AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei, dere som har født før: synes du riene eller ring of fire/når babyen kom ut gjennom vagina var vondest? Jeg gruer meg så fælt til ring of fire😭 Anonymkode: 05d9c...b46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Uten tvil riene! Anonymkode: ed192...119 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaggaBente Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Riene helt klart! Pressriene var liksom noe helt annet, da har kroppen gjort seg klar til det på en måte🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Riene var desidert verst! Anonymkode: 18687...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Riene. Kjente ikke noe ring of fire. Hadde ingen smertelindring heller. Dro også baby ut selv 😄 Anonymkode: 72f5e...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Åpningsriene var verst. Pressriene var en annen type smerte som jeg tålte bedre. Anonymkode: 58d31...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Åpningsriene var verst. Pressingen var en fryd fordi jeg følte at jeg endelig fikk gjort noe, kan ikke huske de som vonde i det hele tatt. Fikk også pudendalblokade som funket som bare rakkern når hodet sto i åpningen, kjente seriøst ikke noe til at hodet ble forløst. Anonymkode: f6f96...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Åpningsriene var vondest. Når man har 10 cm og trykkettrang kommer blir jeg letta. Pressrier og ring of fire er mye lettere og gjør mindre vondt. Beste fasen. Tok to-tre pressrier her før baby var ute her da. Herlig når man endelig kan få ut baby ❤️ alt er verdt det, til og med de jævlige åpnibgsriene. Hver rie er jo et steg nærmere null smertelindring her foresten ☺️ Endret 3 timer siden av Alvea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden I det hodet var på vei ut synes jeg var mest vondt. Anonymkode: cba21...a45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Ring of fire. Uten tvil. Men så var jeg heldig med riene fram til 7 cm åpning. De var ikke engang på smerteskalaen,kun litt ubehagelige. Og ved 10 cm sa jeg til samboer at dette kan vi lett gjøre igjen. Men så ved trykking og ring of fire var jeg ikke like høy i hatten 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Riene og alt før 10cm var verst. Jeg fikk så sjukt adrenalin mot slutten av andre fødsel. Hadde sikkert smerter altså, men de forsvant helt i lykkerus over at det endelig gikk mot slutten. Presset visstnok i en time, men den tiden fløy avgårde. Anonymkode: 45a2f...840 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Åpningsriene. Jeg var så lykkelig når pressriene satte i gang. Ring of fire tenkte jeg ikke over ved noen av fødslene. Jeg kjente det, men det var mer som en plagsom svie😅 Anonymkode: 0cccd...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Pressriene fordi det var styrt fødsel og på et punkt stoppet de siste riene litt opp men ho kom ut til slutt. Kjente ikke noe ring of fire, ingen smertelindring her. Anonymkode: 4c49e...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Riene helt klart. Merket ikke engang at jeg revnet, var bare en lett svie. Anonymkode: 06d12...b3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden For meg så var riene mer som menssmerter og det er jeg jo vant til så jeg synes det verste var når hodet skulle ut. Siste halvtimen var vel det som jeg kan si var vondt, fra 8/9 cm da kjente jeg det. Heldigvis så hadde jeg en relativt raskt fødsel, 8 timer fra vannet gikk til han var på plass. Anonymkode: 7dcb4...623 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Ring of fire var vondest på første fødsel. Riene på den andre. Anonymkode: f1ea6...359 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Når baby kom ut var definitivt det vondeste, men nå hadde jeg epidural og og måtte føde/presse uten pressrier Anonymkode: 6c233...9bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Flere enn meg som nå har fått Johnny Cash med Ring of Fire på hjernen? ..And it burns, burns, burns, the ring of fire. The ring of fire 🎶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Riene var 100% verste, hvertfall frem til jeg fikk lov til å presse. Det var befriende. Merket null av at jeg ble klippet eller at de tok baby med tang. Var bare befriende at noe skjedde. Skal føde igjen i juli og hverken gruer eller gleder meg. Det er bare noe jeg må igjennom for å få babyen min 🤷🏻♀️😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): I det hodet var på vei ut synes jeg var mest vondt. Anonymkode: cba21...a45 Samme her. Syns ikke riene var vonde i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå