Gå til innhold

Synes dere at norske menn kler seg bra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svenske menn kler seg mye bedre i snitt. Bare se på Stockholm. I Oslo er det jeans, stygge sneakers, t-skjorte og boblejakke.

Anonymkode: fcd6d...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen sinne tenkt tanken på at folk kler seg forskjellig i forskjellige deler av landet? For ikke snakke om bydeler. En fra Haugerød kler seg annerledes enn en fra Vindern 

Spoiler

🙄

Anonymkode: 08ed4...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du noen sinne tenkt tanken på at folk kler seg forskjellig i forskjellige deler av landet? For ikke snakke om bydeler. En fra Haugerød kler seg annerledes enn en fra Vindern 

Skjul innhold

🙄

Hva er poenget ditt? Det du skriver gjelder alle land med flere sesonger og ulike geografiske områder.

Anonymkode: 693de...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er poenget ditt? Det du skriver gjelder alle land med flere sesonger og ulike geografiske områder.

Anonymkode: 693de...8bb

Poenger burde være åpenbart, for de som tenker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen. Syntes det var på veg til å bli bra når vi gikk fra den typiske sagge perioden, men så plutselig er det mye hipstere, og den stilen er grusom. 

Enkelt, helt, rent, flatterende er fine stikkord. 

Anonymkode: 65d71...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser heller ikke poenget ditt. Når du ser på nyhetssendinger av hva som foregår i landet, når du går ut på butikken eller vandrer i nærområdet, får du ikke et inntrykk av hvordan nordmenn kler seg? Det varierer jo noe, men det er helt klart et uttrykk som går igjen. Jeg har eksempelvis ingen problemer med å beskrive hvordan en gjennomsnittlig italiener, argentiner eller Aussie kler seg...

Anonymkode: 2a614...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen, noen ikke. Enkelt. Noen ser ut som et dass i Italia og Frankrike også, selv om dette er land man forbinder med mote og stil. 

Anonymkode: f1f91...5ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Svenske menn kler seg mye bedre i snitt. Bare se på Stockholm. I Oslo er det jeans, stygge sneakers, t-skjorte og boblejakke.

Morsomt, de gangene jeg har vært i Stockholm har jeg synes at innbyggerne der (av begge kjønn) er noen snobber med nesa i sky. Mye bedre i f.eks Gøteborg. Men liker man snobbestilen er nok Stockholm bra ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Du er rasist. Det er et godt poeng. 

Anonymkode: 94ade...b60

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada du er en tenkende person, på linje med Einstein og Newton.

Anonymkode: be659...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har lagt merke til med norske menn og klesplagg er forkjærligheten for trange jeans som viser frem bulen i buksa. 😄

Anonymkode: b2102...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

En ting jeg har lagt merke til med norske menn og klesplagg er forkjærligheten for trange jeans som viser frem bulen i buksa. 😄

Anonymkode: b2102...1c2

Tipper det bare er du som ser litt for mye mot dette området på kroppen 😂

Anonymkode: be659...c7a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 20.44):

Svensker kler seg veldig klysete. Men det betyr ikke at jeg synes norske menn kler seg spesielt godt. 

Går du i joggebukse og hettegenser, som er greit nok, i visse tilfeller. Eller hjemme. Da er ikke forskjellene spesielt store. 

Men skal du ha en mann i en dress, eller genser, pene bukser etc, som sitter rett, i riktig størrelse, så er engelske menn dyktige. De fleste skandinaver i dress har for små om de tjener godt med penger. Og ser ut som som de går i konfirmasjonsdressen. Og de som ikke jobber i dress, som kun har på dress i begravelser og på julaften, da er den altfor stor. Og gjerne med merkelappen på ermet fortsatt. 

Sjelden man ser noen i Skandinavia med pen dress i riktig størrelse. Veldig sjelden. 

Anonymkode: cc0bc...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...