Gå til innhold

Eks hadde sex med meg etter at han hadde fått en ny dame.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex med min eks etter at jeg uvitende hadde hatt en dame tre uker før. Jeg hadde ingen anelse om dette. Føler meg lurt, for med meg drakk han altfor mye, røykte han hasj og var temmelig alkoholisert. Den nye damen opplever ingenting av dette, han har skjerpet seg kraftig, hun får bare de gode sidene av han. Han har ikke gitt beskjed om meg til henne, siden jeg var innlagt på psykiatrisk i 2 mnd før dette og han var pleier for meg. Nå er jeg tydeligvis bare en skam for han og han har ikke fortalt meg om han til henne.  Avogtil får jeg lyst å fortelle henne om utroskapen hans, men samtidig er jeg en person som ikke laget drama. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 1c4b9...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er han som skammer seg her. Han prøver å legge det på deg. Slikt skal du ikke godta. Hva du skal gjøre? Det har du faktisk allerede svart på. Du liker ikke drama skriver du, så skal du være tro mot deg selv så gjør du ingen verdens ting....

Er dette en mann du vil ha? 

En som legger ansvaret over på deg? 

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm hvilke gode sider av han får henne? En utro mann som ikke er noe å ta vare på? 
Hvis du har noe bevis på at dere har hatt sex osv så hadde jeg sagt ifra om til den nye dama.

Anonymkode: 5eabc...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer til å fortsette med både hasj og alkohol. Vær glad du er kvitt ham og gå videre.

Anonymkode: a5bf1...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også ganske vanlig at man viser seg fra sine beste sider i starten av forholdet. 
Han kommer nok til å gjøre det samme så fort han har blitt komfortabel med henne.

Anonymkode: 5eabc...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han være i fred og finne sine egne veier i livet. Og så går du videre og finner dine egne veier. Dere var uansett ikke bra for hverandre. 

Anonymkode: 713a0...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg hadde sex med min eks etter at jeg uvitende hadde hatt en dame tre uker før. "

Hvordan kan du ha hatt deg med ei dame uten at du har fått det med deg? Sov du mens dere hadde sex?

Anonymkode: bce09...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...