AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #1 Skrevet 20. desember 2024 Jeg hadde en dildo og en womanizer i sengen min som jeg er dum nok og ikke ryddet bort. Sønnen min på 10 år og hans kamerat gikk tydeligvis inn på rommet og så denne tissen. De ble helt fra seg begge to. Problemet nå er at sønnen min begynte å gråte fordi vennen hadde sagt til han at han skal si til alle i klassen at mammaen hans bruker tiss i senga. Herregud jeg er helt fra meg nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Synes synd på sønnen min nå som gruer seg til skolen fordi vennen kommer til å spre rykter og meg og sexleketøyet. Jeg skal selvfølgelig snakke med moren til dette barnet. Men… kan jeg være så snill å få noen tips. 😩🤦🏻♀️ Anonymkode: 5ca60...cb3 1 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #2 Skrevet 20. desember 2024 Ts her. Synes også det blir litt vanskelig å kontakte læreren å fortelle han om sexleketøyet. Men må vel kanskje gjøre det hvis det blir noe stor sak 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂 Anonymkode: 5ca60...cb3 1
mommyaka Skrevet 20. desember 2024 #3 Skrevet 20. desember 2024 Du må jo bare være ærlig med sønnen din og si at dere er sån voksne leke at mamma bruker den innimellom til sex. De fleste barna vet hva sex er... Bedre at dere snakker om det..og når han komme på skolen kan han bare svare ok...og ikke bry seg. Da slutter de fort 9 4
GMT800 Skrevet 20. desember 2024 #4 Skrevet 20. desember 2024 Dette mister nyhetens interesse like fort som den dukket opp. Støtter siste, bare si at det er helt normal "voksenleke" og at det er bare å svare "ok" og ikke bry seg om noen sier det på skolen, så er det ingen som synes det er så interessant. 9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #5 Skrevet 20. desember 2024 Nå er sønnen din sitt sosiale liv kjørt. Anonymkode: 04407...c96 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #6 Skrevet 20. desember 2024 Bare la være å snakke noe mer om det. Og kast utstyret i søpla, huff... Anonymkode: 383e5...f10 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #7 Skrevet 20. desember 2024 Jeg hadde ljugd og sagt det var en lampe/verktøy/del av et bord du skulle reparere eller hva som helst som kunne virket plausibelt. Hadde faktisk nektet for at de fant det de tror de fant og gaslightet ungene så de til slutt trodde på meg. Enkelte ting trenger ikke 10-åringer å vite om. Anonymkode: 4d072...280 15 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #8 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ljugd og sagt det var en lampe/verktøy/del av et bord du skulle reparere eller hva som helst som kunne virket plausibelt. Hadde faktisk nektet for at de fant det de tror de fant og gaslightet ungene så de til slutt trodde på meg. Enkelte ting trenger ikke 10-åringer å vite om. Anonymkode: 4d072...280 Jeg prøvde å gaslighte de. Sa at det var en sånn tulletiss som en venninne pleie å gi i sånn tullejulegave😂🤦🏻♀️ helt klart å tydelig at de ikke trodde på det. De er i den alderen hvor de har begynt å bli litt opptatt av sex så🙄 jah funka ikke så bra å forklare det bort. Anonymkode: 5ca60...cb3 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #9 Skrevet 20. desember 2024 Det eneste som er flauere enn dette er å prøve å nekte for at det er sexleketøy……… ærlig talt. Du er voksen. Ja, det var pinlig, men det er ENDA pinligere at du ble så flau. Nå har gutten din lært det. Ja ja. Ypperlig tidspunkt å ta opp Samtalen med stor S på nå da. Anonymkode: 331c4...177 12 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #10 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det eneste som er flauere enn dette er å prøve å nekte for at det er sexleketøy……… ærlig talt. Du er voksen. Ja, det var pinlig, men det er ENDA pinligere at du ble så flau. Nå har gutten din lært det. Ja ja. Ypperlig tidspunkt å ta opp Samtalen med stor S på nå da. Anonymkode: 331c4...177 Grunnen til at jeg nektet for der var fordi vennen hans så det. Hadde det vært bare sønnen min så hadde jeg tatt en ordentlig samtale om det. Men skjønte jo at sønnen min ble flau og lei seg for at vennen hans fant en tiss i mammaen hans sin