Gå til innhold

Hva gjør man i denne situasjonen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Si at du er keen på en fyr. 
Han skal ut med kompiser eller noe sånt, du er gira på å møtes. 
Men det er ikke akkurat naturlig at du slenger deg på han og kompisene da for det første, du kjenner ikke de og heller ikke han så godt. 
Dette er snakk om å møtes ute på byn. 

Ingen av dine venninner er gira på å dra ut, da de alle har familier og du er en av de siste som er singel. Så du er pretty much alene. 

Sier man at man ikke kan da,eller sitter man alene hjemme å drikker frem til de skal på byn? 

Anonymkode: dda8b...e44

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Si at du er keen på en fyr. 
Han skal ut med kompiser eller noe sånt, du er gira på å møtes. 
Men det er ikke akkurat naturlig at du slenger deg på han og kompisene da for det første, du kjenner ikke de og heller ikke han så godt. 
Dette er snakk om å møtes ute på byn. 

Ingen av dine venninner er gira på å dra ut, da de alle har familier og du er en av de siste som er singel. Så du er pretty much alene. 

Sier man at man ikke kan da,eller sitter man alene hjemme å drikker frem til de skal på byn? 

Hvorfor kan du ikke bare dra alene? 

Hva er det som hindrer deg egentlig?...

Om du har lyst til å møte han så kan du jo bare gjøre det. Da får du sett hvordan han er sammen med kompisene sine. Er han for eplekjekk, og det ikke passer for deg så kan du jo bare droppe han? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (4 minutter siden):

Hvorfor kan du ikke bare dra alene? 

Hva er det som hindrer deg egentlig?...

Om du har lyst til å møte han så kan du jo bare gjøre det. Da får du sett hvordan han er sammen med kompisene sine. Er han for eplekjekk, og det ikke passer for deg så kan du jo bare droppe han? 

Om det var en invitasjon hadde jeg vurdert det. Men sånn som jeg forklarer situasjonen så er det ikke en invitasjon på bordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han hadde ønsker å møte meg, så hadde jeg selvfølgelig gjort det, men jeg hadde ikke sittet alene å drukket hjemme. Jeg hadde Helt fint klart å dra for å møte ham uten at jeg hadde trengt å drikke først. 

er det derimot ikke et spørsmål om å møtes fra hans side, men mer en tanke fra din side om at dere kan møtes dersom dere begge er ute med hver deres vennegjeng, så hadde jeg definitivt Latt det være. Da høres det litt desperat ut. 

Jeg traff en jeg hadde noe på gang med på den måten; han var ute med sin vennegjeng. Han spurte om jeg også skulle ut og om vi kanskje skulle møtes utover kvelden. Jeg sa «nei, men jeg kan komme å deg uansett, men ikke om du skal være møkk dritings». Han ringte meg utover kvelden og vi møttes. Han forlot vennegjengen sin til fordel for meg og det endte hyggelig for vår del

Anonymkode: 242b5...9d0

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være på byen du møter han? Du kjenner han ikke, men vet dere av hverandre? Kan du prøve å bli bedre kjennt? 

Hadde sikkert også vært fristet til å dra dit han er, men føler det er litt stalkete om han virkelig virkelig ikke kjenner deg.

Anonymkode: 7c932...9dd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må det være på byen du møter han? Du kjenner han ikke, men vet dere av hverandre? Kan du prøve å bli bedre kjennt? 

Hadde sikkert også vært fristet til å dra dit han er, men føler det er litt stalkete om han virkelig virkelig ikke kjenner deg.

Joda men nå snakker jeg spesifikt om f.eks. romjulen. Da vet jeg han skal ut… men jeg har ikke planer…. Så derfor lurer jeg på om jeg f.eks. bare tar en spansk en å spør om vi skal møtes ute for å være casual og careless, virker ikke så desp da liksom. 
Men greia er at da er jeg alene…. Og det er jo ikke gøy….

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da vet jeg han skal ut… men jeg har ikke planer…. Så derfor lurer jeg på om jeg f.eks. bare tar en spansk en å spør om vi skal møtes ute for å være casual og careless, virker ikke så desp da liksom. 

Litt merkelig at du dukker opp og så er det alene, og det forventes at du da skal henge sammen med han og gjengen.

Anonymkode: 55840...c2c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joda men nå snakker jeg spesifikt om f.eks. romjulen. Da vet jeg han skal ut… men jeg har ikke planer…. Så derfor lurer jeg på om jeg f.eks. bare tar en spansk en å spør om vi skal møtes ute for å være casual og careless, virker ikke så desp da liksom. 

Kanskje du må rive i stoltheten å fortelle at venninnene dine ikke skal ut i romjula, men du har lyst og om du kan bli med han?

Hadde jo vært veldig gøy

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Litt merkelig at du dukker opp og så er det alene, og det forventes at du da skal henge sammen med han og gjengen.

Anonymkode: 55840...c2c

Da hadde jeg funnet på noe å sagt da… f.eks. de ville ikke ut, de gikk et annet sted etc 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar lett et lite solo vorspiel, mens jeg dusjer, sminker og ordner meg ❤️👌

Anonymkode: 00889...21d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tar lett et lite solo vorspiel, mens jeg dusjer, sminker og ordner meg ❤️👌

Anonymkode: 00889...21d

Ja det er liksom det jeg lurer på. Gjør folk det? Eller blir det helt riv ruskende psyko 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo litt kjipt dersom han er full og "driter" i deg? Vet du helt sikkert at han vil treffe deg? Jeg hadde nok ikke gadda. Er jo alltids en fare for at han plutselig forsvinner. Er det ikke bedre å treffes for en skikkelig date?

Anonymkode: 56f60...b4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det blir jo litt kjipt dersom han er full og "driter" i deg? Vet du helt sikkert at han vil treffe deg? Jeg hadde nok ikke gadda. Er jo alltids en fare for at han plutselig forsvinner. Er det ikke bedre å treffes for en skikkelig date?

Anonymkode: 56f60...b4d

Nei jeg vet ingenting jeg,bare spinner i tankekjør :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja det er liksom det jeg lurer på. Gjør folk det? Eller blir det helt riv ruskende psyko 

Så du har bestemt deg for at du vil møte ham, men du lurer på om du skal drikke alene hjemme før du drar?

hvorfor må du drikke?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du har bestemt deg for at du vil møte ham, men du lurer på om du skal drikke alene hjemme før du drar?

hvorfor må du drikke?

Har ikke bestemt meg for noe nei.. nei jeg syns det er moro da? Og digg? Gjøre seg klar med noe godt i glasset i en høytid hvor folk flest koser seg med alkohol og går ut å møter folk 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Næmmen...Det går da an å kose seg i eget selskap. Er ikke psyko i det hele tatt...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Irak skrev (8 minutter siden):

Næmmen...Det går da an å kose seg i eget selskap. Er ikke psyko i det hele tatt...

Ja jeg bare føler det blir så teit på en måte siden jeg ville gjort det for å dra ut å møte en fyr alene liksom… men sikkert bare meg som overtenker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg bare føler det blir så teit på en måte siden jeg ville gjort det for å dra ut å møte en fyr alene liksom… men sikkert bare meg som overtenker :)

Jeg gjorde det. Satt hjemme og drakk meg til mot sammen med en venninne. Og når vi kom dit så stakk hun 😆😆😆

Så ble jeg sittende der alene med en fyr jeg ikke kjente og alle vennene hans 🤣🤣🤣🤣

Det gikk heldigvis bra det altså. Ser bare humoren i det jeg 😂

Vi er gode venner vi etter mitt syn ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil jo påstå at om noe er det "desp" å bruke tid på å finne på en forseggjort løgn. Faktisk litt ekkelt, om man tenker på det. 

Hvis man ikke er komfortabel med å være ærlig, er det noe galt.

"Hei. Jeg kunne tenke meg å møte deg i romjula, hva tenker du om det?". Er vel ikke vanskeligere enn det? 

Anonymkode: 87273...706

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dratt ut alene med ham hvis han hadde invitert meg. Hvis ikke, hadde jeg droppa det.

Anonymkode: 53109...c70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...