AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:56 #1 Del Skrevet fredag kl 19:56 Hei. Har en treåring som åler i en halvtime i sengen før han sovner. Han tåler ikke at jeg går derfra og trenger at jeg ligger ved siden av ham. Av en eller annen grunn blir jeg litt små irritert av den ålingen fordi jeg får armer og bein og hode i magen og det kan gjøre vondt. Han ligger ikke stille i det hele tatt, av og på med dyna og bein i gardina og det ene og det andre.. Trenger en forklaring på denne uroen hos barnet og hvorfor han bruker så lang tid på å falle til ro? Eventuelt hva jeg kan gjøre selv for å hjelpe ham med denne uroen.? Å bli masert liker han ikke, han er kilen og han har ikke tålmodighet til å ligge i ro, selvom han generelt er en veldig rolig unge .. I barnehagen tar det to minutter så er han borte. Anonymkode: 12c8d...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:23 #2 Del Skrevet fredag kl 21:23 Er ikke noe unormalt det. Han bruker tid på å finne roen og er litt rastløs i kroppen. Men du kan fint si at du heller sitter ved siden av senga fordi det gjør vondt å få armer og bein i magen f.eks. Anonymkode: 18587...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Samme her! Anonymkode: 3abfb...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Likt her med min som snart blir 3. Jeg blir irritert 😅 Hjelper litt å lese bok og så synge en stund. Og fint å leke litt ordentlig før leggetid. Anonymkode: 3861a...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Mine roer seg fortere med sovemaske, spesielt den yngste som vanligvis ligger med åpne øyne helt til hun sovner. Anonymkode: 3fb4d...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå