Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som de fleste menn blir jeg også helt avslappet og søvnig etter sex. Da sover jeg godt hele natten gjennom.

Min kone sover derimot svært dårlig når vi har ligget sammen. Ligger lenge våken og våkner flere ganger. Er dette vanlig blant damer? Hun sier hun får flere orgasmer, men kanskje hun burde få enda flere for å bli helt fornøyd?

Det hadde blitt mye mer sex på meg/oss om hun hadde reagert på samme måte som meg 😅

Endret av 911
Videoannonse
Annonse
Skrevet
911 skrev (8 minutter siden):

Som de fleste menn blir jeg også helt avslappet og søvnig etter sex. Da sover jeg godt hele natten gjennom.

Min kone sover derimot svært dårlig når vi har ligget sammen. Ligger lenge våken og våkner flere ganger. Er dette vanlig blant damer? Hun sier hun får flere orgasmer, men kanskje hun burde få enda flere for å bli helt fornøyd?

Det hadde blitt mye mer sex på meg/oss om hun hadde reagert på samme måte som meg 😅

Gjelder ikke bare kvinner. Jeg får bare mer energi av sex, så umulig å gå rett i søvn, så da må jeg roe meg ned med å lese eller noe først. Dama er motsatt, hun slokner med en gang etter orgasme 😅

Anonymkode: 65745...4d1

• Liker 1
Skrevet

De fleste ganger får jeg mer energi og blir veldig våken i hodet av sex og orgasmer. Mannen slokner  :)

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men min kone sier hun sover dårlig etter sex. Jeg har prøvd å flytte samleiet til om morgenen når det  passer. Jeg derimot kan sovne som en stein kort tid etter utløsning, så det kan være forskjell på kvinner og menn.

Anonymkode: 69c32...9f6

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...