AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #1 Del Skrevet 20. desember 2024 Jeg skjønner ikke helt for jeg har en kar på snap som jeg har blitt «matchet» med av en venninne men det skjer liksom ikke noe utenom snapper att og fram. Vi har ikke offisielt møttes enda,og jeg vet han ønsker å ta det rolig men samtidig skjønner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Ønsker ikke å virke desperat heller,og vil gjerne være chill så jeg kommer ikke til å insje på noe møte før han gjør det…. Siden han sa han ønsket å ta det rolig og ikke hadde hastverk. Men er jo samtidig litt redd for at han tenker totalt motsatt av meg.. han er gjerne ikke keen.. Han sender mye snap og vi har en veldig fin tone så merker ikke det på den måten men lurer jo litt på om dette bare var tidsfordriv.. Synspunkter fra dere menn? Anonymkode: 5a563...91d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #2 Del Skrevet 20. desember 2024 Det varierer veldig. Kommer helt an på hvordan han er som person. En ekstrovert, usjenert type vil nok ha mye lavere terskel for å ta første steget. En introvert sjenert type vil ha lengre vei å gå for å gjøre det samme. Også har du dem som er lei av å alltid ta initiativ, du har dem som har blitt avvist nok, osv osv. Så gjenstår det å se hvilke type du er, om du er typen som tar initiativ eller ikke. Med andre ord, det finnes ingen fasit, annet enn at en av dere må ta initiativ for at det skal kunne skje noe Anonymkode: 2c65d...4e6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #3 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt for jeg har en kar på snap som jeg har blitt «matchet» med av en venninne men det skjer liksom ikke noe utenom snapper att og fram. Vi har ikke offisielt møttes enda,og jeg vet han ønsker å ta det rolig men samtidig skjønner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Ønsker ikke å virke desperat heller,og vil gjerne være chill så jeg kommer ikke til å insje på noe møte før han gjør det…. Siden han sa han ønsket å ta det rolig og ikke hadde hastverk. Men er jo samtidig litt redd for at han tenker totalt motsatt av meg.. han er gjerne ikke keen.. Han sender mye snap og vi har en veldig fin tone så merker ikke det på den måten men lurer jo litt på om dette bare var tidsfordriv.. Synspunkter fra dere menn? Anonymkode: 5a563...91d Nei. Det er ikke alltid slik. Selv har jeg ekstremt sjeldent tatt initiativ. I de forholdene jeg har vært i, så er det dama som har tatt initiativ, inkludert hun som er min kone i dag. Anonymkode: 934b6...83c 9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #4 Del Skrevet 20. desember 2024 De fleste menn, ja, men det er noen menn som er "alpha-hanner" som blir virkelig, virkelig nervøse rundt noen de er betatt av. Anonymkode: ffb51...ced 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. desember 2024 #5 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt for jeg har en kar på snap som jeg har blitt «matchet» med av en venninne men det skjer liksom ikke noe utenom snapper att og fram. Vi har ikke offisielt møttes enda,og jeg vet han ønsker å ta det rolig men samtidig skjønner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Ønsker ikke å virke desperat heller,og vil gjerne være chill så jeg kommer ikke til å insje på noe møte før han gjør det…. Siden han sa han ønsket å ta det rolig og ikke hadde hastverk. Men er jo samtidig litt redd for at han tenker totalt motsatt av meg.. han er gjerne ikke keen.. Han sender mye snap og vi har en veldig fin tone så merker ikke det på den måten men lurer jo litt på om dette bare var tidsfordriv.. Synspunkter fra dere menn? Anonymkode: 5a563...91d Kan hende han snapper med flere...🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #6 Del Skrevet 20. desember 2024 Irak skrev (2 minutter siden): Kan hende han snapper med flere...🧐 Jaja det har jeg ingen formening om, og tenker ikke at jeg er alene i verden om han Anonymkode: 5a563...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 20. desember 2024 #7 Del Skrevet 20. desember 2024 Det finnes jo menn som har dårlig selvtillit. Og så finnes det menn som er fornøyde med singellivet og gir branke i at folk absolutt skal matche de med randoms. Er ikke alle som vil ha partner rett og slett. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #8 Del Skrevet 20. desember 2024 Macro skrev (Akkurat nå): Det finnes jo menn som har dårlig selvtillit. Og så finnes det menn som er fornøyde med singellivet og gir branke i at folk absolutt skal matche de med randoms. Er ikke alle som vil ha partner rett og slett. Ja selvsagt det er jo klart. Men da regner jeg med han hadde avslått å legge meg til på snap når venninna mi foreslo det? Hun la det jo frem som om at jeg var singel og «ready to mingle» for å si det sånn… Anonymkode: 5a563...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #9 Del Skrevet 20. desember 2024 Nei. Anonymkode: e987d...407 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 20. desember 2024 #10 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja selvsagt det er jo klart. Men da regner jeg med han hadde avslått å legge meg til på snap når venninna mi foreslo det? Hun la det jo frem som om at jeg var singel og «ready to mingle» for å si det sånn… Anonymkode: 5a563...91d Sånne folk som på død og liv skal matche folk har som regel null sosiale antenner så det hun sier hadde jeg tatt med en klype salt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #11 Del Skrevet 20. desember 2024 Macro skrev (Akkurat nå): Sånne folk som på død og liv skal matche folk har som regel null sosiale antenner så det hun sier hadde jeg tatt med en klype salt. Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener nå Anonymkode: 5a563...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. desember 2024 #12 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jaja det har jeg ingen formening om, og tenker ikke at jeg er alene i verden om han Anonymkode: 5a563...91d Kan være kjekt å være klar over at det er en mulighet bare... Siden du velger å spørre her om det tenkte jeg på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #13 Del Skrevet 20. desember 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Kan være kjekt å være klar over at det er en mulighet bare... Siden du velger å spørre her om det tenkte jeg på... Joda, jeg bare lufter tankene. Gøy å høre andres mening Anonymkode: 5a563...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #14 Del Skrevet 20. desember 2024 Merkelig mange kvinner har lurt seg til å tro at en mann ikke er interessert nok om han ikke tar initiativ, noe som selvsagt er feil. Like dumt som å si at en kvinne som ikke tar initiativ ikke er interessert Anonymkode: 79763...ed0 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 20. desember 2024 #15 Del Skrevet 20. desember 2024 De fleste menn tar aldri kontakt med dem de er mest betatt av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. desember 2024 #16 Del Skrevet 20. desember 2024 Chupacabra skrev (10 minutter siden): De fleste menn tar aldri kontakt med dem de er mest betatt av. Hvorfor gjør dem ikke det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #17 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke helt for jeg har en kar på snap som jeg har blitt «matchet» med av en venninne men det skjer liksom ikke noe utenom snapper att og fram. Vi har ikke offisielt møttes enda,og jeg vet han ønsker å ta det rolig men samtidig skjønner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Ønsker ikke å virke desperat heller,og vil gjerne være chill så jeg kommer ikke til å insje på noe møte før han gjør det…. Siden han sa han ønsket å ta det rolig og ikke hadde hastverk. Men er jo samtidig litt redd for at han tenker totalt motsatt av meg.. han er gjerne ikke keen.. Han sender mye snap og vi har en veldig fin tone så merker ikke det på den måten men lurer jo litt på om dette bare var tidsfordriv.. Synspunkter fra dere menn? Anonymkode: 5a563...91d Ikke møttes ennå? Da vet jo ingen av dere om den andre er noe dere ville gått for? Noe sted du kan treffe han for å ta en prat? Anonymkode: 9093d...848 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #18 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke møttes ennå? Da vet jo ingen av dere om den andre er noe dere ville gått for? Noe sted du kan treffe han for å ta en prat? Anonymkode: 9093d...848 Vi vet hvem hverandre er, men ikke offisielt møttes enda nei.. Som sagt så er det ingen av oss som tar initiativ 😌 og jeg ønsker ikke å presse.. Anonymkode: 5a563...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #19 Del Skrevet 20. desember 2024 Stikk innom jobben hans og se om han blir glad eller ikke? Forutsetter at han ikke er kirurg eller noe sånt som er umulig å finne da… Anonymkode: 9093d...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #20 Del Skrevet 20. desember 2024 Irak skrev (11 minutter siden): Hvorfor gjør dem ikke det? Vel, en av grunnene kan være at de tenker hun er for bra for ham. Og vi vet alle hva kvinner tenker om menn som prøver seg på damer over hans liga. Også er det sånn at jo mer han liker henne, jo mer vokser både nervøsiteten og fallhøyden føles mye større. Og da vet man samtidig hva kvinner tenker om en mann med lav selvtillit. For selvtilliten kan bli ynkelig lav rundt en kvinne han er veldig betatt av Anonymkode: 2c65d...4e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå