AnonymBruker Skrevet 20. desember #1 Del Skrevet 20. desember Jeg har hatt et gym crush ganske lenge. Vi smiler og sier hei, men det stopper der. Vi har aldri hatt en samtale, så jeg aner ikke hva han heter eller hvor gammel han er. Tror han er i midten av 30-årene, jeg er rundt samme alder (og kvinne). Nå føler jeg at det har gått så lang tid at det nesten blir rart å slå av en prat (vi snakker rundt 2 år på hils her). Jeg tror også at jeg kan oppleves som ganske lukket på trening. Jeg er egentlig en ganske åpen og utadvendt person, men når det kommer til folk jeg er interessert i så blir jeg helt teit. Spesielt på trening! Smiler og sier hei som et normalt menneske, men så ser jeg nesten ikke bort på ham 😂 Føler av og til at han ser i min retning, men ja, kan jo ikke være helt sikker. Jeg er redd for at han har dame eller noe, og jeg har jo ikke lyst å gjøre det kjipt/rart å komme på trening for noen av oss ved å si noe 🫠 Hva bør jeg gjøre? La være å ta kontakt, og heller bare nyte at det er litt "eye candy" på trening? Eller skal jeg prøve å slå av en prat? Hører jo at menn ikke tør å sjekke opp damer på gymmet, men altså... hadde han vært interessert så hadde kanskje prøvd å snakke med meg? Tips og råd om sjekking på gymmet tas imot med stor takk 🫡 Anonymkode: e397f...995 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 20. desember #2 Del Skrevet 20. desember Kan du ikke prøve da.. ? Finn en inngang, få i gang praten. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #3 Del Skrevet 20. desember 2 år er ingenting. Her var det smil og "heii!" i 5 og et halvt år før vi begynte å prate ordentlig sammen. En av dere må ganske enkelt ta initiativ. Anonymkode: 4968e...76f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #4 Del Skrevet 20. desember Vet du hva han heter å du kan stalke han å sjekke om han har dame? Anonymkode: 7ea30...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #5 Del Skrevet 20. desember Spør om han kan spotte deg? Anonymkode: 84923...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #6 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har hatt et gym crush ganske lenge. Vi smiler og sier hei, men det stopper der. Vi har aldri hatt en samtale, så jeg aner ikke hva han heter eller hvor gammel han er. Tror han er i midten av 30-årene, jeg er rundt samme alder (og kvinne). Nå føler jeg at det har gått så lang tid at det nesten blir rart å slå av en prat (vi snakker rundt 2 år på hils her). Jeg tror også at jeg kan oppleves som ganske lukket på trening. Jeg er egentlig en ganske åpen og utadvendt person, men når det kommer til folk jeg er interessert i så blir jeg helt teit. Spesielt på trening! Smiler og sier hei som et normalt menneske, men så ser jeg nesten ikke bort på ham 😂 Føler av og til at han ser i min retning, men ja, kan jo ikke være helt sikker. Jeg er redd for at han har dame eller noe, og jeg har jo ikke lyst å gjøre det kjipt/rart å komme på trening for noen av oss ved å si noe 🫠 Hva bør jeg gjøre? La være å ta kontakt, og heller bare nyte at det er litt "eye candy" på trening? Eller skal jeg prøve å slå av en prat? Hører jo at menn ikke tør å sjekke opp damer på gymmet, men altså... hadde han vært interessert så hadde kanskje prøvd å snakke med meg? Tips og råd om sjekking på gymmet tas imot med stor takk 🫡 Anonymkode: e397f...995 Det blir kanskje rart etter to år Anonymkode: e7950...6e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #7 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har hatt et gym crush ganske lenge. Vi smiler og sier hei, men det stopper der. Vi har aldri hatt en samtale, så jeg aner ikke hva han heter eller hvor gammel han er. Tror han er i midten av 30-årene, jeg er rundt samme alder (og kvinne). Nå føler jeg at det har gått så lang tid at det nesten blir rart å slå av en prat (vi snakker rundt 2 år på hils her). Jeg tror også at jeg kan oppleves som ganske lukket på trening. Jeg er egentlig en ganske åpen og utadvendt person, men når det kommer til folk jeg er interessert i så blir jeg helt teit. Spesielt på trening! Smiler og sier hei som et normalt menneske, men så ser jeg nesten ikke bort på ham 😂 Føler av og til at han ser i min retning, men ja, kan jo ikke være helt sikker. Jeg er redd for at han har dame eller noe, og jeg har jo ikke lyst å gjøre det kjipt/rart å komme på trening for noen av oss ved å si noe 🫠 Hva bør jeg gjøre? La være å ta kontakt, og heller bare nyte at det er litt "eye candy" på trening? Eller skal jeg prøve å slå av en prat? Hører jo at menn ikke tør å sjekke opp damer på gymmet, men altså... hadde han vært interessert så hadde kanskje prøvd å snakke med meg? Tips og råd om sjekking på gymmet tas imot med stor takk 🫡 Anonymkode: e397f...995 Kommer an på hvor han er fra. Nordmenn er sjenerte, men utenlanske er ikke. Så hvis han er norsk kan det være at de er sjenert, men er han utenlansk hadde han nok sjekket deg opp for lenge siden om han var intressert. Mange er også bare hyggelige, men kjør på Anonymkode: e7950...6e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supertramp89 Skrevet 21. desember #8 Del Skrevet 21. desember Jeg er samme alder som han, og har også ei dame på trening hvor det er litt samme greia, muligens. Men samme som deg så er jeg skeptisk å prate noe mer med de pga. Vil ikke virke som en creep. Er bare på hei stadiet Anbefaler deg å bare prate med han:) i værste fall er det bare at han er opptatt:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå