Apis Skrevet 25. desember 2024 #21 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 19.31): Det er faktisk det vi vurderer nå. Vi har gitt beskjed om at vi ikke vil at hun skal komme på døren og la oss være i fred. Nå er hun hysterisk og har invitert seg selv på julaften selv om vi har sagt nei. Hun sier hun gleder seg til ribbe og pakker. Vi har aldri invitert henne og har sagt at hun ikke får komme. Jeg tror hun må være psykotisk for hun overser blankt at vi har sagt at hun ikke får komme. Hun spør når vi skal spise (bidrar ikke med noe selv). Om hun kommer på døra aner vi ikke hvordan vi skal reagere. Jeg skjønner at hun er ensom uten kontakt med familie og har ingen venner. Men hun er gal (sorry språkbruken). Anonymkode: c501f...c37 Ring kommunelege og gi en bekymringsmelding 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #22 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): herregud.. skjønner godt at familien din ikke orka. Så bra du skånet dem denne jula! 💞 Anonymkode: d034b...b8b Innså nå at jeg blanda denne med tråden om fosterbarnet 🙃 men poenget står; godt valg å skåne deg og samboeren din! Anonymkode: d034b...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #23 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Innså nå at jeg blanda denne med tråden om fosterbarnet 🙃 men poenget står; godt valg å skåne deg og samboeren din! Anonymkode: d034b...b8b Det triste er at hadde hun ikke vært så ekstrem, uten noen grenser for hva som er bekjent og va som er næreste venner. Så hadde hun vært hjertelig velkommen. Men hun er destruktivt og veldig syk. Vi har ringt legevakten og de skulle ta kontakt med henne Anonymkode: c501f...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 27. desember 2024 #24 Del Skrevet 27. desember 2024 Det er derfor man blir frarådet å bli venner med de man er innlagt med. En venninne gjorde det og hun ene spurte om penger til rus, han andre søker trøst etter gjentatte selvmordsforsøk og det hele er veldig belastende. Å legge de til på snapchat var ikke så harmløst som hun trodde. Hun sliter jo selv. Dere kan si på en fin måte at gjennom dialog med behandler er dere frarådet å ha kontakt med henne. Dette fordi det er triggende for partneren din. Ring ambulant akutt team eller legevakten og send de hjem til henne, dere har jo telefonnummeret hennes. Har det skjedd noe siden dere ringte? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #25 Del Skrevet 27. desember 2024 Kullsyrevann skrev (4 timer siden): Det er derfor man blir frarådet å bli venner med de man er innlagt med. En venninne gjorde det og hun ene spurte om penger til rus, han andre søker trøst etter gjentatte selvmordsforsøk og det hele er veldig belastende. Å legge de til på snapchat var ikke så harmløst som hun trodde. Hun sliter jo selv. Dere kan si på en fin måte at gjennom dialog med behandler er dere frarådet å ha kontakt med henne. Dette fordi det er triggende for partneren din. Ring ambulant akutt team eller legevakten og send de hjem til henne, dere har jo telefonnummeret hennes. Har det skjedd noe siden dere ringte? Samboeren min har innleggelse som en del av behandlingen sin. Hun pleier ikke bli venner med de innlagte da hun heller fokuserer på behandling og trening. Men personen det er snakk om bor i nabolaget vårt så det er vanskelig ikke å støte på henne. Vi vet ikke hvordan det gikk da vi ringte legevakten. Nå er det nye at hun har invitert seg selv på nyttårsaften. Hun er igjen i oppløsning da vi sa at det ikke går. Hun er så ustabil at jeg faktisk er litt redd henne. Anonymkode: c501f...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 27. desember 2024 #26 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Samboeren min har innleggelse som en del av behandlingen sin. Hun pleier ikke bli venner med de innlagte da hun heller fokuserer på behandling og trening. Men personen det er snakk om bor i nabolaget vårt så det er vanskelig ikke å støte på henne. Vi vet ikke hvordan det gikk da vi ringte legevakten. Nå er det nye at hun har invitert seg selv på nyttårsaften. Hun er igjen i oppløsning da vi sa at det ikke går. Hun er så ustabil at jeg faktisk er litt redd henne. Anonymkode: c501f...c37 Huff for en uheldig situasjon 😕 Hadde vært redd jeg også, hun høres jo syk ut. Er samboeren din i jevnlig kontakt med en behandler, eller kanskje hun kan kontakte vedkommende for råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hennie1 Skrevet 2. januar #27 Del Skrevet 2. januar Hvordan har det gått? Dukket hun opp på nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå