AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei, jeg er 22 år og har nå vært student i Trondheim i 1 og et halvt år. På studiet har jeg funnet meg en stor gjeng med både gutter og jenter. Vi har veldig godt miljø, og er flinke til å finne på ting på fritiden, hvor alle er invitert. Den store gjengen er naturligvis delt inn i litt mindre gjenger også, hvor jeg er en del av en jentegjeng på 6 stykker. Vi har holdt sammen siden første skoledag i 2023. Vi er mange store personligheter og noen har mye sterke meninger. Jeg føler jeg kan være meg selv, men føler meg ofte litt som klovnen i gjengen. Jeg har ofte et behov for å bidra med humor for å føle meg likt. Kanskje fordi det er ganske lett og tydelig å se når man får godt respons på. Noen ganger føler jeg derimot at de andre ler mer av meg, i stedet for med meg. Jeg merker ofte at jeg er den siste i gjengen som får vite ting som skjer i de andre sitt liv. (Kanskje fordi jeg ikke er like aktiv på Snapchat som de andre. Liker best å henge sammen f2f.) Jeg engasjerer meg og stiller spørsmål i de andre sitt liv. Spør de hvordan de har det, og de helt vanlige tingene som jeg er vandt med at jeg og andre venner av meg gjør i andre relasjoner. Likevel har jeg en følelse av at de andre jentene i gjengen ikke tar meg ordentlig seriøst. Jeg ønsker at de også skal klare å se mine seriøse, smarte og ordentlige sider. Jeg vil ikke bare bli sett på som hun tullete som er kjapp i replikken, men treig på alt annet. I det siste har jeg begynt å innbille meg at de egentlig ikke liker meg, men bare føler de er nødt til å henge med meg. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 15f0e...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Sikkert ikke Anonymkode: 12914...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjelp.meg Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sikkert ikke Anonymkode: 12914...e7b ? Endret 3 timer siden av hjelp.meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg vet ikke hva du bør gjøre. Men etter min erfaring, om du har den følelsen, så stemmer det ofte! Har opplevd det flere ganger i ungdommen. Men det betyr ikke alltid at det er noe feil med deg. Men det som er litt vanskelig, er at du nesten må oppleve hvordan det er å være i en gjeng hvor folk virkelig er glad i deg og ikke behandler deg som femte hjul på vogna, for å forstå hvordan det skal føles å ha gode venner. For meg ble løsninga å finne nye venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå