AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #1 Skrevet 20. desember 2024 Her er begge barna og jeg syke, og etter åtte dager ringte jeg omsider legen i dag. Har frikort så tenkte at det skulle gå bra økonomisk. Fikk resepter som samlet ble på rett over syvhundre kr. Er så lei meg nå! Hadde en tusenlapp til overs til å bruke i romjula, og hadde gledet med til å ta med barna på badeland. Men nei,nå går ikke det! Så irritert på meg selv for at jeg hentet ut disse reseptene, skulle droppet de som var til meg i hvert fall. Hadde aldri trodd det skulle bli så dyrt! Jeg vet at det er mange som har det verre enn meg altså, men kjenner meg bare så lei meg nå. Anonymkode: 6d30a...41c 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #2 Skrevet 20. desember 2024 Helsa er viktigere enn badeland. God bedring ♥️ Anonymkode: 0b90e...f0d 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #3 Skrevet 20. desember 2024 Det er viktigere at dere blir frisk enn å dra på badeland ♥️ skjønner at det er kjipt, men prøv heller å gjør det beste utav det dere har😊 kjøp micropop og se noen koselige julefilmer🤩 finn en akebakke, tenn ett bål, grill pølser, eller andre ting som ikke koster så mye🥰 god jul, og god bedring♥️ Anonymkode: 7e3ce...717 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Skrevet 21. desember 2024 Men hvis du har frikort skal vel det også dekke legemidler på resept? Anonymkode: 9b86b...0b5
nordlending Skrevet 21. desember 2024 #5 Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvis du har frikort skal vel det også dekke legemidler på resept? Anonymkode: 9b86b...0b5 Bare medisiner på blå resept. 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #6 Skrevet 21. desember 2024 Det er jo viktigere at mor og barn er friske, enn en tur på badeland (som også er fulle i bakterier). Du hadde jo ikke orket badeland med sykdom uansett, regner med reseptene ikke ble skrevet ut på gøy akkurat? Anonymkode: 9b6cb...752 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #7 Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Her er begge barna og jeg syke, og etter åtte dager ringte jeg omsider legen i dag. Har frikort så tenkte at det skulle gå bra økonomisk. Fikk resepter som samlet ble på rett over syvhundre kr. Er så lei meg nå! Hadde en tusenlapp til overs til å bruke i romjula, og hadde gledet med til å ta med barna på badeland. Men nei,nå går ikke det! Så irritert på meg selv for at jeg hentet ut disse reseptene, skulle droppet de som var til meg i hvert fall. Hadde aldri trodd det skulle bli så dyrt! Jeg vet at det er mange som har det verre enn meg altså, men kjenner meg bare så lei meg nå. Anonymkode: 6d30a...41c Du vil heller på badeland enn å ta medisiner. Frikort gjelder ikke medisiner.dvs det gjelder svært få medisiner og som regel må man gå på den fast for at de skal bli regnet som nødvendig.. Man kan sjekke prisene på nett, så du slipper å bli overrasket 😊 Anonymkode: d31ad...5ff
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #8 Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helsa er viktigere enn badeland. God bedring ♥️ Anonymkode: 0b90e...f0d Medisiner er jo ofte bare symptomlindring, sikkert ikke en mirakelkur som gjør de friske lenge før de ellers ville blitt. Anonymkode: ac835...4b8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #9 Skrevet 21. desember 2024 Du har vel penger på konto til neste lønning i januar? De fleste har lønn/trygd 12. eller 20. Kan du spare inn noe der? Bruke fra skuffer, skap og fryser? Har du en bufferkonto du kan låne litt fra? Noen butikker kan du hente ut kjøpeutbytte fra i januar. Har du noe du kan selge på FINN? Tomgods? Du mangler bare 700 kr i forhold til det du hadde planlagt å bruke, så med litt kreativitet burde det kunne ordne seg. Anonymkode: ea4ba...57e 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #10 Skrevet 21. desember 2024 Ikke så mye å si, men ville bare gi litt omtanke ❤️ Anonymkode: cb79c...48f 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #11 Skrevet 21. desember 2024 Finn noe som du ikke bruker som du kan selge på Finn, så er snart de pengene inne igjen:) Anonymkode: 1e1c5...320 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #12 Skrevet 21. desember 2024 Hvor mye mangler du for å kunne dra på badeland? Anonymkode: a211b...4ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå