AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Er dette noe de vanligvis tilbyr? Anonymkode: 67008...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Aner ikke om det er vanlig, men hos min kan man i alle fall få det. Anonymkode: 8f83e...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ja og nei. Det varierer fra kontor til kontor. Anonymkode: cd4e4...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg bruker en større klinikk i Oslo, og jeg mener å ha sett reklame eller info om at betaling kan tilbys via et kredittselskap de bruker der. Så man kan få behandlingen på avbetaling eller betalingsutsettelse, altså. Jeg husker ikke hvilket kredittfirma de bruker, for jeg betaler alltid med bankkort, men de har det, ja. Ring til de klinikkene du ønsker og bruke, spør om de har betalingsutsettelse via kredittselskap. Så velger du en du får ja av. Anonymkode: b6fa0...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg rotfyllte nettopp og fikk dele opp. 1 behandling betalte jeg i 2 avdrag. Og etter de var betalt fikk jeg siste behandling og betalte den også i 2 avdrag. Send mail til forskjellige tannlegesenter og spørr Anonymkode: 00d0b...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Det er bare å ta en telefon og spørre Noen steder sier sikkert nei, men mange steder er nok villige til å gå med på det. Kommer vel også an på størrelsen på beløpet og hva slags tilbakebetalingsplan du trenger. Anonymkode: a7a84...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Hos Oris dental kan man dele opp, vet ikke hvor du holder til og om de er i området der... Anonymkode: a1ab7...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå