HemmeligSpion Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Vi har jo sett mang en tråd her om kvinner som klager på menn som ikke duger. Vi vet at kvinner velger menn som de tror de kan fikse. Vi vet at kvinner som har forandret menn til det ugjenkjennelige skiller seg fra dem. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er det så få som lærer av ungdomstiden og så velger seg en bra mann og så lever et liv sammen fordi det ikke er behov for noe annet fordi mannen er nok? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Alle vi som har levd en stund har erfart at både partner(e) og en selv viser solsiden i overskuddsfase i nye relasjoner. Noen år uti relasjonen kan det ha sklidd ut på samarbeidsklima, livet skjer og motsetninger kan komme mer fram. Har bare hatt (har fortsatt) 1 samboerforhold selv, og både han og jeg har endret oss på godt og vondt. Anonymkode: 20952...15a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Det er fordi kvinner går etter følelsene sine. Norske kvinner har lært hvordan verden er gjennom filmer og serier. Der blir de fortalt historier uten rot i virkeligheten, sammenhenger som ikke er sanne og koblinger mellom utseende og personlighet som ikke er reelle. Så de vimser runst i en verden uten en grunning i den virkelige verden. Jeg synes det er så latterlige når jeg ser barna til en del pene kvinner. Det er en enorm nedgradering bare på en generasjon. Fordi de velger basert på ting som ikke har rot i virkeligheten. Noen ser ut til å velge basert på de snåleste ting. Anonymkode: b8346...600 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Man lever og lærer. Jeg har med årene skjønt at prat i hverdagen og selvskryt i sosiale medier =//= den faktiske personen. Veldig mange menn er også flinke til å bedrive skuespill innledningsvis i forholdet. Anonymkode: d459b...036 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Fordi «sånne menn» lyver om både hvem de er og sine intensjoner gang på gang; og blir stadig flinkere til å kamuflere løgnene sine/lærer seg nye triks. Anonymkode: dee26...e0a 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er fordi kvinner går etter følelsene sine. Norske kvinner har lært hvordan verden er gjennom filmer og serier. Der blir de fortalt historier uten rot i virkeligheten, sammenhenger som ikke er sanne og koblinger mellom utseende og personlighet som ikke er reelle. Så de vimser runst i en verden uten en grunning i den virkelige verden. Jeg synes det er så latterlige når jeg ser barna til en del pene kvinner. Det er en enorm nedgradering bare på en generasjon. Fordi de velger basert på ting som ikke har rot i virkeligheten. Noen ser ut til å velge basert på de snåleste ting. Anonymkode: b8346...600 Hva mener du at du ser på barna? Så du har bare fokus på utseende? Innlegget ditt er bare vas, du kan dra alle kvinner i Norge over en kam. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden HemmeligSpion skrev (33 minutter siden): Vi har jo sett mang en tråd her om kvinner som klager på menn som ikke duger. Vi vet at kvinner velger menn som de tror de kan fikse. Vi vet at kvinner som har forandret menn til det ugjenkjennelige skiller seg fra dem. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er det så få som lærer av ungdomstiden og så velger seg en bra mann og så lever et liv sammen fordi det ikke er behov for noe annet fordi mannen er nok? Nei, det er ikke riktig. Noen kvinner gjør det. Ikke alle. Jeg og alle i min vennegjeng lever godt med mennene våre, å så har jeg så klart venninner som ikke gjør det, som regel fordi mannen ikke viste sitt sanne jeg før de flyttet sammen eller giftet seg. Uansett er hele innlegget ditt basert på at dårlige forhold er kvinners feil og det er direkte latterlig. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor må det lages en ny tråd om dette hver dag? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Slike kvinner evner ikke i forstå at en veldig stor del av problemet er dem selv. De fleste er bra folk, så møter man nesten kun drittsekker, så bør de gå litt i seg selv og reflektere over hvorfor de nesten kun velger dårlige menn. Noen virker å være fastlåst i et visst mønster hvor de velger samme type mann gang etter gang, uten at de egentlig forstår det selv Anonymkode: 33792...d5e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Macro skrev (4 minutter siden): Hvorfor må det lages en ny tråd om dette hver dag? Fordi kg er fullt av incels virker det som, som må bruke tiden sin på å rakke ned på kvinner. Anonymkode: 068ea...fb2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Fordi det er så mange av de Anonymkode: cf623...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Incel som klager at kvinner bare velger dårlige menn, samtidig som andre incels her mener kvinner har for høy standard? Kan dere ikke bli enige, og helst se at fellesnevneren her er…. MENN! 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden anonymLala skrev (9 minutter siden): Incel som klager at kvinner bare velger dårlige menn, samtidig som andre incels her mener kvinner har for høy standard? Kan dere ikke bli enige, og helst se at fellesnevneren her er…. MENN! Takk! Du traff spikeren på hodet der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 3 timer siden Forfatter #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Fordi det er så mange av de Anonymkode: cf623...aca Hva med de man ikke blir tiltrukket av sånn der og da, men som man vet hvordan er? Eller de kvinner sier er "giftemateriale, men ikke nå" om det nå-et til nå har vært prospekter som ikke levde opp til standarden, mens man stadig går dypere ned i kjønnskløften for å hate, enten man anser seg selv som taper, incel, feminist eller gal kattedame. Jeg lurer på hvordan det hadde vært hvis det hadde vært bare litt skammelig å skille seg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 3 timer siden Forfatter #15 Del Skrevet 3 timer siden anonymLala skrev (37 minutter siden): MENN! Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Har aldri valgt en dårlig mann. Du ser mer klag her fordi det er en side for å diskutere problemer. De fleste forhold er sikkert normalt fine. Anonymkode: 0106e...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fordi kvinner går etter følelsene sine. Norske kvinner har lært hvordan verden er gjennom filmer og serier. Der blir de fortalt historier uten rot i virkeligheten, sammenhenger som ikke er sanne og koblinger mellom utseende og personlighet som ikke er reelle. Så de vimser runst i en verden uten en grunning i den virkelige verden. Jeg synes det er så latterlige når jeg ser barna til en del pene kvinner. Det er en enorm nedgradering bare på en generasjon. Fordi de velger basert på ting som ikke har rot i virkeligheten. Noen ser ut til å velge basert på de snåleste ting. Anonymkode: b8346...600 Det du sier er at du er sur fordi barn ikke er pene i din subjektive standard Anonymkode: 0106e...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Sikkert mye samme årsak til at menn også kan velge samme type problemkjerringer gang etter gang. Man har noen preferanser og ting man liker/tenner på gjerne, og så glemmer kan litt å ta en fot i bakken og se sammenhengen mellom det man synes er sexy og det som skaper problemer for deg. Så går man forhåpentligvis lei og lærer til slutt, men noen virker å ha litt tungt for å se at det er egne valg som kanskje ikke er særlig kloke. Noen trives jo også med drama. Man bør kanskje ikke se helt bort fra det. Endret 3 timer siden av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden HemmeligSpion skrev (1 time siden): Vi har jo sett mang en tråd her om kvinner som klager på menn som ikke duger. Vi vet at kvinner velger menn som de tror de kan fikse. Vi vet at kvinner som har forandret menn til det ugjenkjennelige skiller seg fra dem. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er det så få som lærer av ungdomstiden og så velger seg en bra mann og så lever et liv sammen fordi det ikke er behov for noe annet fordi mannen er nok? Jeg har aldri trodd at jeg skal fikse en fyr. Jeg har blitt sammen med en fyr basert på interesser, væremåte, matchende forventninger og like fremtidsplaner. Så har fyren endret seg over tid, for han sa bare de tingene for å få meg. Så har jeg stått på mitt om hva jeg ønsker i et forhold og vært klar på at jeg avslutter forholdet om ting ikke stemmer. Da har fyren jobbet for å vise at han bare hadde en dårlig periode. Deretter er det av og på dårlig frem til det blir skikkelig dårlig og jeg avslutter det. Kunne ønske de bare var ærlige fra starten av. Anonymkode: 0425f...99e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden HemmeligSpion skrev (2 minutter siden): Hva med de man ikke blir tiltrukket av sånn der og da, men som man vet hvordan er? Eller de kvinner sier er "giftemateriale, men ikke nå" om det nå-et til nå har vært prospekter som ikke levde opp til standarden, mens man stadig går dypere ned i kjønnskløften for å hate, enten man anser seg selv som taper, incel, feminist eller gal kattedame. Jeg lurer på hvordan det hadde vært hvis det hadde vært bare litt skammelig å skille seg igjen... Jeg syns det er på tide vi formulerer en mal for hva en bra mann er og hvordan man kan finne dem. Jeg er sannsynligvis en dårlig dame. Liker kinky sex og elsker en hverdag fullt med cheeky tull og latter liker ting, er chill. Har et par grader fra universitetet, er ikke grammar nazi, glad i meg sjøl men har to psykiatriske diagnoser. Har katt, check. Penger har jeg ikke. Har potensiale for bra jobb eller annet.. Har ingen belastende avhengigheter annet enn sex og være trådstarter. You may call me TS. Jeg litt sint, fordi jeg finner mye slemme menn, eller de finner meg og så er det gjort. Enda en dårlig erfaring...Sier ikke at de bra ikke finnes, mulig jeg er for dårlig for de.. men lurt å lage en mal. 🍻 god fredag. Anonymkode: cf623...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå