Anonymkode: 4c2c0...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #2 Del Skrevet 20. desember Kjenner ei som vant rundt 200 millioner. Hun inviterte hele familien på en skikkelig luksusferie en uke, delte ut en del til søsken, tantebarn, barn og barnebarn. Fortsetter i jobb men har kuttet ned på stillingen, de kjøpte en ny bil men ikke noe prangende, lever ellers som før bortsett fra bedre ferier og unner seg litt mer luksus i hverdagen og tenker ikke på om de har råd til uventet tannlege eller verksted. Nøkterne menesker. Anonymkode: 85067...a0e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #3 Del Skrevet 20. desember Kjenner nær slektning til noen som vant over 70 millioner. Vedkommende levde som før, men det dryppet mye på ungene. Døde av sykdom etter noen år (var ganske gammel da hen vant). Anonymkode: 0a4c0...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #4 Del Skrevet 20. desember Kjenner en som vant en halv million på flaxlodd da det var mye mer enn i dag. De kjøpte seg hus for det. Lever fortsatt som før tror jeg, bare uten gjeld. Anonymkode: ce9c9...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #5 Del Skrevet 21. desember Jeg kjenner ei som vant 70 mill og som hadde en vanlig «sliterjobb» før. Hun reiser nå mye mer på ulike opplevelsesferier og koste seg godt da hun plukket ut en av byens dyrere biler. I tilllegg kjøpt seg hytte. Er vel 60+ og sluttet i sliterjobben som sikkert gav mindre inntekter en avkastningen på gevinstplasseringen. Anonymkode: 564c5...e49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #6 Del Skrevet 21. desember Dem lever som før. Men har investert i eiendommer. Ellers så er alt som før. Dem jobber som vanlig. Anonymkode: ee217...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #7 Del Skrevet 21. desember En godt voksen enslig dame i familien min vant nesten 6 mill. Hun ble boende i sin lille, nøkterne leilighet, men investerte i en leilighet i et fint strøk som hun leier ut. Tanken er vel å sikre de to barna mtp grei arv. Ellers har hun fortsatt i den gamle jobben sin (100%), og lever helt som før. Anonymkode: 1c12d...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #8 Del Skrevet 21. desember Mor til en venninne vant en større premie i Lotto da vi var små på tidlig nittitall. Usikker på om det var syv rette eller andrepremien, men det ble snakket om i byen der vi bor en del år frem i tid, så er fristende å tro at det var førstepremien. Uansett så husker jeg at de hadde tre barn, bodde i et stort og moderne hus, men ikke så luksuriøst eller spesielt at man tenkte så mye over det. Husker bare at jeg gikk meg bort i underetasjen deres en gang 😂 Men da var jeg liten og sikkert idiot. De reiste også på ferier som kan ha vært hakket dyrere enn hva folk flest tok seg råd til på 90-tallet, særlig med tre barn, men igjen så tenkte jeg ikke spesielt mye over det. Den dag i dag er de nok helt vanlige folk. Inflasjonen har vel spist opp summen, så foruten at de sikkert er gjeldsfrie og vel så det så stikker de seg nok ikke voldsomt ut. Vil anslå at de hele tiden har hatt økonomi tilsvarende godt utdanna folk, mens de egentlig tjener litt under det. Anonymkode: ec465...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #9 Del Skrevet 21. desember Kjenner ei som vant 4-5 millioner. Hun er godt utdannet og i godt betalt jobb med en mann med minst like god inntekt. Begge er 60+ så de sørget for at barnebarna slapp studielån og koset seg med resten. Begge jobber akkurat som før. Anonymkode: 910b5...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå