Gå til innhold

Pulsklokke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

er det noen som har litt peiling på dette? Jeg har en garmin vivoactive klokke. Den måler stress og hvile gjennom døgnet. Når den mener jeg trener, slutter den å måle stress, og setter den tiden som «aktiv». Ser logikken i det. Problemet er at store deler av dagen står som aktiv. Det er tid hvor jeg gjør alt slags, hovedsakelig er med barna på ettermiddagene/kveld etter bhg/skole. 

På den måten blir jo ikke reelt stress målt, da den på en måte slår seg av når jeg har det veldig stressete. 

Tolker jeg det riktig? Kan dette overstyres el? 

på forhånd takk:)

Anonymkode: afb17...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På min garmin er det noe som heter aktivitetsstart under innstillinger. Der kan jeg velge når den skal starte aktivitet «f.eks. etter 1 minutt løping» automatisk. Kanskje du finner noe der?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

er det noen som har litt peiling på dette? Jeg har en garmin vivoactive klokke. Den måler stress og hvile gjennom døgnet. Når den mener jeg trener, slutter den å måle stress, og setter den tiden som «aktiv». Ser logikken i det. Problemet er at store deler av dagen står som aktiv. Det er tid hvor jeg gjør alt slags, hovedsakelig er med barna på ettermiddagene/kveld etter bhg/skole. 

På den måten blir jo ikke reelt stress målt, da den på en måte slår seg av når jeg har det veldig stressete. 

Tolker jeg det riktig? Kan dette overstyres el? 

på forhånd takk:)

Anonymkode: afb17...4b6

Mange bruker aktiviteten «Yoga» om du vil måle stress under hverdagslig høy-aktivitet. Spørs litt hvordan du ønsker å få ut av stressmplinger og hva du vil bruker målingene til. Jeg har Garmin forerunner. 

Anonymkode: ebb0c...246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...