seng🤦🏻♀️ så prøvde på en måte å redde sønnen min fra vennen hans sin reaksjon 🤦🏻♀️ Anonymkode: 5ca60...cb3 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #11 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Grunnen til at jeg nektet for der var fordi vennen hans så det. Hadde det vært bare sønnen min så hadde jeg tatt en ordentlig samtale om det. Men skjønte jo at sønnen min ble flau og lei seg for at vennen hans fant en tiss i mammaen hans sin seng🤦🏻♀️ så prøvde på en måte å redde sønnen min fra vennen hans sin reaksjon 🤦🏻♀️ Anonymkode: 5ca60...cb3 Du gjorde det bare enda verre… Anonymkode: 331c4...177 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #12 Skrevet 20. desember 2024 Hvis han “kompisen” til sønnen din kommer med en sånn kommentar, kan jo sønnen din smelle tilbake med “okay, hvor snål er du som gjennomgår mammaen til vennen din sine saker?” Anonymkode: a9d31...735 7
000VF000 Skrevet 20. desember 2024 #13 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ts her. Synes også det blir litt vanskelig å kontakte læreren å fortelle han om sexleketøyet. Men må vel kanskje gjøre det hvis det blir noe stor sak 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂 Anonymkode: 5ca60...cb3 Må læreren vite noe? Det er uansett ikke krise, selv om det er flaut. Hvis sønnen blir ertet for det på skolen så må det håndteres som en vanlig mobbesak av skolen. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #14 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis han “kompisen” til sønnen din kommer med en sånn kommentar, kan jo sønnen din smelle tilbake med “okay, hvor snål er du som gjennomgår mammaen til vennen din sine saker?” Anonymkode: a9d31...735 Ja, eller: "What?? Hva f%@€n gjorde du på soverommet til morra mi din creep" 👹👹👹 Anonymkode: 0f927...0ae 13 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #15 Skrevet 20. desember 2024 Håper du får noen tips om hvordan snakke med/hva du skal si til moren hans. Jeg har dessverre ikke noen gode råd der, men tenker at det kanskje er det du bør gjøre. Så kan hun snakke med sønnen sin om å ikke fortelle dette på skolen. Dårlig kompis å oute han i klassen da, det er jo noe sønnen din kan legge seg på minne. Anonymkode: 4eceb...6ea 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #16 Skrevet 20. desember 2024 Jeg hadde blitt irritert for at de var inne på rommet mitt og rotet. Det har de ingen grunn til å være. Min datter gjorde det og fant mitt leketøy. Sa bare at det er privat og at voksne har det. Var ikke noe mer stress enn det. Det jeg ikke likte var at hun var på mitt rom. Tror ikke hun har gjort det i ettertid. Anonymkode: 5b2d3...a12 7 4
Christina82 Skrevet 20. desember 2024 #17 Skrevet 20. desember 2024 Ryddet for brukerdebatt. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #18 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde blitt irritert for at de var inne på rommet mitt og rotet. Det har de ingen grunn til å være. Min datter gjorde det og fant mitt leketøy. Sa bare at det er privat og at voksne har det. Var ikke noe mer stress enn det. Det jeg ikke likte var at hun var på mitt rom. Tror ikke hun har gjort det i ettertid. Anonymkode: 5b2d3...a12 Skjønner det. Men problemet her er at vennen hans så det. Hadde det bare vært sønnen min hadde det jo blitt mellom meg og han. Men siden vennen hans så det er det jo nå fare for at det blir snakket om dette på skolen. Siden vennen hans sa at han skal se det til de andre vennene. 😩🤦🏻♀️ Anonymkode: 5ca60...cb3 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #19 Skrevet 20. desember 2024 Da må du forklare hvor vanlig det er, og at moren til vennen har det og. De fleste mødrene egentlig. Det er tross alt egne butikker på vanlige kjøpesentere som selger dette. Og skal de butikkene gå rundt, selger man for mange tusen hver dag.... Anonymkode: 3684f...8a6 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #20 Skrevet 20. desember 2024 For en utrolig dårlig venn … Deler vel rådet til de andre, prøve å ta det så kult som mulig og håpe at det går over. Husk at sexleketøy er veldig vanlig. Anonymkode: 11be5...546 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå