dol_br Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei hivemind, Vi har arvet dette flotte abstrakte maleriet men vet ingenting verken om kunstneren bak det eller verkets navn. Prøvde å grave litt rundt selv med signatur fortolkning og sammenligning, men kommet ikke videre. Er det noen kunstkyndige som kjenner denne signaturen eller evt. maleri stilen og kunne forbinde den med en kunstner? Setter pris på hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tok et kjapt bildesøk, men fant ingenting som lignet. Du orker sikkert mer leting enn meg da. Bare å gå til Google bilder og laste opp bildet der. Ellers ville jeg prøvd å kontakte kunstmuseer og slike som driver med kunstauksjoner, f.eks. Blomqvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Kan det være en lokal kunstner der den dere arvet fra bodde? Sjekk med den eventuelle kunstklubben? Ja, om det finnes en da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå