Gå til innhold

Har dere noe øyeblikk eller samtaler i livet, som ikke burde bety så mye, som spiller om og om i deres hode for en eller annen grunn...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har flere slike..

For eksempel når jeg var ung mor tok jeg en gang bussen. Der var det en som sannsynligvis var alkoholiker, full og luktet alkohol: Han spurte meg masse spørsmål, blandt annet om det var mitt barn jeg hadde i fanget mitt. Jeg sa at han ikke hadde noe med det.. så begynte han med : jo jeg har noe med det.. har noe med alle jeg. Så sa han " overstadig puling" og ristet på hodet. Og tenåringsguttene på bussen fniste og lo. 

Denne episoden og uttrykket " overstadig puling". Tenker jeg veldig ofte på siden... 28 år siden dette skjedde.

Har dere noen slike?

Anonymkode: a084b...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg satt og ventet på en venninne nede i byen midt på dagen på et offentlig sted. Så kom det en narkoman mann bort og ville prate. Jeg prater gjerne med fremmede, og vil helst ikke dømme folk, så vi hadde en hyggelig og interessant samtale.

Han kunne fortelle meg at han hadde studert jus på universitetet, men så tok han litt stoffer (husker dessverre ikke helt hvilket) for å kunne holde seg våken og fokusert slik at han kunne studere gjennom natta. Han trodde det skulle gå så fint, og det gjorde det i starten, men så ble han hekta. I dag levde han på gata… Jeg har ofte tenkt på han når folk ruser seg og sier det ikke er så farlig…

Anonymkode: 3e663...700

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...