AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #1 Skrevet 20. desember 2024 En mann jeg kjenner, har møtt ute et par ganger har spurt meg om jeg kan passe hunden hans. I meldingen stod det også «har tenkt på deg i det siste, alt vel?». Har snakket med flere venninner og de mener det er et billig triks at menn spør om hundepass for en unnskyldning til å møtes. Har noen tanker rundt dette eller opplevd det samme? Anonymkode: 0a2c6...2b2 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #2 Skrevet 20. desember 2024 Jeg elsker hunder, hadde slått til, men.. pass deg så du ikke ender som gratis hundepass han holder varm med ord som "tenker på deg" "skulle ønske du var her" eller andre greier han ikke følger opp Anonymkode: 4f26d...14c 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #3 Skrevet 20. desember 2024 Si du er allergisk. Anonymkode: 87aee...4ff 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #4 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg elsker hunder, hadde slått til, men.. pass deg så du ikke ender som gratis hundepass han holder varm med ord som "tenker på deg" "skulle ønske du var her" eller andre greier han ikke følger opp Anonymkode: 4f26d...14c Jeg er kynisk nok til å tenke det samme, hundepass er dyrt. I verste fall blir man sittende hundevakt mens mannen er på date 😄 Liker man hunder bedre enn mannen spiller det jo ikke så stor rolle 🐶 Anonymkode: 9fadb...a11 9 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #5 Skrevet 20. desember 2024 passe hunden? Hvorfor? Skal han ut å reise? For vor lenge skulle du passe hunden? Anonymkode: 0f108...de1 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #6 Skrevet 20. desember 2024 Når han har hatt hundepassen vil han si.. beklager kjemien vår er ikke helt god. Vil gjerne være venner men ikke kjærester (så du kan passe bikkja igjen). Anonymkode: 87aee...4ff 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #7 Skrevet 20. desember 2024 Tenkte, vil han du skal passe den så han skal få dra på date med ei anna dame? Men kan være han ønsker kontakt med deg. Anonymkode: 9b8dc...cc4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #8 Skrevet 20. desember 2024 Jeg gikk i den fella en gang! Ble etter to dater spurt om å passe hunden, og gjorde det. Etter det ble det flere "dater" som i hovedsak var å kjøre ham steder, eller spørsmål om mer hundepass. Jeg avslutta det heldigvis etter en måneds tid, og er i ettertid flau over at jeg ikke så at jeg bare var taxi/hundepasser/personlig shopper. Anonymkode: 52e6c...61d 5 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #9 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): En mann jeg kjenner, har møtt ute et par ganger har spurt meg om jeg kan passe hunden hans. I meldingen stod det også «har tenkt på deg i det siste, alt vel?». Har snakket med flere venninner og de mener det er et billig triks at menn spør om hundepass for en unnskyldning til å møtes. Har noen tanker rundt dette eller opplevd det samme? Anonymkode: 0a2c6...2b2 Hvor lenge er det snakk om å passe denne hunden? Hva tenker du selv, da? Er du villig til å passe hunden? Vet du i det hele tatt hva slags type hund han har? Til dere som snakker om at han spør om hundepass fordi han skal på date: Ingen hunder trenger pass om eieren bare er borte noen timer. Da er det i tilfelle snakk om en hund med spesielle behov. Anonymkode: e844a...b52 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #10 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg gikk i den fella en gang! Ble etter to dater spurt om å passe hunden, og gjorde det. Etter det ble det flere "dater" som i hovedsak var å kjøre ham steder, eller spørsmål om mer hundepass. Jeg avslutta det heldigvis etter en måneds tid, og er i ettertid flau over at jeg ikke så at jeg bare var taxi/hundepasser/personlig shopper. Anonymkode: 52e6c...61d Ja jeg tenker at om man spør noen man har vært på et par dater med om hundepass, så tenker jeg man ikke er så nøye på det, og man kan spør igjen og gjerne om mer og. Anonymkode: 4f26d...14c 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #11 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kynisk nok til å tenke det samme, hundepass er dyrt. I verste fall blir man sittende hundevakt mens mannen er på date 😄 Liker man hunder bedre enn mannen spiller det jo ikke så stor rolle 🐶 Anonymkode: 9fadb...a11 Jeg tenkte det samme. Problemet er at jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med denne mannen også… Ikke bare hundepass men hvis det er veien inn vil jeg jo teste sjansene! MEN vil ikke bli hundepass mens han gjør andre «ærend» med andre kvinner… føler meg dum for jeg vet ikke hva jeg skal tro hehe Anonymkode: 0a2c6...2b2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #12 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lenge er det snakk om å passe denne hunden? Hva tenker du selv, da? Er du villig til å passe hunden? Vet du i det hele tatt hva slags type hund han har? Til dere som snakker om at han spør om hundepass fordi han skal på date: Ingen hunder trenger pass om eieren bare er borte noen timer. Da er det i tilfelle snakk om en hund med spesielle behov. Anonymkode: e844a...b52 Han skrev «en gang i blant».. Ja jeg vet rasen, og jeg skrev at jeg helt sikkert kunne passe og at vi skulle snakkes nærmere.. men så har han ikke sendt ny meld…. og syntes det var litt tilfeldig for vi har ikke snakket Så mye før. Møttes noen ganger som jeg skrev, og da var jeg egentlig interessert i kompisen hans hehe.. Han her er en flott mann da, og kunne tenkt meg å bli bedre kjent men vet liksom ikke hva han tenker og jeg vil ikke være innbilsk. Anonymkode: 0a2c6...2b2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #13 Skrevet 20. desember 2024 Han er nok kun ute etter gratis hundepass. Hadde han vært interessert i deg ville han ha tatt kontakt igjen Anonymkode: 0fba4...a9f 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #14 Skrevet 20. desember 2024 Tipper han har lyst til å bli kjent med deg jeg! Veldig rart om han har en baktanke om gratis hundepass som andre her skriver når dere ikke har en relasjon. Tror det er ett triks for å bli kjent med deg Anonymkode: 3b2ea...444 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #15 Skrevet 20. desember 2024 Om han har behov for hundepass, hvorfor kan ikke de i hans nettverk passe den?? Hvorfor skal noen som ikke kjenner hunden, og som hunden ikke kjenner, passe den? Det er som å la fremmede passe ungen sin. Nei, ikke tillitsvekkende. Aner ugler i mosen.. Anonymkode: bca35...c71 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #16 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tipper han har lyst til å bli kjent med deg jeg! Veldig rart om han har en baktanke om gratis hundepass som andre her skriver når dere ikke har en relasjon. Tror det er ett triks for å bli kjent med deg Anonymkode: 3b2ea...444 Ja jeg tenkte jo det samme… Han skrev også «du får komme å hilse på når du er tilbake», for jeg var på ferie når han sendte meld. Men så har han ikke sendt noe mer etter vi skrev «snakkes nærmere».. og han visste når jeg var hjemme igjen. Vet ikke om jeg skal sende melding? Litt dårlig til sånt her haha og hvert fall når jeg ikke vet hvor han vil Anonymkode: 0a2c6...2b2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #17 Skrevet 20. desember 2024 Jeg liker hunder, men… Hvis du er interessert i mannen så sier du nei til hundepass. Da finner du raskt ut om han er interessert i deg eller ikke på ekte. Er han bare interessert i en hundepasser vil han forsvinne raskt, og det vil da være det beste for deg. Er han interessert i deg vil han fortsette å ta kontakt for å få tid med deg. Hvis det blir noe mer mellom mannen og deg i fremtiden kan du alltids bli bedre kjent med hunden da og evt passe hvis du ønsker det. Anonymkode: c79a6...851 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #18 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han skrev «en gang i blant».. Ja jeg vet rasen, og jeg skrev at jeg helt sikkert kunne passe og at vi skulle snakkes nærmere.. men så har han ikke sendt ny meld…. og syntes det var litt tilfeldig for vi har ikke snakket Så mye før. Møttes noen ganger som jeg skrev, og da var jeg egentlig interessert i kompisen hans hehe.. Han her er en flott mann da, og kunne tenkt meg å bli bedre kjent men vet liksom ikke hva han tenker og jeg vil ikke være innbilsk. Anonymkode: 0a2c6...2b2 Da burde han sagt "vil du være med og gå tur med meg og hunden " og ikke "vil passe hunden". Det sier seg selv at han er ikke der, og han er ikke med deg, jeg hadde sagt nei. Anonymkode: 4f26d...14c 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #19 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En mann jeg kjenner, har møtt ute et par ganger har spurt meg om jeg kan passe hunden hans. I meldingen stod det også «har tenkt på deg i det siste, alt vel?». Har snakket med flere venninner og de mener det er et billig triks at menn spør om hundepass for en unnskyldning til å møtes. Har noen tanker rundt dette eller opplevd det samme? Anonymkode: 0a2c6...2b2 Tenker eksakt motsatt: billig triks for å få gratis hundepass. Folk som er genuint glad i dyrene sine spør heller ikke bare første og beste om de kan passe. Han her virker kalkulert og sleip. Anonymkode: f17e7...925
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #20 Skrevet 20. desember 2024 Ts her. Burde jeg vente til han skriver noe først, i og med at vi avtalte å «snakkes nærmere»? Jeg bør vel ikke tekste først, for å se om han virkelig er interessert i å treffes så burde han sende melding.. Har så lyst til å sende meld men burde ikke, hva tenker dere? Anonymkode: 0a2c6...2b2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå