AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #41 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tullball. Har verdens fineste, varmeste kjæreste som er mann på alle måter, men ikke noe usikker "macho" mann som har behov for å pisse og bjeffe som en chihuahua for å bevise sin "mannlighet". Sånne menn finner jeg patetisk. Men i sengen er han fucking beast mode. Beste sexen jeg noensinne har hatt og han tenner meg konstant. Anonymkode: 67ddb...0a7 Det er mye som høres ut som tullball for den som ikke skjønner det en leser. Anonymkode: b348e...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. desember 2024 #42 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 15.48): Det er fordi kvinner går etter følelsene sine. Norske kvinner har lært hvordan verden er gjennom filmer og serier. Der blir de fortalt historier uten rot i virkeligheten, sammenhenger som ikke er sanne og koblinger mellom utseende og personlighet som ikke er reelle. Så de vimser runst i en verden uten en grunning i den virkelige verden. Jeg synes det er så latterlige når jeg ser barna til en del pene kvinner. Det er en enorm nedgradering bare på en generasjon. Fordi de velger basert på ting som ikke har rot i virkeligheten. Noen ser ut til å velge basert på de snåleste ting. Anonymkode: b8346...600 Hva er det som er snålt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #43 Del Skrevet 22. desember 2024 HemmeligSpion skrev (På 20.12.2024 den 15.21): Vi har jo sett mang en tråd her om kvinner som klager på menn som ikke duger. Vi vet at kvinner velger menn som de tror de kan fikse. Vi vet at kvinner som har forandret menn til det ugjenkjennelige skiller seg fra dem. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er det så få som lærer av ungdomstiden og så velger seg en bra mann og så lever et liv sammen fordi det ikke er behov for noe annet fordi mannen er nok? Fordi disse mennene er de mest sexy og selvsikre. Anonymkode: 7193d...06c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 22. desember 2024 #44 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg sier dette som mann: det er jævlig mye enklere å finne bra kvinner enn bra menn, omtrent uansett hvilke parametre du vektlegger. Hvilket putter kvinner i en litt interessant posisjon: være evig singel, eller "ta en sjans"? Og, "ta en sjans" er vel det disse TS mener klager har gjort. Kysser du mange nok frosker vil du finne en prins til slutt, men hvis du blir lei froskesmak i kjeften er det selvsagt lov å være frustrert over det. VI vet jo også at kvinner tar seg selv nesten for seriøst, mens menn selv spiller seg ut over sidelinjen på skolen gjennom å havne bakpå og kaste bort mye attraktivitetspotensiale der. I den grad det er noe i at kvinner prøver å fikse menn, så er det fordi det bare er menn som må fikses som er tilgjengelig. (alternativ kan vi jo avfeie dette som en myte) Det går selvsagt an også for kvinner å navigere vekk fra arenaer der dårlige menn ferdes, men da ender man kanskje lett opp der hvor de gode mennene som alt er tatt befinner seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 23. desember 2024 #45 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 20.24): De fleste velger ikke en dårlig mann. De fleste menn viser seg fra sine beste sider i starten. Og over et langt forhold, så kan mannen endre seg. Her så endret minn mann seg mye, da barn nummer 2 kom. Da hadde vi vært sammen i 9 år. Og før dette hadde han jo vært en god mann og god far. Ellers hadde jeg jo aldri giftet meg med han, eller fått barn med han. Og jeg gikk. Finner meg virkelig ikke i å bli dårlig behandlet av en mann. Og jeg har alltid falt for personlighet, da en som er snill, ærlig, omsorgsfull, smart og morsom. Anonymkode: e6399...acb Vel, hvis noen (kvinne som mann) IKKE "overselger" seg litt i starten, må de legges inn på DPS eller i det minste medisineres - for da er man virkelig ikke på et godt sted psykisk. SELVSAGT legger man ekstra innsats ned når man er interessert i noen, også på det nivået som ikke er bærekraftig over tid. Når du har vært gift i to år, fiser du i stua ved siden av ektemannen, men du gjør det ikke første gang dere er hjemme hos hverandre. Inviterer du noen hjem første gang, er det jo helt normalt å være ekstra nøye med rydding/vasking sammenliknet med sin vanlige standard fordi du tross alt skal selge deg inn. Men, dette handler ikke om noe bevisst - vi overpresterer i rusen i starten fordi vi nyter å legge ned den ekstra innsatsen overfor noen vi er glade i. Dette gjelder jo også oppførsel og hvor medgjørlig/kompromissvennlig man er. "I don't care as long as I'm with you" og liknende. Nå mener du sikkert ikke mellom linjene at menn driver med lureri, men jeg følte likevel for å presisere det i debatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 23. desember 2024 #46 Del Skrevet 23. desember 2024 HemmeligSpion skrev (På 20.12.2024 den 15.21): Vi har jo sett mang en tråd her om kvinner som klager på menn som ikke duger. Vi vet at kvinner velger menn som de tror de kan fikse. Vi vet at kvinner som har forandret menn til det ugjenkjennelige skiller seg fra dem. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er det så få som lærer av ungdomstiden og så velger seg en bra mann og så lever et liv sammen fordi det ikke er behov for noe annet fordi mannen er nok? Dette tror jeg går begge veier . Menn velger feil kvinner og . Det henger ofte sammen med et lavt selvbilde , hva man tror man fortjener el tolererer . Noen velger også utifra et pent utseende , og tolererer en dårlig personlighet . Like mange årsaker som det finnes mennesker . Å sist men ikke minst , mange er desperate og livredd for å være alene . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 23. desember 2024 #47 Del Skrevet 23. desember 2024 NiceOrNothing skrev (27 minutter siden): Dette tror jeg går begge veier . Menn velger feil kvinner og . Det henger ofte sammen med et lavt selvbilde , hva man tror man fortjener el tolererer . Noen velger også utifra et pent utseende , og tolererer en dårlig personlighet . Like mange årsaker som det finnes mennesker . Å sist men ikke minst , mange er desperate og livredd for å være alene . Det handler nok også med at en del ikke egentlig tenker over hvem de selv passer sammen med, og hvem som potensielt passer med dem. De parene der ute som virkelig fungerer har jo nettopp den auraen over seg at det er to som passer inn i hverandres liv som har funnet hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cthulhu'lhu Skrevet 23. desember 2024 #48 Del Skrevet 23. desember 2024 HemmeligSpion skrev (På 20.12.2024 den 15.21): Vi har jo sett mang en tråd her om kvinner som klager på menn som ikke duger. Vi vet at kvinner velger menn som de tror de kan fikse. Vi vet at kvinner som har forandret menn til det ugjenkjennelige skiller seg fra dem. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er det så få som lærer av ungdomstiden og så velger seg en bra mann og så lever et liv sammen fordi det ikke er behov for noe annet fordi mannen er nok? Hadde vært mye bedre om de valgte deg, ikke sant? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #49 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 16.00): Slike kvinner evner ikke i forstå at en veldig stor del av problemet er dem selv. De fleste er bra folk, så møter man nesten kun drittsekker, så bør de gå litt i seg selv og reflektere over hvorfor de nesten kun velger dårlige menn. Noen virker å være fastlåst i et visst mønster hvor de velger samme type mann gang etter gang, uten at de egentlig forstår det selv Anonymkode: 33792...d5e Disse evner ikke å reflektere… så går det som det går.. gang på gang.. Anonymkode: 0acd0...e95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 27. desember 2024 Forfatter #50 Del Skrevet 27. desember 2024 cthulhu'lhu skrev (På 23.12.2024 den 11.08): Hadde vært mye bedre om de valgte deg, ikke sant? Nei, sånne damer er jeg ikke interessert i å levne et blikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #51 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 14.55): Disse evner ikke å reflektere… så går det som det går.. gang på gang.. Anonymkode: 0acd0...e95 Nettopp. Også er det plutselig alle menn som er idioter, når de egentlig burde gå litt i seg selv og reflektere over egne valg Anonymkode: 33792...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #52 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 17.05): Veldig mange menn dyrker en flask internett-persona i håp om å overbevise omverden om at det er den personen de faktisk er. Minner om de som gir seg selv masse titler på Linkedin og Facebook. Sier ikke at det er hele historien, men jeg tror mye av det handler om menns falskhet. Anonymkode: e8edb...3d4 Litt som når kvinner maler på seg et helt annet utseende med sminke før de tar bilder. Anonymkode: bd060...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #53 Del Skrevet 27. desember 2024 HemmeligSpion skrev (På 20.12.2024 den 15.21): Vi har jo sett mang en tråd her om kvinner som klager på menn som ikke duger. Vi vet at kvinner velger menn som de tror de kan fikse. Vi vet at kvinner som har forandret menn til det ugjenkjennelige skiller seg fra dem. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er det så få som lærer av ungdomstiden og så velger seg en bra mann og så lever et liv sammen fordi det ikke er behov for noe annet fordi mannen er nok? Det hadde vært fint om konebankeren slo på første date, og om den tiltaksløse mannen unngikk husarbeid og bleieskift på første date. Dessverre er det ikke sånn. Vanligvis vil slike ting komme frem etter to år i forholdet, eller etter at man har flyttet sammen eller fått barn sammen. Før det kan det kanskje være små faresignal, men de fleste av oss har noen feil og mangler, så det er temmelig umulig å vite om noe smått bare er noe man tolererer/snakker ut om, eller et tegn på fremtidig trøbbel. Når ting først blir ille, sitter man ofte "fast". Kanskje feilen skal legges på mennene og ikke kvinnene som lar tvilen komme de til gode? Anonymkode: d3477...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 27. desember 2024 #54 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg Har valgt noen dårlige menn, og ja jeg har lært, gått til psykolog og lært hvordan jeg skal velge bedre neste gang. Må dessverre si at det er mye dårlige menn der ute, menn som ikke holder ord og ikke tar nei for et nei. Jeg har lært å Følge intuisjon min og lært å ikke ta alt for god fisk. Så nå vil jeg bare være singel. Nå blir jeg kalt prippen og kresen, og at jeg kan ikke kan være lykkelig uten en mann. Har ikke hatt det bedre jeg 🤷🤗 At menn ikke får sex , er ikke mitt problem eller et samfunnsproblem 🙄🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #55 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det hadde vært fint om konebankeren slo på første date, og om den tiltaksløse mannen unngikk husarbeid og bleieskift på første date. Dessverre er det ikke sånn. Vanligvis vil slike ting komme frem etter to år i forholdet, eller etter at man har flyttet sammen eller fått barn sammen. Før det kan det kanskje være små faresignal, men de fleste av oss har noen feil og mangler, så det er temmelig umulig å vite om noe smått bare er noe man tolererer/snakker ut om, eller et tegn på fremtidig trøbbel. Når ting først blir ille, sitter man ofte "fast". Kanskje feilen skal legges på mennene og ikke kvinnene som lar tvilen komme de til gode? Anonymkode: d3477...a0b Det hender det er sånn, men jeg vet også om kvinner som har gått inn i forhold med menn som var sånn fra før av. De trodde det skulle endre seg med kommunikasjon eller han bare skulle skjønne det, eller de var overbærende i begynnelsen, men er drittlei når forelskelsen legger seg. Vet også om damer som har gått inn i forhold med denne typen menn uten å være forelska, fordi de ikke ville være alene (ikke deres ord, men man merker de ikke er forelska, så noe annet må det jo være). Da snakker jeg om om menn som gjør kommunikasjon vanskelig og/eller gjør altfor lite av deres felles ansvar. Når det gjelder damer som velger menn som faktisk ikke er hyggelige, har jeg sett begge deler. Menn som har forandret seg, men også kvinner med en oppvekst som gjør at de enten overforstår mannen sin, de ikke klarer å sette grenser eller hevde seg, de er ikke vant til å få følelsene sine validert ogeller tatt hensyn til og så videre. Begge deler er sant. Noen menn forandrer seg, og noen kvinner velger menn som er vanskelig å leve i relasjon med, og noen damer velger faktisk menn som er dårlige, også i begynnelsen av relasjonen. Anonymkode: edb4b...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå